我今次唔罵你......我唔係人呀!!!!
係咪冇腦嫁......
原來你一直都係以童軍身份同我地嘈.......連我都唔知啵!!!!!
唉.....乜咁好笑嫁咩.......
你家姐果面搞掂.......就到你呢個弟弟係到搞多單.......係咪考我地呀????
睇下你想點..........
希彤係佢日記打咩關你叉事......唔需要你呢個人去出聲話呀!!!多如.........
仲有呀.....唔需要你去批評呀!!!!!!
你話我幼稚.....我冇所謂,因為我係......我認同'''''''
你話中一果個你都係咁白痴咁低B.......咁而家口既你呢.......唔係白痴呀~~~係冇腦呀!!!!!
牛皮燈籠.....點極都唔明呀!!!!!
你話我冇變過.....係呀.....我都係一樣咁白痴......但我有冇變你會知嫁咩~~
唔好單靠你小小口既判斷力就話我冇變呀........我識諗左你又知咩????唔好成日用D你所謂口既推測黎話人呀!!!!!
你口既摧推測唔一定口岩嫁.........!!!!!!!
到24號BBQ我地想熱鬧D.....叫多D人!!
我就提議叫中一.......係.....我冇諗過叫佢地有問題.....但我都係提議!!!
但都因為你家姐而冇叫到佢地喇......
但你做咩又要拉埋童軍黎講呀????係咪我地次次出街都要以童軍身份出黎玩呀????
係咪有咩意外都要同袁SIR交待呀????
咁我地都打左個比如喇.......我地放學......你家姐好快咁走左.....我地都唔知!!!!
咁我地搵佢喇......但又搵唔到!!!!咁係咪又要同袁SIR講...."話佢唔見左,而家我地好驚呀,需要報警嗎"咁樣呀???
一定要拉到童軍......童軍係你心目中就係第一.......[[怒]]''''''''
倒數果日......叫希彤出黎唔係用呢種方法嫁.......
佢亞女麻女麻生日緊係要去同佢食下飯嫁喇.........但你竟然叫佢女麻女麻去死!!!
乜你咁做人嫁......小頲專重都唔識呀????有冇家教嫁~~~
小小咁口既禮貌都要人地話你知係唔口岩口岩呀????
冇腦嫁..........你隨口嗡唔係唔洗負責任呀????隨口講下唔係大哂嫁......
有句話叫做"一言既出,駟馬難追"如果你答我你未聽過......我而家話你知呀!!!聽唔聽到呀????
你話你唔係介入我地口既事......
簡直荒謬呀.......如果你唔係VICKI個弟弟!!!估你會唔會罵我地呀喇???
咁樣都唔叫介入唔知咩叫做介入囉.......
我係唔鐘意拍老鼠呀.....咁你地唔改變主意咁我咪話唔做囉~~~仲想我點呀????
咁而家我同你講.....
你家姐單野搞好嫁喇......
而家係你口既問題.....你已經成為左呢單野口既"主角"
咁唔知你罵人果陣......會唔會又係當局者迷呢!!!!
最後奉勸你一句.....做人唔洗去到咁盡嫁!!!
見好就收喇........人地話得你又唔係冇道理~~~~
小心得罪左人都唔知咩事呀......傻仔~~~ |