e.........冇野好食!!
>~<''
死人頭//都唔知係咪人黎嫁!!
係男仔就唔好同女仔爭菜食喇.......衰人!!
又要得果兩種菜--生菜同白菜!!
驚死....冇啖好食!!慘==''
唉......最慘口既係比人玩得好慘--''
食野都要對住個插座++驚死.....>.<''
又唔比人搬番出去坐......好嘔呀!!
妹妹病左.....
我都唔係好衰咋....祝你早日康服--嘩哈!!
佢好幸福呀....因為//佢個男朋友同佢一齊訓呀...佢自己都好開心!!
落樓都拖住隻手仔....好溫馨呀!!我諗你都想病多幾次嫁喇!!
我諗.....下次有d咁口既野!!
都唔好叫埋我喇!!
因為我好易比你地玩死.......下次你去廁所--唔該鎖門呀!!
死人頭...pk!! |