YuEN--BB 日記..]]-*
''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//'' [[誰能改變]]~~??
\\如世界沒有你的出現'''' [[我會變成怎麼樣??
啜卜...... 我愛你
可愛--''''街街FDS//
LOVE!!老公仔--大頭 國少'''''''''''XD
------------------------------------
''B頭-----老二!!! 威仔'''''家一]]亞佩
袁BB---寶寶**幸福豬豬
GOOD FISH==''''同學們FDS]]
希彤---只有你[[知己]]
就是愛上這麼一個你!!!!
永 遠 只 愛 你 一 個
再沒有永遠的想法........... 只希望自己懂珍惜現在!!!!!!
你也會同樣珍惜我嗎????
今日亞媽又去左GIGI媽屋企食飯....... 我今次唯有落去老公仔屋企喇....... 但佢又想我落去又唔想我落去咁 琴日又好話我唔落去搵佢..... 今日又話好累......咁''''''' 真係怪怪怪''''''''><""
今日同老公仔,亞國,老鼠,浩文去莉莉到食飯''''''' 食完就去左老鼠屋企喇........ 佢地幾個又係到玩十三張 算喇......自己睇電視'''''' 之後11點幾係老鼠屋企自己一個走-----悲]]
今日我由起身開始.........3點-5點 打左兩個鐘電話比老公仔 我以為佢冇番工...... 手提就唔通喇---咁咪打去佢屋企囉!! 點知又冇人聽...... 激死我喇!!! 跟住我以為佢同佢亞媽去左睇醫生 點知又唔係 原來番左工冇帶電話出街.......
夜晚佢放工番屋企/// 打電話比我...... 好似係我錯咁----語氣唔好...... 我搵你唔到緊係去左GIGI媽屋企食飯嫁喇 好似係我特登唔搵你咁 我聽完個電話我好唔開心呀....... 好似次次都係我唔口岩咁 點解你唔搵次就下我 我搵你唔到我都已經好灰嫁喇..... 你仲要比埋呢D語氣我聽..... 我真係對住你冇野好講呀 你都唔搵個電話打比我話比我知你冇帶電話喇 仲好怪我唔打比你........ 真係火都黎埋呀
憎死你呀
今日3點幾落左朗屏.....搵蕭姑 點知聽到d唔開心口既野呀!!!
今日落到去....搵蕭姑傾野/// 點知傾去玩d野><""" 叫我地去諗有咩玩!! 又要有主題~~點諗呀~~ 悲]] 傾到4點到......展翅d人番黎lu!!! 點知拎到我張單元表..... 報錯哂d班----灰呀]] 跟住傾到4點幾就閃喇 閃左上老公仔屋企'''''' 仲要佢買埋野比我食ka''''' 之後11點幾我自己走左lu 因為懶訓豬訓左--''''
今日老公仔個媽咪生日///
咁咪去左老公仔個婆到食飯囉....... 不過冇野比我做呀..... 又比樂樂打左幾野----好唔開心呀!! 但唔知點解樂樂咁鐘意叫我做''八妹'''啵 氣死....... 之後11點幾食埋個蛋糕就走喇....
亞媽咁多節目嫁
今日佢地去左BBQ...... 但我唔去喇...... 咪跟左老公仔去亞國屋企玩囉 都好過冇野玩!!!!