YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 1 月 26 日  星期四   晴天
醉了.........

傻了..........
夜晚........食完飯!!!!希彤同我去左球場到搵亞文!!!!!
唉.......希彤買左好多葡萄啤,被她氣死了~~
叫佢唔好飲咁多.....就唔好飲喇!!!!!又要多酒精><""""
我飲左半支都死左係到喇~~~你仲要飲左3支........唔死至奇呀!!!!!
佢CUT你線咪有得佢CUT囉~~~男仔係咁嫁喇!!!!!
要搵你果陣就要你陪佢.....唔搵你喇啵!!!!要黎都哂氣!!!!!!

我好憎好憎佢呀............
我係心入面開始恨佢..........
我都唔係咁容易要依靠另一個人嫁咋!!!!!
做咩要為呢D人去白痴..........去傻~~跟本唔值得!!!!!!
我而家識去諗......我知應該點做!!!!
我D成績唔可以再退步!!!!我記得我許下了誠落.........
我要係原校升讀中六!!!!唔要做一個重讀口既中五生~~~~
我要達成......我唔信會衰過佢地!!!!!只要努力.....我就唔信做唔到!!!!!
(做好難做到努力,被自己氣死了><"""")

唉..............
夜晚唔單指希彤醉.....至於我!!!!當然冇佢咁勁喇!!!過左陣><""D酒氣都散哂喇~~
亞文果班仔個個都醉哂.......死哂係地下!!!!吹脹>﹏<""""

新年就讓我瘋狂一番吧!!!!!!
不用害怕見到我.......因為,我是傻的!!!!!
傻人又怎會有思想呢?????恨之入骨><"""說笑!!呵

去袁SIR到拜年叫埋你......唔係因為我想叫!!!
係因為主人家係袁SIR!!!!我唔可以因任何私人理由......而唔叫某D人!!!!
呢D野.....係有人話我知口既!!!!所以你要明白!!!!!



有街出......正!!!!

陪VIN出MK買3仔!!!!!

我地撘巴士出去.......迫><""""
不過vin都有收獲嫁......
^^"""""
佢BUY左件3同條裙仔.......
我相信好襯佢嫁!!!KA!!!!!

笑死.....行左陣女人街~~~
見到VIN果條電話繩口既黑色......
佢即刻BUY左比希彤呀~~~笑死....^。^呵呵'''''
又係希彤傻口既........又話BUY唔到.......又咪比VIN搵到!!!!
KA~~~兩個傻婆!!!!加埋我.....變左3個了!!!!!正......>︶<""""
6點到番到天水圍!!!!!叫左希彤出黎*︺*""""
行左陣........

今日係我第一日出街化妝仔........
感覺唔錯嫁!?KA~~~
我諗新年出街我都會化嫁喇!!!!因為女仔係貪令嫁嗎?!!!
YEAH!!!!!個妝好淡......只不過黑線比較明顯~KA~

       



新年......玩盡�!!!!

正.....貞貞約我聽日出黎玩!!!!
唔知去邊到呢??KA~~~
有可能去得文到喇......呵T^T!!!!!

今日........
玩下化妝先.......KA!!!!!!!
十隻手指好痛呀.......隻隻都有傷痕!!!!
一隻比西康整損><"""無奈>︹<""""""
一隻比我妹界損左.......
一隻冇喇喇損左><""""XD哂--'''''''
不過D手指甲好長.....好正呀!!!!
由細到大都未試過留到咁長口既......不過我唔係攏黎做武器呀!!!!
放心喇.......唔得罪我!!!!!點會抓你地呀!!!呵呵@。@

而家搵人陪我出街!!!!!
呵呵~~~



2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天
新年.........

我能否過得開心???
都是未知之數..........
我希望可以解決哂所有野......至小唔會困擾我!!!!
你係冇事呀......唔代表我冇事!!!!!
飲酒......我其實好有事!!!!
欠些我就爬左上個露天個高撘到........
我想跳落黎嫁.......有人把我拉住了!!!!我才沒有事........
新年......接觸酒精//是必然的!!!!

今日係最後一日番學........
悶極了.....咩堂都訓哂覺........完完全全冇心機上堂.......
就連數學也扒底了.......
上中文......更加比佢罵我了......仲罰我留堂!!吹佢唔脹!!!!!
佢問我做咩用D頭髮傘了隻眼......我咪話有好多暗倉.....咁咪傘住囉!!!
又話我訓覺!!!!我咪話扒底唔代表我要訓.......我係好唔想上堂呀!!!
其實今日唔想起身呀!!!!!放自己一日假都好呀!!!!!
上美術......更比人記左個唔知乜叉了.......
上咩堂都比人罵......罵我訓覺.....罵我出位!!!!!
真的沒有心機.....琴日黃志良更要我向佢SAY SOR~~~
因為我叫早晨果陣.....擺明玩野....."GOODBYE MRS 廢"""
咁就要我SAY SOR喇!!!!!我仲問佢.....要我用中文,英文定係普通話~~~
我擺明就係唔想上堂.....咩都唔想聽!!!!只係識得玩.....
考試唔應該咁差嫁.....退哂喇!!!算喇~~~
冇心再做任何野喇~~~

放學同希彤過左銀座還書......見到好多架校巴!!!!
更聽到運動場入面有人歡呼!!!!
算喇......聽黎做咩......快走快著!!!!我真的想同你講.......
你可以比個時間我.....比我地講清楚好嗎//因為我好辛苦!!!!你唔辛苦唔代表人地冇事....OK????



幸福.........

原來幸福要自己爭取嫁......
佢唔會自己走埋黎.....或永遠係到等你!!!!!!
原來係唔會嫁.......
失去左口既野~~~更是永遠得唔番!!!!!

我發覺我想去爭取.......但好似已經太遲了~~~
想搵個人傾計!!!!!但已經失去了......沒有了!!!!!!!
大家的性格變了.......已不再是以前果個你了.......
你已不懂怎去關心人了!!!!!需要你的時侯......你在那????
但我由一開始就不懂得去關心你.......對不起!!!!!
我不是一個稱職的女朋友!!!!
我不懂去了解你......我什麼都不懂......有可能我對呢方面咩經驗都冇!!!!
但這個只是一個藉口......了解人可以有好多重方法!!!!!
但我永遠也原地踏步!!!!不懂得去恭喜你......你覺得開心口既野~~~我永遠都覺得唔開心!!!!
你話我同朋友玩多了.......但你呢????你也只是和朋友一起!!!!!
我想怎樣......我也不會很直接的說......因為我想你開口問我!!!!!!
我唔識去約你.......只因我唔識講野......我怕被人拒絕!!!!
討厭這些挫折~~~



« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 73 | »