XD''第一日考試日==''''慘慘慘!![[ENGLISH'']]
睇左本G.M.E兩三次就話去考......呢科唔仆係到><''都難上加難!!呵''
英文WRITING........第一次作文作夠字比佢?!仲要作多比佢......呵呵'''
第一篇作80字.....我作夠140字.......
第二篇作200字.....我作205字.......呵呵!!
不過有好多字都唔識係咁諗.......唉!!
ENG....LISH!!!!!!-_=''
最慘最XD口既唔係考試......係!!流鼻鼻><""一路考一路流夠唔夠XD呀……
今朝........成隻死狗咁呀!!唉..............
我發現而家打黑痴.......係習慣性咁''
唉........係咪交換左D野呢.......笑死!!
每朝早應該打電話.....變成每朝打個>黑痴<""
剛剛6點幾......多數呢個時間我都有傾電話口既習慣!!
但而家又變成打黑痴口既習慣XD""
夜晚訓覺前........我........""黑痴""笑死//
XD"""考完試......歸家!!
跟住同媽媽,妹妹去拎飯飯比美寶!!
我二妹罵左好多個笑劇出黎........
我地仲係升降機打交笑死.........打到好鬼好笑!!
起哂飛腳....呵呵!!
佢仲要當街跳舞.......唉!!青山OPEN DAY呀!!
邁向光明的一天........考試!!(中文,物理)
|