YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天
M巾大戰

今日大混亂-︺=''''

今日第二個小息--''''
無奈.....嘉微玩得勁大囉><""
係咁係班都大叫問邊個有M巾.....但全陪都冇''''
咁佢同琪琪就去左校務處都拎]]
拎左十幾包上黎//
勁唔知想點.....跟住就係咁問人要唔要><""
又放係D男仔口既櫃''通''入面....
得文見到佢FILE入面有
就一樣整到包野唔知去左邊=='''
勁無奈.....亞SIR呢個時候仲要入埋黎'''''
STELLA同佢講.....話亞SIR地下有包野呀!!
跟住亞SIR又話呢D係女性貼身用品T^T"""
算喇.....笑飽喇
放學---偷走~~冇去到講話劇'''星期一會好大獲><""
去到耀逸一個人都冇....咁咪番屋企玩下電腦囉KA"""



2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天
LEUNG---變

點解又咁反常嫁??
咩事呀???

佢今日好似以往咁喇.....
對我好好呀......
但同之前果幾原全唔同---咩事呢??
變化好大呀!!T^T''''
但都好呀......我鐘意佢都係想佢對我好咋.....
係咪??



死野

><"""唔番學

振鴻又玩離家出走T^T""
琴日佢本身話去傑頭屋企訓嫁---點知去左莫仔屋企訓'''
搞到莫仔今日唔番學""無奈==''''
我本身都唔知嫁//STELLA都冇同我講''''
跟住就係LUNCH去到耀逸果陣.....等等下
有兩個人行過黎.......莫仔AND振鴻!!
咩事呀???
唔番學???
佢都會唔番學嫁咩??小見呀
如果佢唔係病佢唔會唔番學嫁啵!!
好無奈囉---見到佢
算喇.....唔通叫佢番學咩KA
跟住就係番學喇......放學要留底做話劇果D野
點知中史大咀報到---放學唔屎做....聽日小息至傾KA
咁就唔屎遲放喇---仲要我苦惱咁內點樣偷走=='''唉
跟住出學校.....番左屋企跟住又去左耀逸喇
去到.....佢地兩個同我地講佢比Y屎逗""
仲要係我地學校門口//O咀....我地又見唔到佢地啵
我估係學校報警口既---因為莫仔佢禁我地學校個門鐘好多野'''
好無奈---學校唔報警至奇喇KA
跟住就係到坐左好內.......冇咩特別



2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天
我可以點做.....

電腦堂.....亞SIR冇番啵!!
咁咪同STELLA係到傾計囉KA......
同STELLA講左好多野.....亦都係到討論夠竟佢想點!!

STELLA話琴日問過佢.....
STELLA話佢好出奇咁話我同佢有D咩野呀??
算喇....我都唔知佢為左D咩野而對我唔理唔彩.....
傑頭知咩事---又唔同我講!!
夠竟想我點呀......我唔想再煩喇......
一係就誠實咁話比我知!!......如果唔係我唔知我會講D咩嫁""
我亦都怕我做講D野我會後悔.....
但我寧願快D結束痛楚呀.....
我唔想受苦呀!!
算喇......我地又討論到跟本竟唔關我事!!
係佢自己諗埋唔知D咩.....但係咩....我又唔知!!
唉唉唉.......
夠竟係佢比苦我辛.....定係我自己搵苦黎辛呀??
LEUNG---你教我呀!!



2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天
放假---又如何??

今日.....我估佢都唔會出現嫁喇!!

檀壞左陪手機><""MY GOB!!
要我自己出錢整番好佢T^T$150
慘呀......硬財---擋災KA
睇化D喇^^"""
跟坐同亞媽去左北江比陪機人整><"""
唉......跟住去左食野......
食到咁上下.....STELLA話佢係到-︹=''''
點好呢....算喇~~同亞媽講話番去先!!
因為我想同佢講清楚.....
但番到去.....STELLA同振鴻都要走><""
咁我點呀><""得番我一個女仔係入面坐T^T"""
係到煲煙囉.....佢又係到打緊波//
所以我都冇理佢.....佢唔理我!!我又何必自己搵話題同佢講呢??
算喇......佢要走....我阻也不來!!
今日我就咁講唔到喇><""算喇.....
機會還有很多!!等'''''



« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 73 | »