YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天
估唔到咁快

咁快就對卷><"""O咀
我仲帶哂書....MY GOB

唉唉唉....都係死哂嫁喇!!
英文唔洗講....唔合格---54/150
地理喇啵.....合格---58/100
中史呢.....都合格---66/100
生物就死左....唔合格//嬲日遲到....又情緒有問題><冇心機做---33/100
車.....派生物果陣....我仲鬼死咁開心!!
因為我張33加埋MC果24分--''''以為合格喇.....
點鬼知空歡喜一場.....
仲係到大笑//話做得果兩個部分....仲比我合格
一路係到講....點知VIN同我講.....
乜你合格咩><""激死我喇>M<"""
算...預左!!呵呵
今日成日都好癲....最尾果兩堂同MICHAELLAU係到玩><"""
係咁比佢掟.....痴線嫁!!
好驚佢掟果下....比佢嚇左好多獲...早知就係HAPPY喇T^T""
放學測果個TSA....好在都識((唔好係最尾果40名呀....要補課嫁))
驚驚T^T"""



2006 年 3 月 29 日  星期三   晴天
有病

你鐘意咪搵女仔囉....
冇所謂嫁啵.....呵呵""
佢話有女仔話佢令仔啵!!!
冇野好講喇....
有人溝喇....KA""
可愛//就笑死我.....

好想唱KK呀.....
有冇人搵我去唱呀???
搵埋我喇T^T"""

走果陣見到希彤佢地.....
希彤個頭型到爆呀....整曲左!!
我欠些就唔鬼認得佢喇^^"""
佢地話去掃街啵!!!
亞章你比我實食嫁.....
我諗你都係冇錢BUY煙至BUY先峰咋....講真!!!先峰冇味口既....
食左一次呢隻我都唔食喇^^"""



多謝你的解釋

琴日聽到d咁唔開心口既野......
而家聽番你的解釋.....我的心也可放下了---THX

琴日我妹知D唔知D.....
同我講STELLA好憎我.....我信嫁!!!
因為我自己都FEEL到.....
所以我真係唔想落去....因為我唔識點面對佢呀><""
不過今日STELLA主動同我講番......佢跟本一D都唔憎我
仲好鐘意同我玩......
講真.....我好驚人地唔鐘意我!!!
但而家咩事都冇.....我好開心呀!!!琴日我真係一到諗.....
連溫書到冇心機--''''而家冇事LU.....KA
不過我都係火......我好憎莫振良呀.....
死人頭....唔好下下見到我都講我妹有D咩得唔得呀??
我唔鐘意呀.....唔該呀!!我真係會好嬲嫁//
唔好呀!!!>M<"""

今日測完LU.....
不過我竟然唔知醒.....學校係8點4打黎我至知要起身!!!
番到去都8點半喇><"""生物就咁做唔哂!!!只係做左MC同埋閱讀理解!!!
唉.....冇左好多分....但其實我一D都唔識~~冇乜心機做><""
自己又係到諗STELLA係咪憎我~~
算喇....而家冇野做得喇--''''KA
數學,自己都係衰哂....冇乜信心可以高分><""但係有信心合格KA
放學同小息.....因為比果件事口既困擾!!
我就同希彤果D玩.....不過同佢地玩唔會唔開心嫁!!!
因為佢地個個都係大家口既開心果>>>好正嫁'''''
番到屋企.....就要係咁搵個地方比我去.....
但係冇一個係屋企!!算喇....番學校打排球~~
好內冇打.....不過我始終都係唔鐘意同佢地打.....佢地個個番去都冇一個同我玩口既
好唔開心嫁><"""佢地個個都唔理我.....
就連新人都唔知我叫咩名!!我真係冇野好講!!!
最嬲口既係我媽黎學校搵我地.....唔鐘意好唔鐘意比人管.....
好唔鐘意佢咁黎學校搵我....好嬲呀!!
算喇.....冇野嫁喇!!

之後亞妹話莫仔打黎屋企搵我地......
咁咪去伊小搵下人囉.....
點知唔鬼係到><""早知唔鬼去!!唉.....
跟住又要我地去輕銩鐵站等佢啵!!!算去.....
我問佢係咪星期六去BBQ....佢話係.....
佢都冇講比我地知佢地去.....咁算喇!!!
佢都冇心同我地D女仔講....咁咪唔去囉....
還掂我地D女仔都唔想去BBQ....係就係卓友生日!!!
咁咪送完野咪走囉!!!真係唔想再去BBQ....好鬼悶嫁><"""
諗起上次去BBQ.....我就覺得好唔開心.....
算喇......唔好諗喇.....
如果佢地成班都去哂BBQ......咁我地女仔就搵野玩喇!!
咁又要睇下希彤搵唔搵我喇^^"""
之後番到伊小....一陣唔夠就走喇.....
拎鬼左莫仔果20蚊去BUY糖//
跟住都比番佢.....KA''''玩下咋**""
今晚搵人煲粥^^"""
今日佢10點半前未番去....我就唔鬼理嫁喇T^T"""



2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天
重新---選擇

係時候諗清楚.....
邊面才是我真正口既朋友.....
兩面都好好.....
但係.....我覺得~~應該由我去再選擇
因為我覺得自己玩得好辛苦]]
對唔住......永遠都是朋友,但只不過不再是以往的好

比D時間我呀......
我真係覺得好難受呀!!!
我嘗試不再為佢地哭.....
但原來好難......再一次為他們而落下淚水!!!



極沉悶地---捱過

唔知點解....出黎果陣都冇乜野嫁!!!
但一直係到諗我妹講果D野......
我諗---唔通你真係咁憎我??
我唔知呀.....我真心當她是我的好朋友!!!
點解又要左避又避呢??我唔知呀......
我好驚你憎我.....好驚比人憎果種感覺呀><"""
如果你真係好憎我.....請你同我講呀'''
唔好要我係到估下估下呀....OK???

今日晏就落到耀逸......
我真係覺得我同佢地三個玩唔埋嫁.....
成日同亞妹罵交.....我好唔想呀!!!
唔知點解我唔想罵果陣---佢就搵野黎罵我.....
呢排都係咁=='''''搞到我好煩呀><"""
好唔想呀.......佢想點呀......佢係咪想罵到我喊呀!!!
我好聲好氣你就惡聲惡氣//好難頂呀.......我唔知介忍唔忍呀!!
但我想我妹唔好再搵野黎罵我呀......我受夠嫁喇!!!
而亞康.....算喇......佢唔同我玩就算喇!!!
我唔想再用什麼的精力去挽救D乜......所以---你鐘意點做就點做喇KA"""
而果個就算喇.....我都冇野好講!!!要憎口既憎包佢喇!!!
我聽到我妹咁同我講---我都唔知仲可以同你講D乜......SOR'''''

之後我受夠喇.....
我唔想係果到呀......佢地自己玩~~又有冇諗過我感受呀??
算喇......上左美玲屋企食野!!!
又係果到訓左覺覺豬(3粒幾鐘)><"""
好累呀......
7點到就走番落去!!!搵亞妹歸家''''
去到.....又係冇人理口既.....我真係覺得好唔開心嫁!!!
我好靜//係出乎意料之外咁靜呀><"""
唔知咩事呀......佢地咁樣唔理我......
我做咩仲要落去呢!!有可能真係兩個唔同世界口既人.....跟本就不可能稱得上是''''朋友''''
算喇.......我由聽日開始.....放學乖乖地番屋企!!!
訓下覺好過喇!!
今日所下的決定.....好有決心做得到!!!
我不會再說什麼睇情況~~~今次點都做得到><"""

對他們---已完全失望.....
你曾應承我.....唔會唔理我!!!
但今日呢???
你有理過我嗎.....你只係同我講我妹比人搞......
算咩意思呀.....我妹咁重要!!!
你比保佢囉.....唔關我事呀!!你咁擔心佢有事.......
你咪好好保護佢囉.....唔需要同我講呀!!!
又唔見你話係同我玩.....
點解個個都係咁嫁~~同我傾親都係亞妹!!!
好嬲嫁....好嬲呀......
唔要係耳邊只可以聽你地講我妹比邊個蝦呀--'''
我唔會幫我....咁得未呀???
唔想理我.....好想喊呀!!!救命呀//



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 73 | »