今日.....約左STELLA陪我去朗屏搵我妹!!
睇佢打波><""點知乜人都搵唔到!!
悲哀''''''
去到朗屏......
冇人....咪打電話比亞康同振鴻囉!!
亞康話晏D出....咁我咪話3點到打多次電話比佢囉><""
點知唔鬼記得左打.....佢就成6點到至落黎喇T^T"""
SOR呀....唔係特登唔打嫁**只不過唔記得左咋KA
跟住係朗屏打埋比振鴻--'''終於都係見到佢....
本身.....我唔識點見佢!!唉.....始終比人罵完!!!
都唔想見到罵我果個人....但而家都冇野喇KA
我地講左個條件佢至出黎.....唉!!
一包都唔夠你食....你仲食埋STELLA果包-︹='''無奈'''''
你聽日要比番STELLA啵T^T"""
4點幾去左搵文文.....佢係B記食緊野^^"""
我地搵埋佢同英英....上左北江上面影貼紙相''''
好野^^好多一張喇KA"""
之後番伊小送份BIRTHDAY PRESENT比卓友!!
補番份野比佢^^"""唔知佢鐘唔鐘意....就都係我地口既一番心意---嘻
我地送左條野係綠幽靈....IS水晶....都幾令口既!!!
希望你鐘意喇**
之後同亞康AND肥仔一齊打籃球''''''
出左一身汗.....
好舒服呀^^""""又瘦D喇KA"""
夜晚10點幾同STELLA去買野同食野!!!
點知搵唔到佢地.....但包野就係佢地到><""咁我地食咩呀???
O MY GOB!!
點知係亞康留下撞到佢.....問佢包野係邊....
佢話食哂><"""咁就要BUY過喇!!!
唉唉唉.....11點3到番到屋企^^"""
死人甄啟康......
你講左比邊個聽呀.....
係呢到事先聲明!!!佢同你地講果D'''咩酒後吐真言'''
假嫁....我本人唔會咁樣答嫁喇!!
我夠記得我答過我鐘意亞康喇.....但唔通真係咩~~
咁又點會咁容易講出黎呀???
KA'''''所以大家以你聰明口既頭腦都知係假嫁喇^^""" |