YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天
死MARY羅

人叫MARY你叫MARY你叫得咁柒口既
死柒轆]]''''

好煩呀佢.....
就激死LU>>>番學就要我面對佢!!
MY GOB!!今日又比佢記多個書面喇=='''
一番學就開波
有排我受~~我當你係老師.....我仲尊重你呀
今日我可以喜皮笑臉
聽日我可以黑起塊面--''''吹咩
算喇.....我唔鬼理佢喇.....
今日我有兩堂唔屎上.....實際上我就冇上3堂
BECAUSE----有一堂我訓鬼左....
都冇上到
至於果兩堂KA.....我去左社工到傾計呀!!
KA||佢話大咀好關心我.....但我一D都FEEL唔到=='''
算喇.....我同佢講係學校我只係信任三個老師^^""
第一個當然係社工喇,AND THAT就係翁SIR....當然仲有袁SIR喇
因為至小我同佢講我唔番學係因為唔想番....佢地都唔會話比訓導知先喇KA
又唔會迫我呢樣,迫我果樣
同佢地傾計.....簡直可以用一個字形容---正]]YEAH
放學LU.....一出學校門口.....
行左冇內~~有人叫停我地><"""莫仔AND傑頭^^KA
傑頭又要等埋妹豬.....搞到我地比黃錦鴻點相><""聽日番去都唔知會唔會比人記野呀!!
最衰傑頭呀><""
咁過左銀座==''''我媽又係到喇啵......亞妹又病左早退!!(病到好精神))吹脹||
之後等埋妹豬就一齊番左耀逸LU
都唔知點解我個電話咁多我唔識口既人打黎
比左莫仔幾日咋><""都唔知點解咁多不明來曆口既NUNBER=='''乜料
算了.....總好過冇人打黎呀可!![[安慰了吧]]''''

病死佢嫁喇......
睇醫生喇!!!再係咁.....你唔死都咳死呀T^T
心痛呀><"""KA
你唔想我心痛....你就好食藥喇....早D訓喇.....GOOD NIGHT(FISH)



2006 年 4 月 18 日  星期二   晴天
大禍來了

死了....
明天要番學><"""怎麼算??
功課還未做好'''==*

今日又我又訓到成2點幾T^T~~
在有限的時間內我要做哂D功課
幸好我只有4樣功課KA
拎埋落去做先^^""
落到去--唉唉唉]]
傑頭,STELLA,肥仔係樓下啵'''
去到耀逸....莫振良都未落黎//去死吧!!
算了.....我做功課~~我口既好朋友呀....
佢地幫我做左D功課啵KA,STELLA HLEP ME TO DO THE TSA!!
YEAH...傑頭AND妹豬HLEP ME TO DO THE C-FILE
佢地唔屎一陣就幫我做哂LU~~我又唔屎費時去做埋哂DON居居口既功課^^""
今日我要好早走呀.....8點幾就走LU....好乖呀!!
又做哂功課//聽日唔屎煩LU   YEAHYEAHYEAH]]

你地呀.....落街唔好去到咁夜喇!!
唔好搞事呀---知冇??

           I LOVE YOU SO MUCH--'''你睇得明才算了吧



2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天
獲獲都係咁

點解次次上親佢屋企~~
都要著草><""

食完飯都成10點幾喇><"""
好遲至落去搵佢地---SOR呀....要你等KA
去到耀逸得番兩個人---傑頭AND肥仔""
算喇,我地照上去莫仔屋企睇碟'''''因為他的媽媽不在T^T
上到去,未入屋我地就聽到佢地嘈生哂喇><"""
入到去.....竟然莫仔都唔係屋企口既
周謙同班細口既竟然一齊係到上3級網''''係咪路呀
仲要做埋封面''''算喇.....咩都冇眼睇
入左莫仔間房'''''好大力咁關左對門佢]]
算喇.....唔理喇!!嬲黎都冇乜用-︹=''''
唉.....都唔知想點,11點幾果陣><""莫仔亞哥番到樓下
個個著草著得好快><"""佢地又要係佢屋企食左煙....仲有味
莫仔噴左野又好.....佢亞哥都知咩事嫁喇T^T
跟住就落左去伊小玩----數字球
死人頭.....屈機屈死左我,妹,莫仔,傑頭四個><"""
好在我地仲有個STELLA係到.....點都屈機屈死周卓謙呀!!
哼.....咁衰.....你識咁做我地唔識呀!!KA
之後成點幾......我地上左STELLA屋企睇碟LU"""
睇到4點幾.....亞媽係元朗番黎LU>>佢叫我落樓下搵佢
莫仔同我一齊落去喇><"""CARMAN姨係都要我地食左D油炸鬼至比我地走
無奈''''唉.......算喇
上到去.....又走LU.....同莫仔,傑頭,我兩個好AND媽一齊係留下煲煙AND傾計
^^"""傾到天光至番去
好在老豆冇罵人KA

記住食藥---仲有我果兩粒糖呀!!
唔好扮無知^^"""



2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天
正正正

訓左成12個小時......

又係時候整野出街LU"""
不過我好想睇惡魔在身邊呀
超正囉
今日去左STELLA屋企睇碟.....
期待已久的'''四眼雞丁'''有得睇喇
我地借左黎睇......估唔到真係咁好睇!!!
好正呀
'''如果愛'''都好睇呀
都唔知點解佢地可以睇到訓覺嫁><"
無奈T^T



2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天
好覺好訓

今日我訓到成5點至起身
但屋企已經有哂人喇.....算!!
起身整野><"""

搵佢地先!!
點知死人莫振良番左屋企打機
算......我同其他人係牙E屋企煲碟!!KA
今晚又唔知幾多點至番屋企喇'''''



« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 73 | »