2007 年 11 月 19 日 星期一  |
| 運動會(2) |
分類: 未分類 |
今日係運動會第二日..
6:00起身..7:00要集合..練..=]
之後彩排,,
到比賽..好緊張..>..<"
最後講lala隊大獎果陣..敏/勤社拿唔到..
只淨下謙/信社有機會..
講luuu..佢話信社拿到lala隊大獎...
我地d leader cry左出黎...
我們6"俗"開始哭了起來.........=[
之後我地一齊同謙社say sorry...
我也差點兒哭了起來~!!!!!
場面可說是十分感動!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
很多謝有安慰過我ge同學:Miss Leung,牙ming,red red,牙倩,牙珞,牙欣,小欣,雞精同咪好多老師同學..多謝!多謝!
最重要的是多謝MR WILSON..你的這"返"話令我十分感動!!!!!!!



|
| 發表時間:2007-11-19 05:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
| change? |
分類: 未分類 |
is it i change?
or you change?
i have no idea.
why that always happened in me?
a lot of qestion mark today!
every crying by myslef.
i;m stupid girl.
my friendship start change ma??
everythings is going to change.
you will forget me and i will forget you.
that fine,i so unhappy..
is it i go too fast??
i duno!!!!
i reallyreally need to you!
i cant without you!
i promise myslef on october,i will forget you.
but i still cant!
hey!i go so crazy.
i cry everyday,plz !i just want be normal!is that ok!!!!!!!!!!!!
i cant do anythings if you ot here!
i need you!
By:哥師奶 |
| 發表時間:2007-11-17 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| lala隊...//////" |
分類: 未分類 |
午膳之後練lala隊...
跳到最尾..隻腳[小腿]冇啦啦"秋筋"..=.=
超痛...=[
放學要彩排..我地果班3:45先落堂..我唔理三七廿一..跑落去..
落到去..個個都換曬3..得我未換..><"""
又要跑..
又要跑..
又要跑..
要dance luuu..D leader話今年最主要都係同信社,勤社"豆"..
話敏社唔齊..主要都唔係佢地..-口-"
到我地dance luu..主席話我地齊過練習果陣..
so haPI* |
| 發表時間:2007-11-13 06:26 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
2007 年 11 月 10 日 星期六  |
| Happy birthday to you..=] |
分類: 未分類 |
Happy birthday to 揚揚 and 彤彤..=]
生日大大大快樂...../\/\"
諗返起自己仲有1個月到就生日....hahaaaaaa~~
So happy...=]]]]]]]]]]]]]]]]]]] |
| 發表時間:2007-11-10 02:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|