YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天
記野

第一堂就比佢記左個缺點
因欠交功課><""

算喇.....番學!!
支力到死.....琴日咁夜至訓!!
唔支力都好難喇><"""
英文又訓....中文又訓....地理中史都訓!!
生物我係到整野~~數學係到玩訊息^^""所以冇訓
但總結黎講我係冇上過堂><"""
但放學又要留底做話劇喇T^T""今次好早就走得LU~~
因為我地扮哂野....係到試演^^""
所以4點半就走得LU=='''
跟坐我就去左耀逸喇.....但係冇人啵><""
得我同美寶係到~~STELLA之後黎左....
點知又過左屏山--'''等傑頭啵
無奈....跟住思敏都黎左LU
等埋傑頭.....閃水!!但我地見到之前我地係屏山追住我地果班
果時勁無奈><""又唔知點好.....
見到傑頭即刻閃喇^^"""
番到耀逸....等左陣--'''傑頭話搵莫仔啵
咁咪上去囉.....點知見到莫仔屋企開左對門'''
思敏仲走去睇><""就係咁莫仔又比人罵喇><""
佢心情勁唔好T^T見到佢咁....我都唔知點好

希望你唔好成日比人罵喇^^"""



2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天
DAY5'''

無無聊聊又上堂><"""
都唔知好定唔好T^T

悶死喇悶死喇....
放學又比人留底喇--''''整話劇D野'''''
整到成5點半....諗住佢會係學校門口等我喇!!
點知好失望T^T係冇嫁'''
去到耀逸佢都未落黎---唉'''好失望囉
跟住我地番左屋企換33.....坐左係M記一陣---佢同亞康唔知點解識黎M記啵
好開心呀....佢識自己落黎!!再唔需要我地三吹四請]]
亞媽同我地講左樣野....話今晚又諗到籍口出街//
但我唔想出呀.....因為我知道一定好夜D走!!
但都冇辦法都係要出嫁喇.....
咁就走左出街---叫莫振永帶D野比我食.....但都係得塊餅餅....
仲食到好口乾呀!!
10到.....佢要走喇==''''又得番我地幾丁友......
我地爭小小就整到佢乜嫁喇.....唉~~
點知整到一半....就走喇!!算喇---番去訓覺
好累呀......聽日仲要番學---我點死呀!!

今日係咁玩訊息.....玩到傻哂^^""



2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天
珍惜眼前人---朋友&佢

我會記住亞媽同我講D野嫁^^"""
之前我唔識珍惜佢.....但我而家要識得珍惜=='''

今日我訓到接近3點....
O咀....打左個突><""估唔到自己訓到咁耐
跟住咪整下野....出街囉!!
去到---莫振良又咪未到><"""
佢D承諾都廢嫁=︹-'''''
算喇...之後佢都有落黎....KA!!
佢比以前對我更好---I LOVE YOU!!
我永遠愛你呀....我知好多野都冇永遠....
而家講永遠亦都好傻!!
但就當係我許下口既承諾喇KA......



2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天
嘔呀

思敏去左燒野食....
傑頭點都要我地出去搵佢><"""

我地夜晚果餐去左AMY姨屋企食野'''''
好味呀^^"""
好想再食=='''
搭車出去......
好辛苦呀><"""暈車朗
去到蝴蝶就要落車''''因為我同亞媽都頂唔順
我媽嘔左出黎=='''但我嘔都嘔唔到.....佢都舒服D呀!!
嘔左出黎
但我就係到暈下暈下'''T^T
算喇.....跟住入到去...都10點幾喇!!
思敏D同學又話要走><"""
我地咪係沙灘坐下囉......
但我飲左支野><""搞到自己飄下飄下=='''
好似飛左上太空咁
跟住11點幾就搭車番天水圍.....
但我又暈過><"""
好悲呀=='''今次就真係嘔左出黎喇'''
嘔左D泡泡出黎.....有個好好口既人比左D白花油我搽^^""
同比左D話梅比我食^^"""舒服左好多
但我又頂唔順....所以都係抗尾落左車^^"""
坐左係到.....因為我真係好辛苦T^T"""
跟住坐左冇耐就番天耀搵振鴻!!STELLA呀嗎KA
跟住坐到兩點幾就走LU"""

唔係傑頭---我要咁辛苦(衰人)



2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天
睇得咁開心---後果自負

夜晚.....
因為佢地好遲番黎口既問題!!
就諗住叫邦出黎玩喇^^"""
但點知搵極文文.....文文都唔知死左去邊??

今日9點幾出左黎---係M記等埋邦
就去左耀逸坐喇^^"""
跟住我地係到串黎串去.....
玩下玩下咁又到11點幾喇=='''跟住邦走左喇!!
佢地兩個字到就番黎喇//
點知莫仔同我講佢地睇果D野-︹=''''
唔係呀.....十三姐話''''邊有貓唔食魚'''
哈.....講得口岩呀!!
但接唔接受到都係一個問題呀嗎**""
STELLA就接受唔到LU.....同振鴻大罵左一場T^T"""
好彩到最後都冇野.....但振鴻發酒瘟--''
算喇.....佢地兩個冇事就得嫁喇^^"""
但我地2點幾上STELLA屋企....思敏同美寶跟佢入左去]]
我同振鴻&傑頭企左係門口.....講係正確D係陳文輝屋企門口
我地一直係到聽住STELLA同佢屋企人罵交.....仲罵到離家出走T^T""
佢今日真係好多唔如意口既事呀><""而家冇野就得喇!!KA



« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 73 | »