YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 4 月 6 日  星期四   晴天
又番學

番學LU....
好累呀''''

番到去.....VIN VICKI一個一個比何SIR叫左去問話
我問番佢地叫佢地出去做咩
SOR呀.....又係果件事''''
唉唉唉....搞到你地為左呢件事而....嬲''''比人罵><""
萬分歉意><"""唔會有下次....
搞到你地咁難做'''''
之後又到我比何SIR叫左去....
落口供
又係MARY羅果件事''''
><""""落去同何SIR傾計....好好笑啵!!
我當左佢係我一個朋友咁去講....
所以我冇諗住去隱瞞D咩.....所以一五一十咁講哂比佢知.....
呵呵///MS羅唔罵我咪對佢冇成見囉'''''
佢今日至罰完我企....唔嬲就假喇....哼'''''女仔就係咁嫁喇---小器
放學....比MS LOO留堂.....><""又幫佢執野NO
執到5點幾至走'''''
去到果到....又同亞妹罵交....
唔鐘意同佢罵呀!!
我又唔係話同佢罵交....我同佢傾傾下計....都可以搵到野黎罵口既><"""
有時唔想同佢罵...咪收聲囉!!
我唔出聲佢真係當我冇到.....繼續係到講><""
真係激死呀T^T"""
所以我咪同STELLA走先囉'''''
費事....同佢繼續係到罵喇!!哼



2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天
痴線

5點30....
自己彈左起身><"""
咩事呀....咁咪嘈醒我妹囉~~
點知嘈極都唔醒
算---繼續訓喇//呵呵

成點落去~~
搵下佢地喇.....點知佢地好早番左屋企喇啵==''''
好彩我冇落去搵咋//KA
之後又玩過
佢地係到講我琴日講過D咩&做過D咩><""
無奈.....我完全冇印象我做過呢D野
乜我有踢我妹咩....
我又有攬住我妹係地下咩??
真係呀....有咁口既事嗎??佢地又話我拎住個玻璃瓶""
有嗎....死喇~~
玩失憶
定佢地玩我呢!!但某D野我又記得好清楚><"""
唉.....陪份性失憶症
之後又玩誠實與大擔.....
亞雪好似好想玩大擔咁啵!!!
佢發姣呀><O NO"""
樣衰''''
之後玩到10點半....番屋企

今日唔識面對佢~~
係到扮無知~~
扮哂琴日乜都冇發生過!!
可愛.....佢係地當佢唔係到
同佢一句話都冇講過
事情發展到呢到....我覺得我琴日講得好錯><"""
唉....講黎做咩呀!!
搞到好似連朋友都冇得做T^T



2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天
被迫

今日同亞爸講去CAMP....
但我並冇用任何一個老師作大話.....
我同佢講係信義會搞嫁!!
所以.....唔好罵我呀"""

今日番學....唔知做過D咩LU....
只係知自己又遲到"""><
激死....罵鐘都唔響'''''我都唔知可以點喇T^T
點知大咀見到我''''佢英文堂就要我去講番琴日ENG發生過咩事
吹脹---佢講咁多野都係話我錯!!
係===我有錯!!但點解MS羅就冇錯???
唔好話我對你有成見.....而係你比唔到信心我放低我對你口既成見呀
自己諗下你點對學生喇'''':|
放學.....番左屋企整好哂D野~~
我至走去玩''''
今日唔番屋企LU.....係下面玩番一日喇KA
之後例排---飲野!!KA
飲左好小><"""又唔掂喇~~
不過聽番佢地講'''原來發生左好多野KA
但我乜都唔記得LU.....只係知嘔完之後!!我上左STELLA屋企訓!!
KA----我講左LU.....但唔知口岩定錯!!
佢同人講話我講多次佢就考慮下~~去死喇''''
我唔會再飲醉嫁喇'''咁就唔會講喇]]
因為我冇打算再去講.....講左一次仲唔夠呀--''''
仲要我講第二次~~唔好傻喇''''
不過我都唔知會唔會再飲....但我就要克制下自己T^T
唔比自己講KA
--''''
之後上左去訓.....我都訓死左LU^^



2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天
死MARY羅

今日早會.....
見到大咀口既服飾....
我都冇野可以講-︺=''''
死羅蘭英.....你唔好做人喇!!
我今日就數臭你全家'''''

早會.....
我比大咀笑死喇!!
佢竟然著哂全套黑色服裝出黎''''一睇就諗到D野
佢而家係咪做喪禮....冇野好講'''''
O哂咀''''KA-O=
之後ENG.....好就叫你一聲MS羅....唔好口既叫你死羅蘭嫁咋''''
你當你係我亞媽呀....打我??
你有冇病呀??
傻嫁....我今日唔搵我亞媽黎學校....我就跟你姓!!
我一定搵硬呀.....我對呢方面好有經驗嫁....
我小學都比個老師打過T^T我話比我媽知佢同我嘈番學校....哼
搞到個老師去左加拿大'''''我睇你今次會去左邊???
又要收我條鏈.....我條水晶唔比人掂得嫁....
我最憎人地搶我呢樣野....更何況係你搶....
知你人緣唔好嫁喇.....你掂完我要去潔淨下呀T^T"""又要浪費我D錢....
你真係累人累物呀''''P你個K.....
我今日實叫我媽黎....嘈到去校長到我都要嘈呀....屌你''''''''

而家上緊電腦....
仲係好嬲.....鬼叫佢收我條鏈....
仲要一手搶左佢呀??
有咩損難我要你賠呀'''''
今日我特登同你作對呀.....鬼叫你一上堂見到我訓係到就一野打埋黎呀''''
唔痛嫁.....我訓低左都唔屎一野打埋黎呀.....
輕輕叫一叫都係一個方法呀....打....
咩老師咩制度呀???
我實告到你冇命可以番係JCCSS呀''''哼
激到我咁火.....你都有今日喇!!!



2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天
始終要面對

今日.....約左STELLA陪我去朗屏搵我妹!!
睇佢打波><""點知乜人都搵唔到!!
悲哀''''''

去到朗屏......
冇人....咪打電話比亞康同振鴻囉!!
亞康話晏D出....咁我咪話3點到打多次電話比佢囉><""
點知唔鬼記得左打.....佢就成6點到至落黎喇T^T"""
SOR呀....唔係特登唔打嫁**只不過唔記得左咋KA
跟住係朗屏打埋比振鴻--'''終於都係見到佢....
本身.....我唔識點見佢!!唉.....始終比人罵完!!!
都唔想見到罵我果個人....但而家都冇野喇KA
我地講左個條件佢至出黎.....唉!!
一包都唔夠你食....你仲食埋STELLA果包-︹='''無奈'''''
你聽日要比番STELLA啵T^T"""
4點幾去左搵文文.....佢係B記食緊野^^"""
我地搵埋佢同英英....上左北江上面影貼紙相''''
好野^^好多一張喇KA"""
之後番伊小送份BIRTHDAY PRESENT比卓友!!
補番份野比佢^^"""唔知佢鐘唔鐘意....就都係我地口既一番心意---嘻
我地送左條野係綠幽靈....IS水晶....都幾令口既!!!
希望你鐘意喇**
之後同亞康AND肥仔一齊打籃球''''''
出左一身汗.....
好舒服呀^^""""又瘦D喇KA"""

夜晚10點幾同STELLA去買野同食野!!!
點知搵唔到佢地.....但包野就係佢地到><""咁我地食咩呀???
O MY GOB!!
點知係亞康留下撞到佢.....問佢包野係邊....
佢話食哂><"""咁就要BUY過喇!!!
唉唉唉.....11點3到番到屋企^^"""

死人甄啟康......
你講左比邊個聽呀.....
係呢到事先聲明!!!佢同你地講果D'''咩酒後吐真言'''
假嫁....我本人唔會咁樣答嫁喇!!
我夠記得我答過我鐘意亞康喇.....但唔通真係咩~~
咁又點會咁容易講出黎呀???
KA'''''所以大家以你聰明口既頭腦都知係假嫁喇^^"""



« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 73 | »