YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 2 月 3 日  星期五   晴天
好無聊>﹏<"""""

叫唔好嘈......
做下朋友咪好囉......做咩係要串><""""
唔要呢D咁口既情況發生--
唔想你地打交......唔想你地罵交!!!
好多好多唔想~~但偏偏你地做齊哂=='''''[[無奈]]
算喇......你地唔好搞到咁疆喇!!!
握握手做個好朋友~~我地似中係女仔......
唔會話幫邊一面!!!但我唔想你地搞成咁呀!!!

講真人越大......就會越識諗!!!
其實我唔想所有人反目成仇~~~
真係好唔想......係學校我幾時有串得好過份呀????
我都冇罵過你喇........點解要係人面前話我地成日夾埋蝦你呀???
我自問做都冇做過!!!做係咁........
如果你仲要屈我口既.......我冇野可以再講......要憎你慢慢喇!!!
而家我好想同每個人做番朋友.......做算罵過......打過都好!!!我都算喇...........

做唔做番朋友.......我也是順期自然喇!!!OK????



2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天
拜年喇......MR.YUEN!!!!!!

我起身......
整完野......(又同亞妹打交><""""O NO)
佢唔比化妝品我.......我落咩街呀????
>M<""""算.......我搶!!!!

著裙仔.......=='''''''''
約左VIN係M記等........
點知未見到VIN就見到鴻同輝........(食M記)""""
我同VIN去BUY曲奇.......BECAUSE我想食呀嗎......如果都唔會BUY喇!!!!
係咪先???KA~~
之後等齊人......出發>︺<"""""
到達........開台--打麻雀~~~勝呀.......
冇輸到已經好偷笑~~仲要比我贏左廿幾蚊!!!呵.......
8點幾走去食粥------好味!!!!
係時候番天耀飲我地應該飲口既野喇**"""
飲左支.......紅Q哂~~~

希彤唔好嬲喇........
我知你唔想我同佢地玩咁埋.......但佢地都冇野喇!!!!咁又做咩唔一齊玩下???
唔一定要串......但我要講一句~~~你同VIN係我最要好口既朋友~~~
唔好唔要我呀!!!我呢個孤兒仔冇人要嫁喇!!!!

死莫仔......叫你咪嘈你係要嘈.....!!!串乜呀~~
仲要叫人話黎......做下朋友咪算囉!!!!做咩要搞事呀????



2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天
早上..........

落到去.........><""""
(我都唔記得做過D咩喇--''''')



2006 年 1 月 31 日  星期二   晴天
氣.......

SOR呀袁SIR!!!
又要改期><"""""

諗住食完飯出去搵亞文果班嫁嗎~
誰知~~~
我沖完涼......洗埋頭!!!!!
化埋妝喇>﹏<""""亞爸至話唔比出-︹='''''
頂佢喇.......
佢好兇咁同我講""""你夠膽就行出呢個門口""""
我好淆呀.........咁咪唔出囉~~~
同屎寶果班傾電話算......""""SEE ME FLY"""""頂頂頂
又話唔唱~~~討厭>M<"""""
算......聽朝出去搵佢地玩.......唔信我唔夠膽行出呢個門口--'''''哼

算玩MSN.........



2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  


« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 73 | »