2007 年 11 月 2 日 星期五  |
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 冷了很多...=[ |
分類: 未分類 |

今天上學,沒什麼...不過冷了很多!!可能因為下雨ㄉ關係吧~
不過我沒想到連放學ㄉ時間都下雨了~
心靈相通?
我唔想再有心靈相通呢樣野`
我討厭!

痴線NA~話我中意佢....
我點會中意咪呢D咁GE人先??
又話我同佢好"親"...-_-"
一D都唔覺LOR~~~~
仲要係我面前話佢中意我..
又係佢面前話我中意佢..
你係咪痴線GA?!!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2007-11-01 02:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 31 日 星期三  |
| HAPPY HELLOWEEN!!!!!!!!!!!! |
分類: 未分類 |

張芷瑩..仲要好多路要行..唔好放棄..XD"
HAPPY HELLOWEEN!!!!!!!!!!!!
唔知點解今年ge halloween冇咁好玩...
以前一到halloween就會係咁同人講trick 0r treat....但今年冇...=[
今日以經UT ge第3日了..仲有2日...加油呀張芷瑩..!!!唔好放棄!!!!XD"
Tomorrow Exam what?!
.......................is Chinese...
係我最屎ge Chinese...SO BAD...=[
仲有..今日考考下UT見到有人出貓..= =" |
| 發表時間:2007-10-31 01:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| Exam II.......halloween |
分類: 未分類 |


大家有冇比上高果2張banner嚇親??
嚇親的..so sorry..~
見聽日係halloween..咪搞下鬼囉!XP"
-____________________________-"
今日中文(一)果個CHAN SIR"奸"考...呢間學校真係好多CHAN SIR...
BUT今日果個係好THIN果個..../\/\"
之後中文(二)就係果個MISS POOL"奸"考...........
我地考考下..佢冇啦啦走左..叫左個校工入黎睇住我地..><"
之後個個擧手問佢可唔可以去toilet....
冇耐....果個校工走左出去..用果D對講機同人傾計...
出貓??傾計??通水??自言自語?????????..........................-_-"
做完份卷仲有成個鐘..仲要係CHECK完卷果隻..=[
之後我望到個個都趴曬係到..得返2-3個人仲做緊.....
5-10MIS後..再望..個個已經趴曬係到..某幾個仲訓着左TIM..-___-"
放後..同JANICE係禮堂見到某個老師,,立刻走人..哈! |
| 發表時間:2007-10-30 02:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| 2007-10-29 |
分類: 未分類 |
各位0607年度六年級將會在12月15日聖誕及新年假前夕,
邀請全部六年級的老師及同學一起在鶴藪舉行烤肉大會,
費用約每人30 - 40元。車費、餐具自備。
集合時間:早上十一點,
集合地點:粉嶺火車站美心餐廳集合。
記住:我們希望越多人參與越好。
有冇人去呀??????????
我而家只係知呢幾個人去:::
6B班:陳卓瑤 (風采中學)
6D班:陳紀彤 (風采中學)
如果我地班得我同CHRISTY去..會好樣衰...XD"
+上果日就黎要EXAM.....唔知點好...=[
如有人去..可唔可以話我知呢?? =3="
不過我們只等十五分鐘,遲到者就要自行前往。

|
| 發表時間:2007-10-29 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|