我好早起身呀><"""""
6點半比人踼左起身//慘爆]]
我冇遲到呀.......我仲好準時咁去到目的地><"""""
正正............
放學.......見鬼咩><""""
拉走我咁X快.......算--'''''同希彤行左陣街街!!!
希彤跟住GO TO ME HOME><""""亞爸未訓=='''
X哂>(++)<"""""
等佢死開比我玩.......YEAH~~~番到黎我嘈山哂><"""亞媽都醒埋。︶。''''''
同妹妹影妹多白痴相相~~~
同你地分享下呀......有興趣口既去我個MSN分享區喇~~~

本身我們是對恩愛的姊妹!!!!!! 係咪好恩愛呢?!!!=︺-'''''' 做埋心心相印口既動作呀!!!!

點知佢嚇我,嚇到我呀大個口望住佢>< 佢仲用支槍指住我個頭'''好驚呀>﹏<'''' 點知佢向我SAY SOR!!!!咁就算喇~~~
正正><""""六格慢畫都比我妹子==''''諗得出~~~ |