YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 1 月 17 日  星期二   晴天
考試最後一天><""""唔洗溫書喇~~

考試到左今日已經係最後一日喇........
呵呵......可以對圈喇!!!!唔知係進步定係退步呢???[[怕]]
今次考試都算比心機嫁喇........希望係付出的多!!!!收穫的更多~~~~
放學跑9分鐘.....佢地好玩野呀!!!係咁講笑話><"""我咪笑囉!!!
搞到我肚子都痛了.........E......好痛呀!!!點跑呀????
不過都跑左唔小個圈呀.....KA~~~~[[暈]]

同朋友件事....已經傾左喇~~~
現在還是當初的好朋友.....沒有改變.......
現在大家都知自己有咩問題........希望一齊改喇!!!!!

章.......唔通友誼係你心目中真係咁膚淺????
真係一D都唔重要了嗎????
咁如果你答我係.......咁樣我都冇野好講........
大家係日記講口既野.....一定有骨......一定係唔好聽!!!
但係人地點解會咁呢???點解唔諗下呀????
你話過我地一日唔同你講絕交.....你都當我地係朋友]]
但而家呢........你話唔在乎喇!!!!
你家姐日記話唔在乎你又唔在乎......咁係咪話比我地知.......冇FDS做呀????
如果係口既話......你講囉!!!!!
最多失去多樣野嫁咋.....至小失去一個朋友比失去令一樣野會冇咁唔開心.........
但我相信你會有一天後悔........

 

今日希雅話去踩ROLLAR><""""
我都心肉肉想去踩呀......
我諗番第一次去踩......係同佢去><"""""唉.......懷念過去---指望將來=︺-''''''



><"""""""

X哂............
諗到好多野.........
我覺得如果我口既日記板唔出現///
就唔會比咁多唔開心你..........
我每次打日記.......都好火!!!!!
搞到日記口既用字也係一D表達好火口既字><"""""但我咁打都係想你關心我多D!!!!!!!
但得來反效果''''''你更唔開心><"""""""
如果日記唔出現........會唔會迫使你做出呢個決定????
我諗........唔知道!!!!至小日記令你好唔開心.........
但次次都係我自己口既心情......自己口既心聲???
但點解我自己打口既日記要令到你唔開心呢????唔知道><"""""
你仲識唔開心.......其實都係好口既!!!!!
如果你話比我聽你睇完我D野......一D感覺都冇!!!!!!
我反而唔知可以比咩反應你><""""""
算喇.......日記已後我打得好睇D好聽D喇...........

平時癲癲得得........
但一定夜晚.......就發洩哂出黎><""""""
諗番起好多好多唔知點好口既野~~~~~
對某D地方有左偏見--'''''或者介意去見到呢D地方==''''''''''''

幼稚......我係好幼稚......好傻好唔識諗野~~~
咩都問一餐><"""就算冇得解釋口既我都可以問到人地冇野好講--'''''''
但係我問你有我原因嫁.........
你一直唔答我咁多個"點解"我一直都唔會放底~~~~~~



2006 年 1 月 16 日  星期一   晴天
失眠又回來了><"""""&quo

點解呀.....明明唔會諗><"""
點解又浮現係我腦海中呀........做咩要提><"""
點解要令我諗番起呢D野!!!!!!
憎死好多地方......唔要見到呢D地方.......唔好呀>︹<""""

一次又一次咁殺死我?!
點解又次口既傷害.......NO......唔要唔要!!!!!!
唔解咩都係到最尾至講出人地有D咩唔好
你唔鐘意我點咪講囉.......做咩要去到一個冇可轉灣你至講><"""
仲要同我講冇可能........點解呀~~~
我知你對我好
但就當我唔識珍惜.......你病我都唔係點識哄你~~~
但你都係嫁咋.......我病你都係冇黠理過我,就算我病都係我打比你話你知!!!
仲要問候都冇聲......><"""你估我好好受呀????
你病......都係我打比你.....你話我知!!!!咁樣都唔算好過份呀.......
你話你唔覺得我愛你......咁我同你講同愛你.....咁又點呀!!!
冇用喇........
跟本你就想唔要我!!!!咁做咩講咁多藉口呀????
[[怒]].......係話唔夠我黎講......係呀!!
我承認........但我有冇大大聲聲咁呼"學"過你呀.......我自問冇....有都係冇意間><""""
咁你呢!!!!你次次對我不滿時有冇呼"學"我???罵我呀????
你覺得咁樣我好受呀????><""""
你話唔要我.......算囉!!!
我唔信真係我單方面唔口岩......單方面錯呀!!!!

其實你至今都冇同我認認真真咁解釋清楚!!!
夠竟係我唔好.....定你唔好~~~
定係我唔識珍惜定你唔識珍惜><"""
定你鐘意左第二個~~~
我唔知呀.........你仍至今都冇解釋到........點解可以咁!!!
點解唔比我一個死心口既理由........
我口既鐘意冇變成到恨......只不過我強烈對你不滿.........
我唔要聽咩對唔住呀.......對我對你都唔會有用嫁!!!!!
咁樣你講黎都哂氣喇~~~我要口既係答案''''''''
""冇感覺""係咩原因呀????
我對你唔夠用情........我自問對你好過哂D朋友,佢地點話你衰......點話你~~
講你壞話.......我都信你~~~就連人地話你同個女仔一齊......我都信你係冇心隱瞞我~~~~
我好相信你......但你就一D都對我冇信心......一次又一次咁HUNT我~~~~
我一生人都未試過為一個人喊咁多次呀!!!
就係你口既出現比我傷心........但都比左我快樂'''''''''''''''



今日考試><""""大逃亡-﹏=

我好早起身呀><"""""
6點半比人踼左起身//慘爆]]
我冇遲到呀.......我仲好準時咁去到目的地><"""""
正正............

放學.......見鬼咩><""""
拉走我咁X快.......算--'''''同希彤行左陣街街!!!
希彤跟住GO TO ME HOME><""""亞爸未訓=='''
X哂>(++)<"""""
等佢死開比我玩.......YEAH~~~番到黎我嘈山哂><"""亞媽都醒埋。︶。''''''

同妹妹影妹多白痴相相~~~
同你地分享下呀......有興趣口既去我個MSN分享區喇~~~

    

本身我們是對恩愛的姊妹!!!!!!              係咪好恩愛呢?!!!=︺-''''''                   做埋心心相印口既動作呀!!!!

   

點知佢嚇我,嚇到我呀大個口望住佢><   佢仲用支槍指住我個頭'''好驚呀>﹏<''''  點知佢向我SAY SOR!!!!咁就算喇~~~

 

正正><""""六格慢畫都比我妹子==''''諗得出~~~



2006 年 1 月 15 日  星期日   晴天
希彤........袁!!!!!錫爆你>。<

多謝你幫我出了一口氣.........
剛剛從逆境中爬起身口既我!!!!!!!
亞章你一個比如.......就將我打番落去><"""
再為呢件事傷心'''''落淚*︹*''''''點解啵????
唔可以比我平靜下咩????
你一句唔該就踢番我落去.........你係咪想我永遠都唔爬番起身!!!!
日日都以淚洗面你至安心呀????係咪想咁呀?????
如果係口既......係就繼續講多D呢D喇!!!!!!!

希彤日記.......簡直幫我出了口氣]]
為我舒發了一切........全也是我的心聲!!!!!!

為左佢我已經放棄左好多野.........
我唔想再係咁........

 

為朋友所做的亦為你所做的閃字/////

                                       



« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 73 | »