今次呢件事......
跟本一d都唔關童軍事......
我只不過係想借童軍d野黎表現出張詠恩份人.......
我嬲口既係佢份人........討厭!!!
日記係我口既.......
我點發表都得><"""用咩字眼都好......都係我口既事~~~
唔洗你逐個字去捉.....唔關你事!!!
仲有......我已經為左陳家豪件事同佢道左歉.......我知係我怪錯佢!!!
所以我唔介意SAY句SORRY!!!
但係.......我唔會向STAR TEAM道歉........
因為我覺得我都講得好有道理呀!!!!仲有個日記我口既,你睇到D你唔鐘意口既野
睇完你嬲.....你喊......係你口既事!!關我叉事呀!!!!
做咩要我道歉呀.......小學生都唔會喇嗎???多如--''''
今次其實咁大件事......
都係為左張詠恩......如果佢唔係你面前喊......
仲要講D唔講D....知D又唔知D!!!!
知前唔知後就係到罵我.........傻嫁]]
用下腦喇........ON 9
如果張詠恩性格上冇問題......我點會打咁多野呀????
點會咁多人批評佢呀????
唔通D人冇野搵野你講.......真係咁得閒!!!!冇冇聊聊搵野黎批評黎!!!
搵D野令你唔開心......我係咁冇聊口既人咩...........多如''''''
用腦諗下都知咩事喇.......
張詠恩你呢份人下下要人就........你去邊我地都要同意!!!
我地想去邊你就反對.....咁又好冇道理了嗎????唔係要全世界就你一個呀????
好喇.....你同文講你中立.....我地係朋友角度係好HUNT囉!!!!當時心都碎埋......真係估唔到你咁講
你講一大堆理由去解釋點解你要咁講......又拉童軍去解釋......又話咩影響到童軍......多如!!!
朋友口既事關童軍咩事......唔知!!!!!跟住你嬲......我地唔嬲呀!!!
仲要我地哄番你......今次點都好....你唔改!!!唔好諗住我哄你呀......難
到亞星生日喇........
希彤只不過"答"隻腳上張沙發到...你用咩語氣同佢講野呀???
咁串....咁我咪"答"埋我果隻囉////點知你就為左咁小野嬲........仲想我地哄你!!難呀
咁你果日有冇理過我地三個呀???
亞杯係到就同佢玩.....理都唔理我地.......傾計都冇!!!仲要分台座><"""""
你話亞杯冇人同佢傾計.....咁袁SIR......亞星死嫁!!!得你係人呀???
佢地唔係人黎口既.......多如.....講咁多野解釋黎做咩~~~只會得到反效果嫁咋~~~
唔理你睇完會有咩反應.........
我講左嫁喇.......你唔改的話我都冇計嫁喇~~~
今日係學校你竟然可以扮冇事......我寧願當面同你解決呢D野呀........
唉..........咁即係我打咁多野黎~~~都哂氣..........對你完全地失望 |