YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 1 月 5 日  星期四   晴天
番風.........記住著多件3仔呀!!

流鼻鼻呀><""唔舒服呀><""又作傷風呀!!死--''
係1月3日......一起身就打左56個"黑痴"今日.......我就打左成10幾個......!!好恐怖呀?>"

今日一起身我都係好唔習慣.......唉!!
望左個電話一陣.......我就冇望喇!!有可能我唔想諗喇==''ka~
今日望住份早?一碗麵)完全唔想食...........而家就連最鐘意食口既菜心......朱古力!!
我都唔想食........我係咪有病呀!!對住呢d野....我竟然會冇反應!!汗]]~*痴左.......嘩哈''
番學.......凍死我喇!!我一樣係冇留心聽書......兩堂數學堂我都同希彤談論好多野!!
好多好多趣事......但都講左好多唔開心口既野!!其實我喊左出黎嫁==''只不過你唔知咋//
而家我發現有好多科都放棄左喇><""XD哂

中文堂><
激死.......我琴日都冇番都唔知要講中文3分鐘><
X哂喇.......吤s我講果陣#我咪話我冇準備囉!!KA~...其實我知要講//嘩哈!!
死大咀--放學又留哂全班係到做聆聽~~勁X呀//
唉............呢排成日留底!!悶X爆呀><??

放學.........同VIN,希彤一齊走!!
之後去左M記坐左好內呀><""凍死))…
之後又行下呢到行下果到囉><一路行就一路凍.........凍到我打哂冷陣呀><X哂--''
我著得果4件3仲唔保暖口既//唔病都好難喇><(而家仲流緊鼻鼻好辛苦呀!!)討厭!!
番到屋企換3件><仲衰!!著得番果2件XD''凍死我呢個大粒''袁''喇>﹏<''衰衰的//

 

到今日黎講係第4日冇接觸你喇!!成功...YEAH!!KA~~
其實的發現日子內左.......仲衰D
BECAUSE………
掛住你口既笑容
掛住你個樣
掛住你好多好多野
..............但!!
今日我決定放底你.........
因為我諗起有多個案例!!所以勉強冇幸福KA~~
多謝POEY!!分手不要太悲哀))呢首歌我都聽過......但乜SHANSHAN係你心目中咁內弱嫁咩!!
KA!!
不過我願意去關心你!!
因為..........我仲><""算!!
記住唔好著咁小3件............凍親病左又話睇E生!!
哈!!E生又多左生意喇]]嘩哈!!
早D訓喇........唔好溫書溫咁夜喇.......考試盡左力就得嫁喇!!
盡全力喇.........我永遠支持你!!我希望你打番日記!!
因為............我想睇囉....KA~~
今日聽VIN講見到你.......你話去左人地到溫完書.....番屋企!!乖乖啵
但我到而家都拎唔番起本書><""夠竟係自己想放棄定係.........我跟本唔想呢!!唉.....長情的我!!
KAKA!!努力.........**
中學也不要再諗什麼情了........因為不想再傷心!!受不起這些挫折!!唉.......冇膽--''



2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天
好唔舒服呀........

你叫我唔好離開你.....
我就唔離開你......
係咪好傻呀......><""
我應一早唔聽你講..........咁樣都唔會令自己咁唔開心呀!!
冇感覺..........!!你話你以前講你仲識喊!!
但我都識喊嫁.......勁想死!!
我仲好想好似以前咁打比你........
如果今次考試你幫我溫書.......我會好努力咁去考!!
但係......一冇左你.....我就好唔想理會學業!!一個人口既影響能力原來咁強嫁==''
原來人可以咁自私''可以一d都唔理人地口既感受><""
又係口既我係普通口既日子都唔會見到你.......所以你可以唔洗理我]~*

 

我發現呢排我都覺得沾寒沾凍><''披住張被我都凍到打冷陣
呢排d手指又唔知咩事.......唔係果到界親==就果到流血><
勁唔知想點囉.....唉!!痛在我身........又會痛在那人的心??
算喇!!--''



呢個世界.....又多左隻懶豬!!**>~<''

XD"罵"鐘唔鬼響......
訓到8點幾呀......慘!! (如果有人叫我起身....都唔會搞成咁><")
算喇><扮無知.....唔起身>唔番喇(幾時變到咁懶嫁!!)
我都未試過咁嫁....平時訓到幾晏都好喇!!我都會死起身番學//
但係今次......我竟然話唔番就唔番!!人會變月會圓.....係咪因為咁樣的一次!!
我就會放棄學業!!唉......真係好唔想讀落去呀!!
中三咋.....唔係咁樣完結自己口既學業呀......而家番去!!
我都係掛住去玩!!都冇留心上堂><真係覺得好冇意思呀==''
夠竟我仲應唔應該讀落去.......我冇哂動力去讀書!!連溫書口既心機我都冇!!
其他科我明呀..但係化學呀....物理呀....英文呀!!我真係乜都唔識!!因為我都冇聽過佢講野!!
邊個幫到我呀.......>~<''點算呀!!
呢D科唔合格.......比人罵死呀......仲話讀理科!!讀屎片就有我份><''
唉.......算喇............死哂算喇!!

訓左成日喇.........
我睇到我條梯寫口既果D野><""
好唔開心呀!!又冇野可以洗左佢.......
唔通我要睇住成世.....
我發夢.......夢見你!!我見到我地好開心咁玩--''
但已經好冇可能喇><""
所以玩玩下.....我就醒左喇==''唔好再沉落去呀嗎......
唉...........等下喇!!

電腦壞左....咁我又點打到日記呀......
慘!!XD哂.....亞爸要我陪佢落去整電腦......唉!!
落到去.....企左成粒鐘!!原來係D線鬆左.........>~<"
唉.........番到黎咪專專心心打我口既日記囉''KAKA!!



2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天
番學......XD哂!!

鈴鈴鈴......."罵"鐘口既音樂聲嘈醒左我><""
不過我冇諗過起身......等我妹起左身!!我至起喇''
好眼訓呀......平時口既習慣就係一起身打電話叫你起身--'''
但而家冇得叫又好似怪怪地咁.....算喇!!
點解會咁口既!!™

番學//一d心機都冇......唔係同希彤玩....就同poey傾下計!!
我覺得自己開始放棄.......連最強硬口既miss鄺同mary羅我都唔聽佢地講野.......
比人罵我都當佢冇到.....再係咁我都唔知升0升到中四!!升唔到--都算喇!!
我開始覺得咩都冇所謂喇!!係生活上我覺得有得玩....比我放鬆下!!
但一靜落黎==我就頂唔順.......><仲會諗番起好多好多口既野ƒ一似死左一半咁//
死喇.......再係咁><我考試就會死左係到嫁喇

今日放學仲話要化學測驗......我都唔知點死比佢呀!!
我溫都冇溫過......算喇!!
搞到數學堂我都冇心機聽佢講野.....一直係到溫化學.......唔溫我真係0蛋都有份呀!!
唉......數學堂><比翁sir嚇死喇.....佢好似發現左我冇留心聽佢講野!!
佢叫左我個名一次.....問我明唔明--''我當然答佢明喇(其實佢講咩,我都唔知道)嘩哈//

測驗開始喇........
好彩佢問d野....我都識.....應該都唔會話唔合格!!....呢關過左!!其他關咁又點算呢......
唔通考試我都唔理......定好好咁溫呀!!好混亂呀><極唔知我可以點呀!!唉唉''

4點幾......我地要做英文專題!!
咁咪去亞章屋企做囉......去到佢屋企....都唔知係打機定係做!!
我係到玩果個賽車遊戲....好正呀!!好適合比我發洩.....>﹏<kaka!!
我地玩到成9點幾至走......番到黎又比人罵!!
電腦又壞左.....9點幾人地又收左工.....搞到冇得玩!!......
唔開心呀!!
唉.................

同媽咪同妹妹口既關係好左..........
我都好開心......但亞爸就......睇下幾時比佢開拖打到我死喇!!



2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天
小心身子........... 傷心

唔好凍親呀........
要保護下自己嗎.......著多件3仔喇!
成日睇e生.......e生唔會多謝你嫁!!
著多件3呀......一間咳出血.......會嚇死人嫁--''
^^"



« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »