早上.......
有個人打黎.........我以為係希彤!!!!
咪好快咁聽囉><"""
誰知......是你!!!!!!!嚇壞了~~~~驚訝!!!!!!
好內都冇男孩子打來找我......一聽到男仔找我~~~~都給嚇壞>︹<"""""
我好驚........我好訝異咁問佢係乜水!!!!!我諗佢都嚇親~~~呵呵.......SOR呀
佢打黎........都唔知有咩心態!!!!!
我只係知佢係訓訓地囉......呵呵~~~聰明-╴=''''''
唉.......佢打黎又咪問我有冇事...........我冇呀!!!!!(我冇可能答你有~答唔出呢!!!)
你打黎總算是還關心我!!!!那麼我是否要出多幾次事呀?????你至打黎.....關心下我!!!!!!算了
不要諗了..........怕怕了!!!!!!!
講真3罐對我黎講冇乜野.........飲多小小我唔贍保唔會暈>︹<'''''''''
我飲咪飲囉........我係想醉倒了!!!!!!什麼也不用想了~~~好好地睡一覺~~~~~
我係用D唔知想點口既語氣.........但我同你傾電話,真的唔知點面對~~~~
如果唔係我都打左比你好內喇..........唔洗等到咁內!!!!
你問我呢排係咪為朋友唔開心.......
我答你冇......一滴為佢地流口既淚都沒有......我只是順其自然了吧!!!!!
沒有因此而影響自己心情!!!!!!
但你口既影響力.......足以殺死我><"""""""""
聽日你陸運會了........別想那麼多!!!!!
拿了金牌再算了吧!!!!!!要第一時間通知我......知道了嗎???? |