番到去......
一上堂....大咀問我!!!
你有24蚊未交啵
我答你問我媽呀
佢又話----我而家問你呀\\我咪講....你問我我又係問亞媽....咁你不如直接D問我亞媽喇
佢冇聲出
走左去罵第二個
我都係第一次咁樣罵到大咀冇野好講
仲要係全班面前咁樣落佢面!!真收家---唉
放學.....佢今次放喇!!
好正常咁放左我地喇!!!哈哈哈
之後同亞媽佢地上左去牙E到睇碟T^T
睇睇下我都走左去訓覺喇~~
點知又比我訓著左啵
5點到---比人嘈醒左~~唔知咩意思喇
又話大頭落左黎
點知又話未搭車
你嘈醒我黎把鬼咩!!!比我訓多陣好過喇><"""
落到去.....係到食野....跟住走人 |