YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天
><""考試-?''

XD''第一日考試日==''''慘慘慘!![[ENGLISH'']]
睇左本G.M.E兩三次就話去考......呢科唔仆係到><''都難上加難!!呵''
英文WRITING........第一次作文作夠字比佢?!仲要作多比佢......呵呵'''
第一篇作80字.....我作夠140字.......
第二篇作200字.....我作205字.......呵呵!!
不過有好多字都唔識係咁諗.......唉!!
ENG....LISH!!!!!!-_=''
最慘最XD口既唔係考試......係!!流鼻鼻><""一路考一路流夠唔夠XD呀……

今朝........成隻死狗咁呀!!唉..............
我發現而家打黑痴.......係習慣性咁''
唉........係咪交換左D野呢.......笑死!!
每朝早應該打電話.....變成每朝打個>黑痴<""
剛剛6點幾......多數呢個時間我都有傾電話口既習慣!!
但而家又變成打黑痴口既習慣XD""
夜晚訓覺前........我........""黑痴""笑死//

XD"""考完試......歸家!!
跟住同媽媽,妹妹去拎飯飯比美寶!!
我二妹罵左好多個笑劇出黎........
我地仲係升降機打交笑死.........打到好鬼好笑!!
起哂飛腳....呵呵!!
佢仲要當街跳舞.......唉!!青山OPEN DAY呀!!

 

       邁向光明的一天........考試!!(中文,物理)



2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天
罵交.........

剛剛同亞媽亞妹嘈完........><""
嘈到好大獲......好唔開心!!
好想喊呀?><"



金牛座......XD""

百忍成金牛
土象星座•固定特質•陰性
金牛座
象徵:公牛
主管星:金星
掌管宮位:第二宮
四象性:土
陰陽性:陰性
三方官:固定
最大特徵:擁有
關鍵字:財產
代表日:星期五
掌管身體:頸項和喉嚨
顏色:粉紅色
珠寶:翡翠、玉
金屬:木
幸運號碼:6
最佳飾物:頸巾
開運物:料理食物相關物
開運力量:貿易
破運死穴:名牌手錶
理想的工作:證券經紀銀行經理
人生樂事:奢華、美貌、朱古力
人生痛苦:欠靈活、低質素、趕時間
有緣份的星座:處女座、山羊座
沒緣份的星座:獅子座、水瓶座
特色:穩定、溫順、懶散
金句:有錢大哂!



打交......XD""

><"慘//
又比人圍攻........XX""
比亞妹打完......到比亞媽下.........''慘]]~*
剛剛嬲呀.......人地拎住野食!!
一野整埋黎.......搞到冇我食......>︵<''哼//

 

唉.......最慘口既係.......聽日要考試喇!!
仲要係英文!!我都仲未溫過呀!!
我諗成績都一落千丈喇><""

考完試番多4日就放假喇''
不過最估唔到口既係.......新年放得10日><聖誕放12日><XD""
我期待有個開心的新年.......不過見到D親朋戚友.........都唔會開心得去邊嫁喇!!XD""

 

 

               植物已沒有心機打理...........
         難道.........要枯死了嗎!!



唉......星期日!!

而家每日起身.......都靠打"黑痴"!!X哂><""
日日起身都打34個"黑痴"搞到鼻都室埋==''
勁好笑......呵呵!!
E排都發埋哂D無理頭夢.......白痴//呵!!~
休息都唔似休息喇........

唔知係咪小左出街口既關係呢!!
同屋企人口既關係好左......只不過係亞爸果D"皮氣"大!!
我頂撞佢兩句.......佢就罵人!!><""搞到都唔咁同佢玩呀!!
亞媽都好D......不過佢下下都出暴力!!
所以呢排唔係果到痛就呱到痛......X哂\/\/\
同D妹......冇乜點罵交!!
但打交口既數目多左.......唉......佢地兩個打我一個邊到夠打嫁!!一齊KO左我>﹏<''
我再咁同佢地玩口既話.......我諗壽命都唔會長得幾內.......呵呵==''99

唉..........1個星期喇!!
勇敢地面對!!><""對呢個人已經大失所望.........算!!



« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 73 | »