點解次次上親佢屋企~~
都要著草><""
食完飯都成10點幾喇><"""
好遲至落去搵佢地---SOR呀....要你等KA
去到耀逸得番兩個人---傑頭AND肥仔""
算喇,我地照上去莫仔屋企睇碟'''''因為他的媽媽不在T^T
上到去,未入屋我地就聽到佢地嘈生哂喇><"""
入到去.....竟然莫仔都唔係屋企口既
周謙同班細口既竟然一齊係到上3級網''''係咪路呀
仲要做埋封面''''算喇.....咩都冇眼睇
入左莫仔間房'''''好大力咁關左對門佢]]
算喇.....唔理喇!!嬲黎都冇乜用-︹=''''
唉.....都唔知想點,11點幾果陣><""莫仔亞哥番到樓下
個個著草著得好快><"""佢地又要係佢屋企食左煙....仲有味
莫仔噴左野又好.....佢亞哥都知咩事嫁喇T^T
跟住就落左去伊小玩----數字球
死人頭.....屈機屈死左我,妹,莫仔,傑頭四個><"""
好在我地仲有個STELLA係到.....點都屈機屈死周卓謙呀!!
哼.....咁衰.....你識咁做我地唔識呀!!KA
之後成點幾......我地上左STELLA屋企睇碟LU"""
睇到4點幾.....亞媽係元朗番黎LU>>佢叫我落樓下搵佢
莫仔同我一齊落去喇><"""CARMAN姨係都要我地食左D油炸鬼至比我地走
無奈''''唉.......算喇
上到去.....又走LU.....同莫仔,傑頭,我兩個好AND媽一齊係留下煲煙AND傾計
^^"""傾到天光至番去
好在老豆冇罵人KA
記住食藥---仲有我果兩粒糖呀!!
唔好扮無知^^""" |