放左童軍果到......(SOR....希彤,不是有心拋下你的)
同希希慶祝生日~~~~
一點半到.......我就去左同希希,VINVIN,貞貞老公,希希哥哥,得文,仲有希希條仔!!!!!!
呵呵........我地玩到瘋了,我地倒瀉了好多野飲.........欠小小,我地便會一個二個仆倒><"""""
我同VIN係洗手間碰到POEY AND KIKI~~~
佢地咪話入黎唱兩手歌歌囉><""""""
點知........我地轉個頭去左個洗手間.......D香檳就咁就冇哂......
我同VIN都係飲左兩淡到......激死!!!!><"""""
算了......再忍把~~~
有條仆街入左黎(NEW WAY D職員),見到我地拎啤酒入黎....仲要飲左幾罐//
就咁就比佢收左><""""""'我地特登唱大聲D叫佢出去喇~~~點知......佢就話每罐收番$22......XD囉!!!!
我地唱到6點幾定5點幾就走喇!!!!臨走,莫生同得文果D,倒哂D飲品落D沙發上,鬼叫個職員咁串呀!!!哼,比個教訓你喇~~~~
之後去左伊小........(貞貞老公要番屋企喇!!!)打波!!!唔想打~~~唉!!!!!!
好凍呀.......見得文D酒都唔飲......咁咪我同VIN果D飲囉!!!!(係4罐生力)
跟住我地爬入伊小入面......都唔知發生咩事~~~
亞文果班D仔黎串我地!!!激死......又叫我地係學校唔好蝦佢啵~~~好驚呀!!!!
我係學校一定會好好咁對佢嫁喇......睇住黎喇!!!!火......搵班仔黎嚇我地........唔受嚇呀!!!!!!
之後走喇......莫生送希希番屋企!!!!!
我地四個咪仲伊小出面坐同打波囉........唔知係咪飲左D酒口既問題呢!!!!
我入左好多球!!!!哈哈.......諗下諗下.......我好似飲左3罐生力,係K房又飲左D!!!!
其實我覺得好清醒,但係就係對腳冇力,講野語無論代~~~~
兩個男仔去左買野食,我忍唔到喇~~~VIN叫我喊出黎~~~~
我問左好多個點解......我好想見到佢!!!!!!但係我知佢一定唔會出黎見我!!!!算了吧
VIN話唔係我口既錯,那麼是邊個錯???VIN話一個人唔會對一個人冇感覺........咁即是點!!!!
我冇飲醉呀......我冇,只不過我想佢出下黎見下我咋!!!!點解咁都唔得......點解呀~~
之後VIN又要走......得番我,得文同希希哥哥!!!!!
我好眼訓訓左係露天~~~~訓下訓下~~~
得文叫我番屋企,咪番囉!!!我又怕亞爸睇閉錄電視~~~~咁咪行樓梯上去囉!!!!!!!
佢地陪我地.......行到上去,怕比亞爸知道我飲酒,咁就好快咁死左去訓!!!!!! |