傻了..........
夜晚........食完飯!!!!希彤同我去左球場到搵亞文!!!!!
唉.......希彤買左好多葡萄啤,被她氣死了~~
叫佢唔好飲咁多.....就唔好飲喇!!!!!又要多酒精><""""
我飲左半支都死左係到喇~~~你仲要飲左3支........唔死至奇呀!!!!!
佢CUT你線咪有得佢CUT囉~~~男仔係咁嫁喇!!!!!
要搵你果陣就要你陪佢.....唔搵你喇啵!!!!要黎都哂氣!!!!!!
我好憎好憎佢呀............
我係心入面開始恨佢..........
我都唔係咁容易要依靠另一個人嫁咋!!!!!
做咩要為呢D人去白痴..........去傻~~跟本唔值得!!!!!!
我而家識去諗......我知應該點做!!!!
我D成績唔可以再退步!!!!我記得我許下了誠落.........
我要係原校升讀中六!!!!唔要做一個重讀口既中五生~~~~
我要達成......我唔信會衰過佢地!!!!!只要努力.....我就唔信做唔到!!!!!
(做好難做到努力,被自己氣死了><"""")
唉..............
夜晚唔單指希彤醉.....至於我!!!!當然冇佢咁勁喇!!!過左陣><""D酒氣都散哂喇~~
亞文果班仔個個都醉哂.......死哂係地下!!!!吹脹>﹏<""""
新年就讓我瘋狂一番吧!!!!!!
不用害怕見到我.......因為,我是傻的!!!!!
傻人又怎會有思想呢?????恨之入骨><"""說笑!!呵
去袁SIR到拜年叫埋你......唔係因為我想叫!!!
係因為主人家係袁SIR!!!!我唔可以因任何私人理由......而唔叫某D人!!!!
呢D野.....係有人話我知口既!!!!所以你要明白!!!!!
|