YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 1 月 13 日  星期五   晴天
數學.......考試]]

數學.......第一份圈--得一題唔識咋!!!
第二份MC....都有好幾題呀......><""XD

放學同VINCY.....龜彤.....一齊行街~
跟住去左天右停車場個天台!!!!!!
好癲呀.......
我亦都做左我呢份人第一次做口既野KA.....就係當街解左頸喉鈕......呵'''''''
我地唱左好多歌....正正正!!!!
番到家.....訓左.....[[累]]'''''

討厭的男孩子......
死飛仔!!!冇喇喇上哂黎!!!上去球場喇.....又要話黎公園仔....
搞到我叫走.....哼!!!!
講咩BYEBYE呀....白痴!!!!識你嫁咩.....低能
VIN......我真的接受不了........
發覺朋友更令我傷心

 

   想搵個知已傾計.....想同你講好多唔開心口既野!!!



點解.......

今次呢件事......
跟本一d都唔關童軍事......
我只不過係想借童軍d野黎表現出張詠恩份人.......
我嬲口既係佢份人........討厭!!!
日記係我口既.......
我點發表都得><"""用咩字眼都好......都係我口既事~~~
唔洗你逐個字去捉.....唔關你事!!!
仲有......我已經為左陳家豪件事同佢道左歉.......我知係我怪錯佢!!!
所以我唔介意SAY句SORRY!!!
但係.......我唔會向STAR TEAM道歉........
因為我覺得我都講得好有道理呀!!!!仲有個日記我口既,你睇到D你唔鐘意口既野
睇完你嬲.....你喊......係你口既事!!關我叉事呀!!!!
做咩要我道歉呀.......小學生都唔會喇嗎???多如--''''

今次其實咁大件事......
都係為左張詠恩......如果佢唔係你面前喊......
仲要講D唔講D....知D又唔知D!!!!
知前唔知後就係到罵我.........傻嫁]]
用下腦喇........ON 9
如果張詠恩性格上冇問題......我點會打咁多野呀????
點會咁多人批評佢呀????
唔通D人冇野搵野你講.......真係咁得閒!!!!冇冇聊聊搵野黎批評黎!!!
搵D野令你唔開心......我係咁冇聊口既人咩...........多如''''''
用腦諗下都知咩事喇.......
張詠恩你呢份人下下要人就........你去邊我地都要同意!!!
我地想去邊你就反對.....咁又好冇道理了嗎????唔係要全世界就你一個呀????
好喇.....你同文講你中立.....我地係朋友角度係好HUNT囉!!!!當時心都碎埋......真係估唔到你咁講
你講一大堆理由去解釋點解你要咁講......又拉童軍去解釋......又話咩影響到童軍......多如!!!
朋友口既事關童軍咩事......唔知!!!!!跟住你嬲......我地唔嬲呀!!!
仲要我地哄番你......今次點都好....你唔改!!!唔好諗住我哄你呀......難

到亞星生日喇........
希彤只不過"答"隻腳上張沙發到...你用咩語氣同佢講野呀???
咁串....咁我咪"答"埋我果隻囉////點知你就為左咁小野嬲........仲想我地哄你!!難呀
咁你果日有冇理過我地三個呀???
亞杯係到就同佢玩.....理都唔理我地.......傾計都冇!!!仲要分台座><"""""
你話亞杯冇人同佢傾計.....咁袁SIR......亞星死嫁!!!得你係人呀???
佢地唔係人黎口既.......多如.....講咁多野解釋黎做咩~~~只會得到反效果嫁咋~~~

 

唔理你睇完會有咩反應.........
我講左嫁喇.......你唔改的話我都冇計嫁喇~~~
今日係學校你竟然可以扮冇事......我寧願當面同你解決呢D野呀........
唉..........咁即係我打咁多野黎~~~都哂氣..........對你完全地失望



2006 年 1 月 12 日  星期四   晴天
溫書.......><""""嬲]]

2點半到.....
我同vin---龜彤''''''一齊去左張智明到溫書.....!!
呵!!!我好認真計數呀~~
因為我要為我口既目標買進......"""""=︺-''''KA~~~

XD...諗番起今日中作.....
好好笑呀~~~
我作到好傻.......有機會比你地睇下呀!!!!!KA~~~

今日老豆又買左料比我大顯身手^。^""""我一定者得比琴日好味!!!
YEAHYEAHYEAH~~~
愛死*洋蔥豬扒*"""""">︺<!!!!!!!
正正正.......
金牛座喜愛幻想!!!我經常係到諗......我有多麼美好口既廚房=.-''''
入面咩都有...者食用品咩都齊......諗起都正正正呀///
我到時咩野食都整到!!!我諗咩都掂喇.....KA!!!
美食現在是為朋友準備.........@︹@'''''''''
幻想更多.....失望也更多.........
幻想不能給我滿足感.......但也給我一種精神的寄託!!!!!~︹-''''''
不要再拋下冇用口既的......THX~~~

      傾計.......發洩~~~
         使我更快樂

 

LoKI是誰.....很不難了解



考試第四日喇.......[[地理]]==''''

地理我都溫左成粒鐘......
不過都係廢口既!!!
我背左果D佢就唔出--'''冇背果D就出鬼哂=='''係咪好玩野呀!!!!![[氣死]]~*

放學.......繞左個大圈去萬寧陪VIN買PINKEY.....""""
都唔知點解要行咁大個圈呀!!!!!!直行咪得囉........吹︺脹''''''
跟住一間出去溫數......
今次口既目標係高過狗眼人(文)!!!
唔信次次都低過你.....哼!!!!
番到屋企果層.....行到好近個消防鐘'''''點知==佢響!!!半場嚇到我心都跳埋出黎!!!!
驚驚呀......我要呵呵呀''''''''''
>M<"""""



有冇腦嫁......\︹/

搞錯呀......
係咪冇腦嫁!!!好似明知都要去做咁......>︹<''''比你激死!!
驗下個腦喇.....咁X嫁咩]]~*
明知我唔鐘意同老鼠玩.....你就片片要搵佢黎同我拍一齊搞活動~﹏~''''
而家係咪考我忍耐性呀?!睇下我忍得你幾內......
你地係最大話得事咁又點呀......好叻咩!!
呢個係命令.....冇病呀????我屋企人都未夠膽去命令我呀!!!!
你黎命令我.....哼.......好叻呀!!!
高層呀可!!!!我忍無可忍我就會還以顏色.......呢個組織多左你地呢D人係到!!!!!
都冇野玩左喇......有本事口既趕我走呀\M/""最我我唔玩嫁咋!!!!
好嬲呀........次次都係咁!!!!今次可以忍=='''睇下下次我忍唔忍你
本大小姐皮氣好差嫁.......我嬲起上黎!!!
當面罵你.....你都係好冇面嫁咋//高層-︹=
打到眼火爆呀...........
高層唔係好叻嫁咋''''你地做到D咩成績出黎呀!!!
夠竟有冇接納過成員口既意見呀......哼!!!
一D都唔了解我地呢班人呀......我地想點.....又唔知!!
只係識講THIS IS AN ORDER!!!!我唔一定要聽嫁.......
我唔做你有咩我乎......仲話要解決我啵--''''好驚呀!!
你可以做到D咩呀!!!!!比個缺點我呀.....比囉~~
多一個又唔多小一個又唔小!!
還掂我都有咁多個喇......有一兩特出小小就咁開心.......哈!!!
我唔信呢科次次低過你.......點都會有一次高過你嫁!!!
放長雙眼喇.........

                            咁9口既組織都係第一次見!!!!
               問都唔問人想唔想就話要人同邊個一齊做野!!!!
         露營又係咁.....你地內部幫我地分哂組.......冇D自由!!!!   
   黑憎到死......當我地係扯線公仔呀!!任由你地擺怖呀//我答你唔係呀
同你講呀!!!我地係人......我地有權發表!!!我知你地會唔開心呀....但我而家唔講!!!!

      你地就唔會改呀!!!!衰人



« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 73 | »