好Q眼訓呀.......
剛剛番到屋企!!!!*﹏*"""""
飲左半罐生力就好RING><""""
今日1點至出街.......
約左POEY係M記到等.........見到西康同得文係到><"""""
勁笑.....
兩個都著純白出黎.......西康果隊係BAPE,得文係NAKE!!!!!
陪POEY哂完相,就出鬼左YUEN LONG!!!!
因為佢地D鞋口既關係......我地死左去天慈撘BUS>︹<"""""
出到去......週圍狂.......好那凍呀!!!!!又要著得鬼死咁單簿><"""""
我地行到合益?!比佢地玩番轉頭><X哂喇!!!!!
我同POEY上左電梯,頂佢地兩個BOYS又唔上,嚇親我同POEY???
之後佢地上黎!!!!到我地玩喇~~~我地跑得勁快......
諗住呢埋,唔比佢地搵到喇~~~點知佢地搵左陣就唔那搵!!!妖佢地喇><"""
仲要我同POEY係成個合益係到搵佢地兩傻木咀!!!!!打爆你地呀!!!!!
行到7點幾.......餓了!!!食蚊蚊了><"""""牛腩河!!呵?!
隨後貞貞到.....咁就變左5人行喇!!!KA~~
之後去左踩ROADER!!!
正,POEY識左條令仔,一個細冰一個大冰!!!!!!笑死我~~~
不過佢地又好型口既(兩個加埋都唔夠10歲)><""""
仆死貞貞喇.......西康比我同POEY整仆左一次.......
得文為救人已死........唉!!!!!!!
POEY同貞貞係咁叫.....都唔知叫乜><笑死~~~~
玩捉E恩.....玩黎都哂氣!!!!冇"可"口既><"""""
氣死!!!!!
夜晚!!!!!!
去左天瑞飲酒><"""好難飲呀!!!
半罐我的面也紅到7彩!!!!下次咪BUY煙喇~~
又要係我面前食.....3個都食!!!!得我唔食!!!!唉.......
好誘惑呀><"""""
算,我係唔食嫁!!!!!下次唔好咁誘惑我喇-︹='''''''' |