YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天
女仔---節目

女仔今日要自己搵野玩><"""
算喇.....

同牙e,STELLA,亞妹三個一齊影貼紙相""
HAPPY^^""
之後係元朗踩ROLLER
今次玩麻鷹捉雞仔....第一次咁玩!!
我同妹最後以罵交收場><"""
樣衰'''''
之後我同牙E,亞妹AND STELLA番左天水圍先....
亞媽同美寶就係元朗食野T^T""
我地買左D野黎飲.....
我都唔係咁記得琴日發生過D咩事喇.....
好似講左好多野出黎.....但又好似唔係.....
但最記得就係嘔左4次!!番到屋企番下嘔一次---係伊小出面嘔左3次><""
好辛苦.....不過真係好唔開心囉-︹='''''
咁樣比人罵法......真係好想一醉解千愁呀'''''
無奈!!!咁日亞媽番到天水圍....比佢係咁罵~~
但我琴日都火喇.....佢打左一巴.....好應!!!
痴線嫁....係要打我嫁??仲要係街咁打---係咪有病呀??
算喇.....唔理喇.....
琴日個頭好痛><"""好痛''''''
激死我喇T^T"""
訓覺果陣發左好多個夢]]
竟然見到STELLA同郭**一齊左.....
更加冇野好講......

做人清醒下喇''''''



SOR.....
如果我知道後果是這麼嚴重....
我是不會咁樣做的!!!
到左呢個地部....我只可以說對不起!!!

琴晚......
好唔開心.....
振鴻好火.....都係我一手造成!!
唉.....我都唔知會搞成咁.....我知都唔會去問喇~~
更何況我點會想你比人打到入廠>>>知道會係咁....
有邊個仲會去做!!!
琴日咁樣比你地落面~~
我唔知我仲點樣同你地玩囉.....
可以若無其事.....一齊再玩嗎??
我覺得冇可能囉!!
我唔識去面對你地呀.....算喇~~
還掂同你地都唔係玩得咁開心....咁就不如唔見好過''''
我無需面對住你....而感到唔開心!!

我唔知我可唔可以同憎恨黎罵唔關事果兩個囉!!
都唔知關你地乜事.....傳黎傳去好好玩呀???
算喇.....係我錯先!!!
我又點可以再去怪人.....唉唉唉!!!
而家仲會點發展落去.....我都唔知!!
只係知.....我唔會再係佢地幾個面前出現.......

唔關事果兩個>>有資格去罵我嗎???



2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天
我能做到

我都話我會打嫁喇.....
你估我做唔出咩--呵呵

一朝早....5點半比我妹叫醒左!!
我咪罵佢囉---痴線嫁!!
咁早叫我起身=︹-''''訓番.....6點幾叫我起身!!
因為我有重任在身.....
打電話比莫仔....我都話6點打比你嫁喇.....
又唔信囉.....點知打到去佢個電話打唔通.....我咪訓番囉^^""
之後我7點幾至再打過.....我咪問佢屎唔屎咁串呀???
個電話打唔通><"""
跟住就傾到佢出門口......
又話5點半係學校門口等!!點知冇人--算數''''
冇咁好氣T^T
放學.....留堂><"""比MISS LOO"""留
幫佢係到執果幾多書櫃
MY GOB佢D書東一本西一本><""執到我死左係到><"""
MISS LOO問我係咪係屋企做慣家務---O哂咀....
我想答佢係屋企我唔做野
但我只係''下''一聲KA
又話我執得好整齊''''好HAPPY呀^^"""
之後去童軍到喇....見佢地係到躁緊T^T
當然唔入隊喇.....KA'''''
累呀嗎!!放學----過耀逸....同希彤一齊行~~
佢同我係到傾計^^好開心佢講比我知嫁!!!
HAPPY>>>I LOVE YOU  FDS"""
跟住過到去....都冇野做喇!!!
訓覺.....又同佢玩!!!
又問下佢地復活點==''''算喇
又係一個比我發癲口既節日^^YEAHYEAH--''''



2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天
問題

今日係到研究一個問題.....
原來真係好煩嫁><""
唉.....
算喇....諗清楚....我至做出任何一個決定喇^^"""



老地方

唉唉唉....
又冇人口既....
CALL佢地落黎玩!!
佢地落到黎...
都係冇野做嫁喇....
今日唔知點解好似特別悶><"""其實日日都係咁嫁喇T^T"""
之後莫仔落黎....好似好唔開心咁!!
唔知咩事**算喇....佢地D野!!最好唔好管喇!!
費事講多錯多!!
不過叫佢玩....佢又唔玩!!又話悶'''
都唔知咩事!!算數...我唔計較^^"""
之後佢走左....
我地係入面玩鎖匙圈.....我入到好多球呀!!
發現自己係籃球方面進步左YEAHT^T"""
佢地終於玩出火喇....
大家都有錯...
講野始終唔好去到咁盡....傷感情呀T^T"""
知嗎??算喇....希望你地之間冇事喇~~
下次講咩都好喇....唔好去到咁盡....OK???
打人果D有唔口岩....還手口既都有唔口岩...不過算喇!!
過左去喇---唔好諗喇!!
做番好朋友咪冇事囉--KA""
之後因為不和....散水....番歸!!
但唔知點解都比人罵囉....亞妹真係冇野搵野黎罵我!!
我又要冇罵佢....佢冇喇喇一路行一路罵啵!!
我又踩親佢條尾呀??
我成日咁比佢食住黎罵...我好冇面嫁!!
係我D朋友面前罵我....我會覺得好於....
可唔可以唔好成日搵野黎罵我呀??
我咁比你罵...我都係忍得就忍嫁咋~~我唔知幾時控制唔到....
心情好咪忍囉...心情唔好!!唔知會唔會一次過罵你...什至打人!!
知冇....唔好再係咁激我喇THX!!!



« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 73 | »