YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 1 月 22 日  星期日   晴天
TODAY!!!!IS FRIEND>︶-'''''

我一朝早就起左身喇~~~~悶'''''XD
9點.......起身!!!!玩電腦......第一樣野做口既係~>睇人日記
嚇親我......希彤知你關心我了!!!!!!我應承你......我唔傷害自己~~~只飲適量!!!!!
我由11點叫VIN出黎陪我......叫到4點至出黎!!!!!!!都是我遲了嗎~~~又懶>︹<"""""
出到黎.......冇野玩!!!!去到天右停車場天台......過左10MINS都冇!!!!我就話去食蚊蚊喇......失敗!!!!!

去到北江......我要食冷麵!!!!呵呵.......已被凍薑-︺=''''''''
VIN就食格仔餅,希彤同我一樣呀~~~~~呵呵
好味......想唔想食呢?!我唔請你食,睇你對我好唔好喇!!!!!!呵呵呵呵呵

之後去左去銀座........行街街!!!!XD""""""
行左去買假髮......諗住新年用!!!!!正正正^︶^""""
有冇興趣睇我地化妝呢......但我冇諗過比你地睇啵~~~~呵呵呵...搵機會了吧!!!!!
行完買左野飲去M記飲!!!!KA~~~~傾左陣就走了*…*""""

      祝自己新年逗多D利是喇!!!!!!!
    亞爸話比番哂D利是我地呀.........諗起都HAPPY~~~希望佢唔會反口喇>﹏<""""""

 

TODAY.......相相~~~~~

           



袁SIR~!!!

??點解好似咩都知咁.....好似仲早知過我咁!!!!

袁SIR係留言板覆我口既野!!!!!
我擔心文文,疼惜囡囡,關心仔仔,卻很害怕袁袁....
我曾經想將妳當女兒看待;我叫妳留著八達通,叫妳聖誕假前來找我,妳知道原因嗎?
每一個人的心思不同,性格不同,很難要求平等的愛.要時時刻刻記著別人對妳好過,關心過,別人的傷害只有用自己的愛來掩蓋.袁sir希望快樂伴著袁袁左右.

???點解咁可愛口既.......
係咪有咩人同你講過D野呀?????氣壞了.........
好像仲早知過我呢個結果!!!!!!!!
點解口既呢????
諗到頭都大了...........
是否全世界的人也想我死~~~~~~我想了結自己!!!!!!至小會HAPPY~~~~

 

     係到都祝方9生日快樂



2006 年 1 月 21 日  星期六   晴天
唱KK...........

放左童軍果到......(SOR....希彤,不是有心拋下你的)
同希希慶祝生日~~~~
一點半到.......我就去左同希希,VINVIN,貞貞老公,希希哥哥,得文,仲有希希條仔!!!!!!
呵呵........我地玩到瘋了,我地倒瀉了好多野飲.........欠小小,我地便會一個二個仆倒><"""""
我同VIN係洗手間碰到POEY AND KIKI~~~
佢地咪話入黎唱兩手歌歌囉><""""""
點知........我地轉個頭去左個洗手間.......D香檳就咁就冇哂......
我同VIN都係飲左兩淡到......激死!!!!><"""""
算了......再忍把~~~
有條仆街入左黎(NEW WAY D職員),見到我地拎啤酒入黎....仲要飲左幾罐//
就咁就比佢收左><""""""'我地特登唱大聲D叫佢出去喇~~~點知......佢就話每罐收番$22......XD囉!!!!
我地唱到6點幾定5點幾就走喇!!!!臨走,莫生同得文果D,倒哂D飲品落D沙發上,鬼叫個職員咁串呀!!!哼,比個教訓你喇~~~~

之後去左伊小........(貞貞老公要番屋企喇!!!)打波!!!唔想打~~~唉!!!!!!
好凍呀.......見得文D酒都唔飲......咁咪我同VIN果D飲囉!!!!(係4罐生力)
跟住我地爬入伊小入面......都唔知發生咩事~~~
亞文果班D仔黎串我地!!!激死......又叫我地係學校唔好蝦佢啵~~~好驚呀!!!!
我係學校一定會好好咁對佢嫁喇......睇住黎喇!!!!火......搵班仔黎嚇我地........唔受嚇呀!!!!!!
之後走喇......莫生送希希番屋企!!!!!
我地四個咪仲伊小出面坐同打波囉........唔知係咪飲左D酒口既問題呢!!!!
我入左好多球!!!!哈哈.......諗下諗下.......我好似飲左3罐生力,係K房又飲左D!!!!
其實我覺得好清醒,但係就係對腳冇力,講野語無論代~~~~
兩個男仔去左買野食,我忍唔到喇~~~VIN叫我喊出黎~~~~
我問左好多個點解......我好想見到佢!!!!!!但係我知佢一定唔會出黎見我!!!!算了吧
VIN話唔係我口既錯,那麼是邊個錯???VIN話一個人唔會對一個人冇感覺........咁即是點!!!!
我冇飲醉呀......我冇,只不過我想佢出下黎見下我咋!!!!點解咁都唔得......點解呀~~
之後VIN又要走......得番我,得文同希希哥哥!!!!!
我好眼訓訓左係露天~~~~訓下訓下~~~
得文叫我番屋企,咪番囉!!!我又怕亞爸睇閉錄電視~~~~咁咪行樓梯上去囉!!!!!!!
佢地陪我地.......行到上去,怕比亞爸知道我飲酒,咁就好快咁死左去訓!!!!!!



童軍..........

早上番左去童軍同紅十字會AND航青一齊搞口既活動!!!!!X哂
我都係遲到.....呵呵~~~因為我冇諗過早到!!!!!

第一個GANE~~
係用一條繩綁成一個可以載到人口既網.......
唉......鬼叫我輕咩><"""""""比佢地叫左上去!!!!X哂
超危險>﹏<""""""第一個係我上去坐..........
第二,三,四都唔係我上.......但第五個圈.......危險發生喇!!!!
菲林叫左我上去坐.......其實個網已經好鬆.......坐上去一定係死>︹<"""""
算.....我坐..........點知去到第一個轉彎位.......一輕巨響!!!!
我就著地了.......我的尾龍骨好似節開兩邊一樣.......疼痛*—*""""""
我冇喊出黎......呢次我忍!!!!!

最尾個GAME!!!!!收買佬
玩到亂哂大龍.......氣死>︺<"""""
個個都玩到傻哂.......但我安安定定坐係地下!!!!
點解又會有危險嫁-︵=''''''''
果個乜水都唔知邊個.......拎住D鞋跑過黎!!!!
跟住仲要好隨手咁係遠處拋過黎......好唔好彩~~~
我又中了......我見到隻鞋向住我個頭口既方向飛緊過黎.......
咁我咪用手擋住囉><"""""""隻手就咁中左喇!!!!
今次仲痛過著地果次@。@........真的哭了出來>﹏<""""

唉.......都唔知話今日係咩日子好了><""""""[[悲]]



朋友//**

我都唔知想點.......
好番左嫁喇.....點解又好似玩唔埋!!!!
係咪佢唔鐘意玩呢d野呢???唔知道!!!!!
我地係班房係咁玩嫁啵..........唉~~~點知
我唔想搞到咁呀~~~~

朋友係咩.........
我覺得朋友都可以做一生一世.......(唔好諗其他野!!!-︺=''''')
我對每樣野我都好信任......就算冇可能口既!!!!>﹏<""""
我都會諗一生一世........
但原來唔係嫁.......原來咩都係假嫁........係冇可能一生一世嫁@。@
但我想我同我d朋友做到"一生一世''''
就算以後唔同學校又好.......唔好識左第二班人!!!!
面冷淡我呢個舊人><""""""我知........新人總比舊人好.......[[嗚嗚嗚]]]
(希彤我要呵呵!!!!)''''''^﹏^"""""

我信賴呢句""""一生一世"""""
我要同每一個朋友......也能一生一世...........但永遠世是忘想我了!!!!
算吧......失去你地...........我會痛哭一世!!!!!!
請別要一個一個離開我或不要我!!!!!



« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 73 | »