番學番學.....
無聊呀!!!
冇乜特別野....
最好笑咪放LUNCH.....果個亞康又唔番學喇!!
比佢吹脹---佢又要著住屯裘校服
企我後面果D人仲係到講""佢係咪我地學校嫁"""
無奈.......
跟住我問佢有冇搵我媽.....佢話有!!
今次仲衰走去伊小搵佢.....佢唔係悶到咁呀??
唉....佢都有問題嫁喇.....著住件夏季校服....又走去打呔!!
好似驚死人地唔知佢係裘錦秋~~
放學.....陪STELLA去搵大咀改野.....
改到4點幾.....
走LU---去搵佢地喇!!
點鬼知一個人都冇.....
算喇.....咪打下電話比佢地囉......
點鬼知亞康訓緊覺覺豬啵><"""無奈'''''
番到去.....等等等
JUDY姨落到黎.....叫我地去BUY野喇~~
去到街市.....牙E話見到莫仔同陳文輝啵--'''
唔想見到口既出哂現~~O咀到爆
跟住上左JACKY姨屋企玩狗仔.....超Q.....不過比佢咬左啖!!超痛呀'''
不過算喇....唔怪佢~~因為係我玩野先T^T呵
落到去....莫仔佢地終於死番落黎~~
之後就入球場打左場波.....勁好笑!!
都唔知打波定係馬騮搶球呀!!傑頭.....又要係到做埋唔知咩動作
成個傻仔咁....都唔知笑佢白痴定係話佢似女仔><"""
之後打完波.....我唔知發咩神經....好大力咁打左莫仔一巴.....
SOR呀....並非有心....但係唔知點解好順手打左入去~~
係到致萬二分歉意=︹-''''''
對唔住''''''
文文唔舒服.....
我諗佢希望聽日都頭痛喇~~
咁我都唔需要講'''早日康復'''喇T^T""" |