2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


2007-12-22 分類: 未分類

重要消息!

由於這個日記最近受到某D好黑人憎既人黎左..

所以由而家開始..我打D日記可能會隱藏..SET密碼..又或者只可以會員/我的好友可以看到我打的日記!!!!!

如果SET左密碼果D..而你又想LOOK的話.你可以PM我..

MSN:[email protected]

我會比個pw你..

PS:如果我好耐冇打..你地唔好以為我冇打...而係我隱藏左姐..

同咪我會一時時"SHOW"某D日記比你地睇!

AND..如果你想我+你做我的好友的話..都係..PM我啦..=)

最後..我同大家講..如果情況好轉的話..

我會開放返比大家看...

發表時間:2007-12-22 04:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


2007-12-21 分類: 未分類

Today is Christmas Party!!!

返到學校入hall...

唱歌比賽..有個人唱日文歌!!!!

之後心諗..點解佢唔唱多啦A夢果隻既!?= ="

....其它都OK喇!!!!!@@"

之後韋輝輝唱歌..我地係咪應該用MISS楊最近教緊既反語....

話"佢唱歌好好聽呢!?"XD

之後D人唱唱下..我同TSZ YEE係到玩!!!

之後又係到傻笑..-_________-"

唉,,我諗我要改下成日傻笑既習慣...-333333-

返課室,,,食野!!!!!!!!!!!!!

食左唔係好多..可能D野唔岩我食呱!! =(

之後彤彤,BINGBING問我揾唔揾MISS楊!!!!!

[佢地話,,MISS楊好有心機TEACH我地..每日放學都黎陪我地溫書..仲要係最遲走果隻..而其它老師唔會咁]

咁就去左1C果到揾佢...///////////////

我地話好驚中文唔合格...

MISS楊話"唔洗驚!!返屋企比心機温書,,努力加油!"

之後同BINGBING喊左出黎...

不過冇BINGBING喊得咁勁..XD

應該冇人見到呱...= ="

之後抽獎...抽到BINGBING果份...卡卡!

研究左好耐..先知道係一枝伸縮筆黎..= ="

呢D係同學比既生日禮物/CHRISTMAS禮物/CHRISTMAS CARDS...THANKS..=)

咩黎嫁?

仲係唔知?!

原來係耳環!![我都好耐冇帶過耳環LU...]

呢個係!?你地都知啦呱..?

CHRISTMAS CARDS..=)

之後玩遊戲...玩玩下MR WILSON入左黎.....

係到學佢個全名點講...[[我都唔知佢UP乜]]=333="

走果陣,MISS楊同我講.."比心機呀..比心機D溫書.."

救命呀!!唔好再同我講呢D野啦......

我一聽到佢同我講呢D野..我就想喊...=((

發表時間:2007-12-21 01:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


2007-12-20 傷心 分類: 未分類

Today after lunch!!!!
呀yan黎揾我~~[[比啦啦隊隻碟我]]
真係唔該曬!!!! =)

返屋企睇左...
睇左2次左右先睇到我係邊!!
唉!難道我已經忘記了我在那一個位"至"嗎?? -_______-"

放學之後..冇學到Flute......
去左楊引子老師補中文!!!!!!!!!!!!!!
有幾個冇去到..=((((*

發表時間:2007-12-20 07:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


2007-12-17 熱情 分類: 未分類

17/12

返到學校,,揾王SIR擺低個手提電話!!
之後又同WING KI上去..= ="
打鐘!超熱囉!!!!!!

D&T LESSON..我係做得最慢果個..
唉...=(*

放左學之後,,要去唔知咩酒店到..[75周年果個野..]
FIRST,去操場集合!!!!
WAKAKA..食M記*
食食下,有個老師問有冇人仲想食著條!!!
朱詩敏擧手!! =.="
冇幾耐,,我D可樂飲唔曬..!~
朱詩敏話:我幫你飲咪佢..-_-"
曄!點解佢可以食咁多野既!? -3-"

到左..擺野....
之後要係出面企!!!!!
企唔係問題..係要做stand and "es"[←唔識串]果個動作!!!
企左好耐..@@"
之後仲要學咪童軍果D口令..[[都唔知佢UP乜]]XP*
唐英年黎果陣,,我地[4個女童軍]要做果個唔知咩既動作../+\"
..............................................

返到屋企都成10點到..
之後仲要BATH..食小小野!!!!
玩下MSN..打下BLOG咁..唉!!!
仲要我D CHINESE..ENGLISH功課係未做果隻囉!!!!
ENGLISH HW我冇做!!卡卡!

18/12

今日PE堂要跑9分鐘..
痴線的!唔比停WO!!!!*
唉..跑到想死..= ="

英文堂要UQ..ALL唔識..XD"
之後佢話要收HW[WB].....我琴日都冇做到..= ="
之後冇理到佢..走人!!卡卡!!!!

"令"外::我想同小夫你講...
我琴日幾時有HI你呀???
17/12呀!!我ON左陣MSN JAR!!
唔信??我比你睇!!
睇唔到既話..我係MSN SEND比你!!

發表時間:2007-12-17 10:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


2007-12-16 分類: 未分類

無聊的一天!!!
得閒post下以前的pic吧!!! -_-"

以前的*

 

現在的*

發表時間:2007-12-16 01:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Yuki_Starz
暱稱: 哥斯拉_YUKI
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-12
2008-01-11
2008-01-03
2008-01-01
2008-01-01
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 132
今日人氣: 0
累積人氣: 1753
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed