YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 1 月 7 日  星期六   晴天
唉...]]~''無聊!!

溫書........算喇!!
冇溫到.....呵呵''仲要訓左成日覺><""
[[累'']]XD//
又發埋哂D冇理頭口既夢......白痴到死呀!!
悶........冇野好做]]~*

剛剛食完飯飯...........
我冇心機食呀...........
一D都唔肚餓.........仲覺得冇野好食!!唉==''
我妹口岩口岩講左個勁好笑口既笑話..........佢都唔知發咩癲!!
話美寶就入老人院!!我聽到就係到爆笑.....((笑''))
嚇親我.....佢仲好似唔知我笑咩咁!!嘩哈--''
其實係美寶遲D要去探訪.....佢又講D唔講D.....咁咪搞出個笑話囉!!呵……

 

             眼仔所拍的!!



唉........星期六!!

諗番起........
琴日好似派左份化學圈><""
成績唔好提喇.......唉!!得18分--40分滿分.......XD''激氣
又係口既冇溫書都拎到呢個分都唔錯嫁喇..........

今日........
痴嫁........7點15分冇喇喇打左3個黑痴><""辛苦!!喊//
勁唔知想點><跟住就留埋鼻鼻........唉--冇覺好訓!!
算.....又訓番!!點知.......10點幾果陣冇喇XX又肚痛!!吹脹
唉.........好辛苦呀==''XD
又發夢.......勁唔知想點.......!!
我模糊間見到有張卡寫住--袁SIR去世--嚇親我呀]]~*汗''
跟住又見到你.......X哂.......竟然係見到!!
我打比你.......(你話你D FDS唔同你玩.......)吹脹!!
好發唔發發呢D夢!!--''
好玩野呀..................笑死"">–<''
剛剛起身.......又打多兩個黑痴==''辛苦!!

 

              黑痴!!



2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天
好悶.......好想搵你聊聊天!!

當你孤單你會想起誰

你的心情總在飛 什麼事都想去追 想抓住一些安慰
你總是喜歡在人群中徘徊 你最害怕孤單的滋味

你的心那麼脆 一碰就會碎 經不起一點風吹
你的身邊總是要許多人陪 你最害怕每天的天黑

但是天總會黑 人總要離別 誰也不能永遠陪誰

而孤單的滋味 誰都要面對 不只是你我會感覺到疲憊

當你孤單你會想起誰 你想不想找個人來陪
你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回

><""好貼切呀!!XX呀//

 

希彤......白痴婆!!
係咁搵人玩><""
傻婆!!呵呵              VV超人.......去廁所勁快!!YEAHYEAH!!



唔開心...............XD""

番學.................憎MARY羅呀!!衰衰的><""
又留我堂......MISS鄺又話留我...........XD哂--''
唉...............番學><""無聊—′驚死我
我要變身喇''噴火龍黎喇><''YEAHYAEH噴火燒死你地呀!嘩咆==''

呢排成日手"很".......
成日抓自己''但又唔覺得痛痛啵><""
唉.......慘!!唔流血都算偷笑喇

而家上緊電腦堂...............KAKA!!
亞SIR比我地上網玩呀.............正正正><""
咁就打下日記囉....>﹏<"
口岩口岩考完個打字比賽....我有成43個字呀......係咪好叻呢!!讚我喇!!乖^╴^"
一間仲要上兩堂中文><仲唔死比佢睇!!唉..........死喇!!

 

食晏><''
番至屋企....我媽買左碗粥比我食........點知!!
原來係皮蛋瘦肉粥呀><激死喇!!
呢種粥只會係同你一齊口既時候食至會最開心.......XD''
所以我覺得今日呢碗好難入口//--''



辛苦.............><XD""

好X呀........
我今日3點幾打左個黑痴......><""
咁就整醒左自己--''跟住仲要流埋鼻鼻出黎.......衰衰的!!
跟住訓番.......
又點知係4點幾口既時候.......痛==''肚痛呀!!吹脹//喊]]~*

我而家好辛苦呀......
一直係到流鼻鼻....唔舒服呀!!XD哂.......

琴晚都唔知話好夢定係惡夢好喇.......
BECAUSE我又見鬼到你.......X哂!
之前我連發夢都唔會見到呢個人><"
但而家就晚晚見到你.......訓覺都唔比我休息呀......衰呀]]~*嗚嗚!!

我自己都有諗過>(沒有3月26日喜劇......便沒有1月1日的悲劇)
XD哂!!夠竟係好係壞我都唔想知喇!

          靜係知道而家好凍呀!!
 番學就番風.......放假就和暖>>X你個YY喇==''唉......



« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »