2007 年 12 月 5 日 星期三  |
| =[[[[[[[[[[[[[[[ |
分類: 未分類 |
today feel so bad and stupid myself!
how can i get that so bad marks..i really want to cry in the class.
i'm so stupid.!!!!!!!!!!!!!!
this morning i just want to sleep in bed really dont want get up,to face my quiz-o-
happy yuki is it gone??yes i think so-v-
When I'm feeling blue
Lost without a clue
Sparks between our eyes
Nothing can be as true
Sing my life for you
Paintings that I drew
One plus one makes two
How I wish to caress you
Tell me where we're heading to
What we do may seem so crude
Where's the good in our goodbyes
The time you leaves's
The time you break my heart in two
Even though we're far apart
Send my love with all my heart
When you miss me at night
Look at the stars shining bright
For the time you pulled me through
All the things I do for you
Running tears from my eyes
Thinking how will I survive next goodbye
|
| 發表時間:2007-12-05 05:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 3 日 星期一  |
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
| So hapi..=] |
分類: 未分類 |
今日去左龍B屋企..呀媽同舅父出左去買野果陣!!
我同龍B係到搞破壞..TvT"
做左好多好百痴既野..
1.我地睇電視..點知電視做緊教英文既野..之後電視果個人話"A For Apple"..之後我地跟住佢讀"A For Apple"....去到K就冇讀LU..^^
2.猜包剪鎚..哈!我呢D猜包剪鎚高手係好小輸既..^^"
百痴的事還有很多啊!!!!!
忽然之間覺得自己變態左好多..
又百痴..變態..低能..低B..幼稚..笨..傻..
T v T "
打邊爐...都幾熱鬧...幾多人~~

之後同表弟玩...哈哈.....
我地癲的~~特別係佢 =v="





|
| 發表時間:2007-12-02 11:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
| 聯校運動會!!! =] |
分類: 未分類 |
| 聯校運動會!!!YOYOYO!!!
超曬囉!!!!!
哈!!之後同呀蘊係到學人講野..
超姣~~搞到我地好似人唔似人..鬼唔似鬼咁..XP"
人時超HOT..人時超COLD..真係想死...
唔傷風都唔得囉!!!!!!!!!!!!!!
完左之後,,去學校食野...
哈!TSZ YEE食完冇耐..就肚痛..= ="
佢又話想爆石..XDD*
準備的時候!!!

me and wing yee~

me and 呀蘊!!

me and ar heiiiiiii

me and Christine~~~

同謙社的人..=]

WING YEE,ME,呀蘊!!

ME AND XZY..=]

ME,XZY,WING YEE

ME,XZY,TUNG TUNG..=]

ME,+怡..=]

TSZ YEE AND +怡..

ME,TSZ YEE,+怡..

ABC AND ME...=)

ME AND 牙心..=]
  
TSZ YEE,ME,WING YEE..
 
HAHA..ME AND MY BABY..XP"[[[要放到最大..哈哈哈!]]]

去左PARK PLAY WITH TSZ YEE..SO CRAZY..XD

  
TSZ YEE ONLY...=)
  
  
呢D人地影的..我都唔知點解會係我部相機出現..= ="
仲有好多都係有吳家輝的..唔放喇!!!
我都知大家都唔想睇的呢!!!!@@"
  
學校的小食部都有??不是吧..-W-"

|
| 發表時間:2007-11-30 05:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|