鈴鈴鈴......."罵"鐘口既音樂聲嘈醒左我><""
不過我冇諗過起身......等我妹起左身!!我至起喇''
好眼訓呀......平時口既習慣就係一起身打電話叫你起身--'''
但而家冇得叫又好似怪怪地咁.....算喇!!
點解會咁口既!!™
番學//一d心機都冇......唔係同希彤玩....就同poey傾下計!!
我覺得自己開始放棄.......連最強硬口既miss鄺同mary羅我都唔聽佢地講野.......
比人罵我都當佢冇到.....再係咁我都唔知升0升到中四!!升唔到--都算喇!!
我開始覺得咩都冇所謂喇!!係生活上我覺得有得玩....比我放鬆下!!
但一靜落黎==我就頂唔順.......><仲會諗番起好多好多口既野ƒ一似死左一半咁//
死喇.......再係咁><我考試就會死左係到嫁喇
今日放學仲話要化學測驗......我都唔知點死比佢呀!!
我溫都冇溫過......算喇!!
搞到數學堂我都冇心機聽佢講野.....一直係到溫化學.......唔溫我真係0蛋都有份呀!!
唉......數學堂><比翁sir嚇死喇.....佢好似發現左我冇留心聽佢講野!!
佢叫左我個名一次.....問我明唔明--''我當然答佢明喇(其實佢講咩,我都唔知道)嘩哈//
測驗開始喇........
好彩佢問d野....我都識.....應該都唔會話唔合格!!....呢關過左!!其他關咁又點算呢......
唔通考試我都唔理......定好好咁溫呀!!好混亂呀><極唔知我可以點呀!!唉唉''
4點幾......我地要做英文專題!!
咁咪去亞章屋企做囉......去到佢屋企....都唔知係打機定係做!!
我係到玩果個賽車遊戲....好正呀!!好適合比我發洩.....>﹏<kaka!!
我地玩到成9點幾至走......番到黎又比人罵!!
電腦又壞左.....9點幾人地又收左工.....搞到冇得玩!!......
唔開心呀!!
唉.................
同媽咪同妹妹口既關係好左..........
我都好開心......但亞爸就......睇下幾時比佢開拖打到我死喇!! |