YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 1 月 20 日  星期五   晴天
><""""""衰左!!!!!

考試口既科都差唔多派哂喇
欠地理未派!!!!!
化學.....呵呵!!!!63呀......90分入面拎到咁口既分都唔算有咩失望呀!!!KA~~~~
物理.......衰左....唔係唔合格><""""而係唔滿意!!!!47/70!!!!
咁都滿意~~~我唔係人喇.....XD~~~~

放學........我地照樣上左袁SIR~~~到!!!!
死人吳添信!!!!講咩講.....拍唔拍關你叉事......我話過邊個提起呢個人!!!
我都唔比面嫁喇.....你自己擺黎!!!!哼.......

之後.....買哂要整沙律口既野......VIN同希彤就上黎MY HOME喇~~~~
(唉......買野中途.....見到MR MARK><""""我講左句英文!!!""GO TO HOME""激死.....文法錯鬼左)NO><"""

上到黎.....我爸又買左野比我整.....O NO~~~~
整到好難食呀!!!!!比人串.....我爸開我冇落鹽呀!!!!
我咪話乜煮野要落鹽咩!!!!!跟住佢地又笑喇......激死好於呀><""""
第一次朋友係我HOMEHOME食飯.....你地係第一次呀!!!對你地幾好呀.....比D冇落鹽口既野比佢食.....呵呵!!!!
搞出好多個笑話呀!!!
笑死我!!!KA~~~YEAHYEAHYEAH~~~我都好想日日食飯咁開心呀!!!!嘩哈
整沙律都唔知點整嫁.......
><"""""唉.....唔好提.....一邊整一邊食!!!!!呵呵
聽日要番去童軍....本身打算唔番嫁.....不過比面袁SIR!!!!番咪番.....哼

 

 

係到......祝SIUHEL~~~~HAPPY BIRTHDAY!!!!呵呵



2006 年 1 月 19 日  星期四   晴天
梁生.....你想我講幾多次你有咩錯?????

你才是一個荒下之大謬呀..........
你竟然可以話你隨口講下就唔需要道歉.........
你叫希彤女麻女麻去死.....
第一錯.......你唔專重人地親人
第二錯.......你冇諗希彤感受
第三錯.......你唔識認錯,都唔識知錯!!!!
你叫佢女麻女麻去死.......你有冇諗過希彤呀????
希彤最鍚係佢女麻女麻呀.......你識專重口既就唔會咁講.......
你話成日講"屌你老母"呀嗎........都係講笑......但係都有D人會介意.......
係你冇咁做到......但都會傷到人.......唔係一定做左至話係錯嫁!!!!
如果唔係法律都唔洗立一條例叫"誹謗"喇........
咁唔通呢條例立黎廢嫁?????
係你可以當講笑......但你都要諗下人地.......你都話我唔識諗人感受呀!!!!咁你又有係講之前諗人感受咩?????

你真係覺得你咁口岩........
真係咩都冇錯......你唔認錯......就係大特大錯!!!!!!
你一D勇氣都冇!!!!認句錯都唔肯,你仲算係男仔嗎?????
男人大丈夫敢作敢為呀!!!!!知道冇......你係男仔口既......就同我地當面講清楚~~~知道咪呀!!!!

亞章你話由頭到尾都冇用過童軍身份同我地嘈呀嗎......
咁你又話冇介入我地口既事.......你幫你家姐講野!!!!
都係叫介入喇!!!!咁你又理唔理解呀????
唔係你話冇介入就係冇嫁喇......蠢蛋!!!!!
仲有......我冇話過唔同你做朋友.......一直未解決////你一直都係我朋友!!!!
我唔想一個一個咁失去!!!!唔該~~~~~



成績.....[[哭]]

簡直就係.........死哂><"""""
英文.....200分我拎得73.5分><""""'
數學.......把自己氣死了.......仲低過VIN--210中拎得150!!!!!
世史......總算合格!!!但並不滿意.....100分拎得52分=︹-""""
中史......見到份圈........我差點哭出來了><"""""估唔到會唔合格......我自問有比心機去溫!!!
算喇......自己擺黎///而家好想搵個膊頭.....給我痛哭一番'''''''''
100分拎我46.........慘爆!!!!!!!!

放學去搵袁SIR.......簽手冊........
同佢解釋我地朋友之間口既問題..........原來佢一D都唔知!!!!!
算喇........冇野好講!!!!!!!!!!

期望明天我化學和物理吧...............

        給我哭一回吧!!!!!!!



2006 年 1 月 18 日  星期三   晴天
再次哭了.....[[笑]]''''''

笑死我喇.....
又試整洋蔥豬扒.....呵呵!!>M<""""
D洋蔥整到我眼仔流出了淚XD""""
傻了........第一次為洋蔥而流淚....嘩哈]]笑死KA~~~~

今日考中文口試.....XD哂
話明中文.....我就去講英文!!!想高分都好難喇><""""
慘呀!!!!!>︹<"""
我想講覆製....我就講COPY!!!!!
我想講光碟....我就講CD><"""中文口試.....死左~~~比自己激死!!!O NO><""""
><"""""今次......真的比自己氣死了.........唉!!!!!!

聽日可以對圈喇.....正正正>﹏<""""不過奐驚驚驚><""""""
吹脹!!!!希望唔會死得咁難睇喇KA~~~~
我好想對哂D圈佢呀.....越諗我就越緊張......我好期待聽日呀!!!!!
我會你日記公佈我口既成績.....希望唔好令大家失望喇!!!!十卜十卜下我呀~~~KA~

 

琴日冇喇喇做左人""五奶""咁我係咪要叫佢一聲貞貞老公呀????



梁炫章...........[[火]]'''''&a 呆滯

我今次唔罵你......我唔係人呀!!!!
係咪冇腦嫁......
原來你一直都係以童軍身份同我地嘈.......連我都唔知啵!!!!!
唉.....乜咁好笑嫁咩.......
你家姐果面搞掂.......就到你呢個弟弟係到搞多單.......係咪考我地呀????
睇下你想點..........

希彤係佢日記打咩關你叉事......唔需要你呢個人去出聲話呀!!!多如.........
仲有呀.....唔需要你去批評呀!!!!!!
你話我幼稚.....我冇所謂,因為我係......我認同'''''''
你話中一果個你都係咁白痴咁低B.......咁而家口既你呢.......唔係白痴呀~~~係冇腦呀!!!!!
牛皮燈籠.....點極都唔明呀!!!!!
你話我冇變過.....係呀.....我都係一樣咁白痴......但我有冇變你會知嫁咩~~
唔好單靠你小小口既判斷力就話我冇變呀........我識諗左你又知咩????唔好成日用D你所謂口既推測黎話人呀!!!!!
你口既摧推測唔一定口岩嫁.........!!!!!!!

到24號BBQ我地想熱鬧D.....叫多D人!!
我就提議叫中一.......係.....我冇諗過叫佢地有問題.....但我都係提議!!!
但都因為你家姐而冇叫到佢地喇......
但你做咩又要拉埋童軍黎講呀????係咪我地次次出街都要以童軍身份出黎玩呀????
係咪有咩意外都要同袁SIR交待呀????
咁我地都打左個比如喇.......我地放學......你家姐好快咁走左.....我地都唔知!!!!
咁我地搵佢喇......但又搵唔到!!!!咁係咪又要同袁SIR講...."話佢唔見左,而家我地好驚呀,需要報警嗎"咁樣呀???
一定要拉到童軍......童軍係你心目中就係第一.......[[怒]]''''''''

倒數果日......叫希彤出黎唔係用呢種方法嫁.......
佢亞女麻女麻生日緊係要去同佢食下飯嫁喇.........但你竟然叫佢女麻女麻去死!!!
乜你咁做人嫁......小頲專重都唔識呀????有冇家教嫁~~~
小小咁口既禮貌都要人地話你知係唔口岩口岩呀????
冇腦嫁..........你隨口嗡唔係唔洗負責任呀????隨口講下唔係大哂嫁......
有句話叫做"一言既出,駟馬難追"如果你答我你未聽過......我而家話你知呀!!!聽唔聽到呀????

你話你唔係介入我地口既事......
簡直荒謬呀.......如果你唔係VICKI個弟弟!!!估你會唔會罵我地呀喇???
咁樣都唔叫介入唔知咩叫做介入囉.......
我係唔鐘意拍老鼠呀.....咁你地唔改變主意咁我咪話唔做囉~~~仲想我點呀????

咁而家我同你講.....
你家姐單野搞好嫁喇......
而家係你口既問題.....你已經成為左呢單野口既"主角"
咁唔知你罵人果陣......會唔會又係當局者迷呢!!!!

最後奉勸你一句.....做人唔洗去到咁盡嫁!!!
見好就收喇........人地話得你又唔係冇道理~~~~
小心得罪左人都唔知咩事呀......傻仔~~~



« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 73 | »