YuEN--BB 日記..]]-*                              

               ''愛上你>﹏﹏<就是我的決定//''
                                  
[[誰能改變]]~~??

                                                     \\如世界沒有你的出現''''
                                                                                                                              [[我會變成怎麼樣??



個人資料
YuENBB
暱稱: 大粒''袁''
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆 寶 寶
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
NEW  最新日誌
惡夢
你要玩--我同你玩
搞笑
家中的日子
又要番工
可 愛 相 相

訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友

啜卜......
             我愛你

可愛--''''街街FDS// 

    LOVE!!老公仔--大頭
        國少'''''''''''XD

------------------------------------

     ''B頭-----老二!!!
    威仔'''''家一]]亞佩

   袁BB---寶寶**幸福豬豬

GOOD FISH==''''同學們FDS]]                

     彤---只有你[[知己]]

就是愛上這麼一個你!!!!

永 遠 只 愛 你 一 個

再沒有永遠的想法...........
               只希望自己懂珍惜現在!!!!!!

     你也會同樣珍惜我嗎????

搜 索

RSS Feed
2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天
NIGHT!!!!!

><""""""
今日成日都冇乜點出街..........
悶死~~~
咁咪諗住食完飯落去球場囉-︹=''''''''
但我淆亞爸唔比我落~~咁就呃我妹陪我一齊落囉!!!![[無聊]]''''''''

>﹏<""""""
落到去!!!冇野好做~~~
又聽埋D傻仔係到唱""SEE ME FLY""><""""
吹脹~~~
嚇親呀.......一肥一瘦老母落黎搵佢地XD哂!!!!(我仲要識佢地個老母....死得好慘""")
等我解釋下點解我識佢老母喇..........
就係~~~話說佢係我娘親的好朋友><""""
吹脹.......咁佢又係我最細個妹個''''''乾媽''''''
咁我唔識都唔得喇!!!!係咪先.....唉****
氣壞了T^T我坐係球場中間........
佢視力好呀~~定係果兩條死仔包報串呢??
佢叫我個名........遠處聽到佢叫我"袁佩姍"""XD哂喇..........
佢問我咁夜仲唔番屋企(1點幾).......
我咪話成家都知我地出左黎囉.....(咁係知呀嗎><"""我地唔係屋企!!!一定係街嫁喇!!!!呵呵'''''')
跟住我又好淆佢走去我屋企話比我老豆知><""""
唉........X哂喇-︹='''''''''



大年初一..........

><""""悶爆!!!!
個個去哂拜年喇><""""又冇人陪我XD咁悶呀--'''''''

我冇年拜呀.......
唔通番係屋企><"""""今日好悶呀~~~~
就死喇.......

今晚睇下心情.......
至落唔落喇~~
但今日要乖D喇.........食完飯至落去喇!!!KA~~~



2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天
><""""SOR

SOR呀VIN><""""
我真係好唔想去迫呀><""""唔好嬲我喇......OK????

夜晚.........
7點半PM叫左VIN出黎去搵亞文佢地.......諗住撞人!!!!
點鬼知佢又話唔落黎><"""XD哂喇~~
唉........10點幾.......我本身諗住陪VIN果班去行花市-︺='''''''
但我諗下諗下><""""行黎做咩呢!!!!唉~~~
又要我迫.......又要落緊D雨粉><"""""
真係好唔想去我至會拒絕~~~SOR呀VIN......放左你飛機!!!!
唔好嬲我喇......[[怕]]''''''

琴晚玩火機.......比我學識埋點""達""火機!!!!
我識用喇......講真呀!!!我之前連點使用><"""我都唔知!!!!
唉-︹=失敗!!!!!

好累了.......我唔乖喇!!!兩點20分到至番到屋企!!!!
亞爸唔罵我呀!!!!但我總很怕.......因為暴風雨前夕.........是多麼恐怖><""""""



年29........

呢兩晚都好夜番........
原因係等D酒氣過哂至番去.........
我好準時呀!!!!!每晚12點半撘入屋企門口!!!!XD~
但好在冇比人罵.....KA-︹="""因為我有打番屋企話夜D至番呀嗎!!!乖**

今日諗住冇街去訓晏D喇........
點知電話就響喇......係搵我口既>IS VINCY!!!!!
佢叫我今晚同佢AND希希果班一齊去行花市.......YUEN LONG"""""
又唔知玩到幾點嫁喇!!XD"""""但同得VIN出街又會夜得去邊呀!!!KA-︺='''''''
唉............

呢排咩事呢???
咁唔乖口既.......>""""<~~~
算喇玩埋新年至算喇//

琴日識果條令仔....得果3,4歲人仔就鬼死咁串..........
仲話我地唔識踩><""""XD哂喇......仲話教我地!!!!!
比佢吹脹!!!KA~~~
比你地睇下佢個樣喇!!!!!


琴日係北江小食同POEY口既合照......(後面有個佩角....."西康")

 

手好痛呀.....唔知係咪感冒菌入手呢?????



2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天
好夜喇..........已到夜深>﹏<"""&

好Q眼訓呀.......

剛剛番到屋企!!!!*﹏*"""""
飲左半罐生力就好RING><""""

今日1點至出街.......
約左POEY係M記到等.........見到西康同得文係到><"""""
勁笑.....
兩個都著純白出黎.......西康果隊係BAPE,得文係NAKE!!!!!
陪POEY哂完相,就出鬼左YUEN LONG!!!!
因為佢地D鞋口既關係......我地死左去天慈撘BUS>︹<"""""
出到去......週圍狂.......好那凍呀!!!!!又要著得鬼死咁單簿><"""""
我地行到合益?!比佢地玩番轉頭><X哂喇!!!!!
我同POEY上左電梯,頂佢地兩個BOYS又唔上,嚇親我同POEY???
之後佢地上黎!!!!到我地玩喇~~~我地跑得勁快......
諗住呢埋,唔比佢地搵到喇~~~點知佢地搵左陣就唔那搵!!!妖佢地喇><"""
仲要我同POEY係成個合益係到搵佢地兩傻木咀!!!!!打爆你地呀!!!!!
行到7點幾.......餓了!!!食蚊蚊了><"""""牛腩河!!呵?!
隨後貞貞到.....咁就變左5人行喇!!!KA~~

之後去左踩ROADER!!!
正,POEY識左條令仔,一個細冰一個大冰!!!!!!笑死我~~~
不過佢地又好型口既(兩個加埋都唔夠10歲)><""""
仆死貞貞喇.......西康比我同POEY整仆左一次.......
得文為救人已死........唉!!!!!!!
POEY同貞貞係咁叫.....都唔知叫乜><笑死~~~~
玩捉E恩.....玩黎都哂氣!!!!冇"可"口既><"""""
氣死!!!!!

夜晚!!!!!!
去左天瑞飲酒><"""好難飲呀!!!
半罐我的面也紅到7彩!!!!下次咪BUY煙喇~~
又要係我面前食.....3個都食!!!!得我唔食!!!!唉.......
好誘惑呀><"""""
算,我係唔食嫁!!!!!下次唔好咁誘惑我喇-︹=''''''''



« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 73 | »