2007 年 12 月 15 日 星期六  |
2007-12-15  |
分類: 未分類 |
今日同小學老師..小學同學去左BBQ!!
都好多個人黎左@@"
MISS鍾..MISS朱..MISS徐..林SIR..鄺SIR都係到...=)
唉!食左好多野*
我燒D野可以話差唔多都係黑曬..-________-"
隻雞翼燒燒下又比我整到跌左落火到...-3333-"
唉!!真失敗@@"
燒先之後,,我地係到玩!!!!!!!
之後有條河,,我地跳過D石頭~~~
又差D PK[小朋友唔好學啊!!]...XC
走果陣!!Yammie個爸爸車我同明明返屋企!!! =)))
[[THANK YOU AR*]]
到左////
唔捨得離開呢桇車..~!
因為實在太好坐了...XD
|
| 發表時間:2007-12-15 03:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
| 2007-12-14 |
分類: 未分類 |
又到聖誕∼又到聖誕∼
不說不知 聖誕節其實是我最愛的節日啦!
這對我來說比我的生日更重要
[雖然我生日同聖誕節差3日..]
生日嘛....感覺只是屬於自己一個的
就算辦生日會 慶祝的也只是小圈子的事
聖誕節就不同了!這是屬於全世界的事!
世界各地的人同步過聖誕 普天同慶這四個字說的一點都沒錯!
今日女童軍要學"扣"襟花!![[[75周年果個都要"扣"]]
唉~我呢d人..最驚係整到人地個心口...
好log家MA~係咪先??
之後就大食會!!!!!!!!!!!!!
死!!今日放學冇去楊引子老師果到..= ="
今次真係死得人多~~~
有冇人可以救到我????????? |
| 發表時間:2007-12-14 11:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| 2007-12-13 |
分類: 未分類 |
今日放左學同Miss Lam..Wing Ki出左去買野食*
呢d野食係女童軍集會食!!!!!!!!! =)
Miss Lam問我地仲意食咩...我地選*
waaa..Thank you Miss Lam ar~~卡卡!!!!!!!!
之後返返去學校..超多人望住我地囉!!!!! ><"
超級無奈囉~~ = =" |
| 發表時間:2007-12-13 05:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 7 日 星期五  |
超憎mr wilson...  |
分類: 未分類 |
而家超憎Mr Wilson囉!!
今日英文堂果陣要講1mins..[Introduced myself]
陳家"麟"第一個...我第二個...
陳家"麟"講既時候..Mr Wilson係到望住我同tsz yee...
我同tsz yee咩都冇做過!!!!!!!!!!!佢痴線的嗎??我想應該是吧!!!!!!!!!!!
到我出去果陣,,佢又係到望住我,,,,=口="
我講果陣,冇啦啦佢又走去第二到罵人wo~~~
真係唔知佢有冇聽我講野囉!!!!!!!
都唔知佢知唔知咩叫尊重別人囉!!!!!!!!
-______________________________-"
平時又係你叫我地多D舉手既..
我地唔舉手,,又話我地,,又叫我地STAND IN THE CLASS@@"
咁我地咪舉手囉!!!!!!!我地舉左手咁耐..佢就好似扮見唔到咁????????????
都唔知佢想點囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁我上English Lesson果陣..你唔好話我地呀!!!!!!
唉..怒[ing]..
i really want to use bad words with you..
Because You made me feel very disgusted..
But you these people would not understand my feelings!!
From then,you will not a good english teacher in my eyes~~
This good english teacher is..........
OK~Don't say this one la~~~~~~ |
| 發表時間:2007-12-07 05:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 6 日 星期四  |
哈哈哈!!!  |
分類: 未分類 |
今日英文堂要作Ghost Story..
我呢D英文百痴梗係係咁睇人同可以話最尾果個先交...><"
之後放學..同TSZ YEE,煊煊同咪彤彤去左新翼果到玩!!!!!!
CRAZY的我又係到傻笑..咩都笑一餐...-口-"
我地仲係到研究屎既問題@@"
你話我地係咪百痴丫...
返到屋企,,就要出街...
去到學校果個位到..就..就...就...
就比我見到某某人...=0="
真係o曬嘴囉!!!!!!!!!!!
我呢D..梗係扮唔識佢啦..HAHAAA....=] |
| 發表時間:2007-12-06 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|