好X呀........
我今日3點幾打左個黑痴......><""
咁就整醒左自己--''跟住仲要流埋鼻鼻出黎.......衰衰的!!
跟住訓番.......
又點知係4點幾口既時候.......痛==''肚痛呀!!吹脹//喊]]~*
我而家好辛苦呀......
一直係到流鼻鼻....唔舒服呀!!XD哂.......
琴晚都唔知話好夢定係惡夢好喇.......
BECAUSE我又見鬼到你.......X哂!
之前我連發夢都唔會見到呢個人><"
但而家就晚晚見到你.......訓覺都唔比我休息呀......衰呀]]~*嗚嗚!!
我自己都有諗過>(沒有3月26日喜劇......便沒有1月1日的悲劇)
XD哂!!夠竟係好係壞我都唔想知喇!
靜係知道而家好凍呀!!
番學就番風.......放假就和暖>>X你個YY喇==''唉...... |