YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 3 月 25 日  星期六   晴天
殺到埋身

測驗仲有2日就到喇....
但我完全沒有任何心理準備><"""
不過點都好....我會盡最大能力做好佢口既KA!!

今日比人嘈醒左.....
諗住訓番口既....
但算喇!!起身玩下電腦!!
搞下D野....一間再訓喇~~呵



2006 年 3 月 24 日  星期五   晴天
名正言順

今日都冇諗過話唔番學.....
點知一起身個頭好鬼死痛---應該係琴日著短3短褲訓覺果陣冷親喇><"""
唉.....好痛呀''''

今日訓到成11點幾.....起身!!
陪亞媽去送飯比我妹"""
之後1點9到去睇醫生....鬼叫大咀要醫生紙咩~~
唉.......
第一次名正言順拎埋請假紙.....
佢星期一仲要罵我.....我都冇野好講T^T
等睇醫生都好鬼死內><"""
等到4點幾至話睇完
之後咪去耀逸去搵亞妹~~睇佢地係唔係到......
5點到就走喇!!
番到屋企~~亞爸唔知同邊個傾電話
緊住佢啤住我....實唔知係邊個老師喇---第一時間估係大咀'''''
點鬼知係袁SIR....O咀!!
我知你關心我呀!!!我有時唔聽你講野.....
係因為我聽唔入耳呀><"""
SOR///唔係唔想聽嫁......但係~~算喇......
我都唔知點解呀T^T"""
不過我都好開心仲有人去關心我KA^^



2006 年 3 月 23 日  星期四   晴天
SOR---不是有心

番學番學.....
無聊呀!!!
冇乜特別野....
最好笑咪放LUNCH.....果個亞康又唔番學喇!!
比佢吹脹---佢又要著住屯裘校服
企我後面果D人仲係到講""佢係咪我地學校嫁"""
無奈.......
跟住我問佢有冇搵我媽.....佢話有!!
今次仲衰走去伊小搵佢.....佢唔係悶到咁呀??
唉....佢都有問題嫁喇.....著住件夏季校服....又走去打呔!!
好似驚死人地唔知佢係裘錦秋~~

放學.....陪STELLA去搵大咀改野.....
改到4點幾.....
走LU---去搵佢地喇!!
點鬼知一個人都冇.....
算喇.....咪打下電話比佢地囉......
點鬼知亞康訓緊覺覺豬啵><"""無奈'''''
番到去.....等等等
JUDY姨落到黎.....叫我地去BUY野喇~~
去到街市.....牙E話見到莫仔同陳文輝啵--'''
唔想見到口既出哂現~~O咀到爆
跟住上左JACKY姨屋企玩狗仔.....超Q.....不過比佢咬左啖!!超痛呀'''
不過算喇....唔怪佢~~因為係我玩野先T^T呵
落到去....莫仔佢地終於死番落黎~~
之後就入球場打左場波.....勁好笑!!
都唔知打波定係馬騮搶球呀!!傑頭.....又要係到做埋唔知咩動作
成個傻仔咁....都唔知笑佢白痴定係話佢似女仔><"""
之後打完波.....我唔知發咩神經....好大力咁打左莫仔一巴.....
SOR呀....並非有心....但係唔知點解好順手打左入去~~
係到致萬二分歉意=︹-''''''
對唔住''''''

文文唔舒服.....
我諗佢希望聽日都頭痛喇~~
咁我都唔需要講'''早日康復'''喇T^T"""



2006 年 3 月 22 日  星期三   晴天
LUNCH''''昆我

LUNCH.....
亞媽同亞康係學校門口等我同STELLA
去搵果個姨姨換番條鏈.....鬼叫佢昆我地呢D細路女呀!!
見我地細就搵我地笨!!激死
去到....亞媽叫我地唔好入去住....
睇下果個人話呢條鏈係咩黎嫁....
佢仲話係水晶.....
吹脹....當然係問過係...知道條鏈係咩黎嫁喇!!
比佢激死.....咁都仲唔明白我地口既來意
不過都好....佢換番比我
換左條綠幽靈....加左32蚊!!
我諗唔算貴瓜.....因為我都覺得好令KA'''''



玩---是最快樂的舒緩方法

放學.....
老地方~~文文唔多開心走了.....
不過我都唔好得去邊.....好似嬲哂全世界人咁!!
邊個都唔理.....文文SOR呀....我唔係唔想答你野~~
但我真係唔知可以點講......

去到得傑頭一個......
振鴻去拎車T^T""
咁咪坐下又等下囉!!!不過果陣好想喊....但算喇~~
眼淚唔可以再咁輕易掉下.....
之後高文過左黎....叫莫仔佢地去幫佢個FDS搵番陪電話~~
唉---又有人唔見電話==但我地唔識口既.....
搵到偷電話果個人LU'''''
佢地認左....但搵唔番陪電話~~
激死.....錢都唔見埋.....高文係咁話報警.....
人地中一仔咋....真係咁樣毀左人地前途咩(但睇條令仔.....佢都唔會好得去邊---勁串咀)
但都係報左警//
D龜多到黎小事都變大事喇~~又要係到凶班細路.....
唉.....算喇~~班細路自己囉黎衰....好做唔做走去偷野!!!
算喇.....而家唔知個細路點!!!
但高文真係太衝動....動不動就話報警---吹脹
但又唔係佢唔見陪電話啵.....都唔知點解佢要咁緊張!!可笑''''
走喇.....番歸---唔可以咁夜番....咁唔乖嫁嗎



« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 73 | »