2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


終於Exam完... 分類: 未分類

今日終於Exam完...

今日考咩???{{{I.H}}}}}}}}}}

做I.H份卷就黎做到我CRAZY...>..<"

I.H好多好多都唔識...

TIMES UP..PASS PAPERS果陣見到Noddy仔最後果版all冇做...=o="

我都係岩岩好JOR D時間..//////////////////

之後放學...搵MISS CHEUNG.....話比佢知買邊隻笛..

之後再去C房搵MISS LAM...{{{{唔係到}}}}} 之後有個MISS叫我地一陣再揾...=[

冇野做..同JANICE去左LIBRARY...

走果陣..同JANICE講緊faifai D野...仲要係好大聲果隻..

出到去...我同janice講"日x唔好講人....之後去到樓梯..比我地見到faifai....

我"哇"左一聲..之後JANICE係到話"LALALALALAAAAAA"...真係唔知佢聽唔聽到我地UP乜....

聽到的話..真係死得人多...XD"

我唔帶眼鏡有咩咁出奇?

我都係返學先帶GA姐..係屋企一時時先帶................

唔通你唔係???

 

發表時間:2007-11-02 01:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


冷了很多...=[ 分類: 未分類

今天上學,沒什麼...不過冷了很多!!可能因為下雨ㄉ關係吧~

不過我沒想到連放學ㄉ時間都下雨了~

心靈相通?

我唔想再有心靈相通呢樣野`

我討厭!

痴線NA~話我中意佢....

我點會中意咪呢D咁GE人先??

又話我同佢好"親"...-_-"

一D都唔覺LOR~~~~

仲要係我面前話佢中意我..

又係佢面前話我中意佢..

你係咪痴線GA?!!!!!!!!!!!

發表時間:2007-11-01 02:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


HAPPY HELLOWEEN!!!!!!!!!!!! 分類: 未分類

張芷瑩..仲要好多路要行..唔好放棄..XD"

HAPPY HELLOWEEN!!!!!!!!!!!!

唔知點解今年ge halloween冇咁好玩...

以前一到halloween就會係咁同人講trick 0r treat....但今年冇...=[

今日以經UT ge第3日了..仲有2日...加油呀張芷瑩..!!!唔好放棄!!!!XD"

Tomorrow Exam what?!

.......................is Chinese...

係我最屎ge Chinese...SO BAD...=[

仲有..今日考考下UT見到有人出貓..= ="

發表時間:2007-10-31 01:44 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


Exam II.......halloween 分類: 未分類

大家有冇比上高果2張banner嚇親??

嚇親的..so sorry..~

見聽日係halloween..咪搞下鬼囉!XP"

-____________________________-"

今日中文(一)果個CHAN SIR"奸"考...呢間學校真係好多CHAN SIR...

BUT今日果個係好THIN果個..../\/\"

之後中文(二)就係果個MISS POOL"奸"考...........

我地考考下..佢冇啦啦走左..叫左個校工入黎睇住我地..><"

之後個個擧手問佢可唔可以去toilet....

冇耐....果個校工走左出去..用果D對講機同人傾計...

出貓??傾計??通水??自言自語?????????..........................-_-"

做完份卷仲有成個鐘..仲要係CHECK完卷果隻..=[

之後我望到個個都趴曬係到..得返2-3個人仲做緊.....

5-10MIS後..再望..個個已經趴曬係到..某幾個仲訓着左TIM..-___-"

放後..同JANICE係禮堂見到某個老師,,立刻走人..哈!

發表時間:2007-10-30 02:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


2007-10-29 分類: 未分類

各位0607年度六年級將會在12月15日聖誕及新年假前夕,

邀請全部六年級的老師及同學一起在鶴藪舉行烤肉大會,

費用約每人30 - 40元。車費、餐具自備。

集合時間:早上十一點,

集合地點:粉嶺火車站美心餐廳集合。

記住:我們希望越多人參與越好。

有冇人去呀??????????

我而家只係知呢幾個人去:::

6B班:陳卓瑤 (風采中學)

6D班:陳紀彤 (風采中學)

如果我地班得我同CHRISTY去..會好樣衰...XD"

+上果日就黎要EXAM.....唔知點好...=[

如有人去..可唔可以話我知呢?? =3="

不過我們只等十五分鐘,遲到者就要自行前往。

發表時間:2007-10-29 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Yuki_Starz
暱稱: 哥斯拉_YUKI
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-01-12
2008-01-11
2008-01-03
2008-01-01
2008-01-01
文章分類
全部 (58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 132
今日人氣: 0
累積人氣: 1757
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed