終於知道喇.....
我算唔到都已經係一個事實
再講....再追究都冇用
我自問今次我有落心機去溫去讀
但總係做唔到
我都唔知可以再點做
我所有野都好伕比自己放棄哂咁><"""
好煩呀
點解屋企人總唔明白我
點解係要罵
我呢份人最唔受嫁
唔鐘意比人罵呀
好憎呀---點解唔可以平心靜氣咁講
係要罵嫁!!我係咪生出黎就有罪呀
係咪一定要同我罵過至安落呀??
煩死我喇
係學校離開---心情[[沉]]
未試過咁
未試過---我都好想開開心心咁過
你問我點解要信你
講真.....我識口既每一個人---我都好信任
我唔寧願去猜疑佢地
我唔會覺得一個朋友係會呃我
對我講大話
我亦都好憎人講大話!!
比我知道人地呃我
我可以嬲到唔同果個人玩---唔同佢傾計
但如果有得選擇....我寧願相信他人.....都唔去估佢係咪呃我
做人快快樂樂///咁又做咩去猜人係咪呃你啵
如果係咁口既....一句講哂喇'''信就信....唔信就唔信''''嫁喇
果時卸需要D咩猜測咩KA
香港人開心D喇.......信得你......我相信你都唔會呃我
|