YuEN--BB 日記..]]-*
''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//'' [[誰能改變]]~~??
\\如世界沒有你的出現'''' [[我會變成怎麼樣??
啜卜...... 我愛你
可愛--''''街街FDS//
LOVE!!老公仔--大頭 國少'''''''''''XD
------------------------------------
''B頭-----老二!!! 威仔'''''家一]]亞佩
袁BB---寶寶**幸福豬豬
GOOD FISH==''''同學們FDS]]
希彤---只有你[[知己]]
就是愛上這麼一個你!!!!
永 遠 只 愛 你 一 個
再沒有永遠的想法........... 只希望自己懂珍惜現在!!!!!!
你也會同樣珍惜我嗎????
成2個幾月冇上黎打日記....... 終於而家屋企整番好個上網 我又可以打喇!!!!
屋企又CUT左電腦 亞爸又一個月一個月咁唔安番佢!!! 唉----討厭口既大笨蛋--'''''
而家日日係到等D學校打電話黎 亞媽又唔比我番工 又一定要我番學!!! 如果唔係而家都唔屎咁煩喇><"" 唔通佢要我番馬鞍山咩'''' 好唔掂嫁啵// 而家都就快暑假完喇 咁點好呢!! 唔理唔理---終需都係要理 麻煩喇~~ 點解D大人咁煩嫁?? 唔係果樣唔得就呢樣唔得><""""
而家日日番到屋企 都有隻可愛狗狗歡迎我 搖頭擺尾 好開心嫁 但一諗到日後要把狗狗比第二個人 我就心痛喇 好唔開心嫁嗎
所以我好唔舍得嫁 希望狗狗唔好咁快離開我屋企喇 我會喊嫁^^""'
我屋企多左隻狗呀 好開心呀 但亞媽話養唔係好內就會比第二個 咁就唔好拎番黎喇
亞媽係咁問美寶夠竟要唔要隻狗 美寶話要 咁咪拎左番黎囉 但如果美寶話唔要 我諗我都唔會咁傷心呀!! 因為狗狗唔會番係我屋企太內 因為亞媽覺得好麻煩 所以唔會養咁內 但拎左番黎--我就覺得狗狗好慘 因為係咁張佢比人....送黎送去 狗狗好慘嫁嗎 如果美寶一句唔要 我諗我都冇咁心痛><!!!
我發覺........
唔開心...... 大家都有!! 我每次一同朋友罵交---唔開心 成日都話朋友可以一生一世 樂觀D咪諗佢地唔會出賣自己 悲觀D咪諗佢地成日呃自己 但點都好...... 我同得大家玩 就唔希望關係遠離 我鐘意我口既朋友 我喜歡同佢地玩 唉.........
朋友關係越來越遠....... 我個心就越來越重 夠竟係咩原因搞成咁 點解我同咩人玩 都會受人管 點解幾班人唔可以一齊玩 班房中又是這樣 點都會分成幾派....... 唔通係街都要分派玩嗎???