| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 7 日 星期二  |

|
2009-07-07 |
分類: 我的 學生時代 |
昨夜打俾JOYCE,得知自己好似讀文科第一班,大概係6班吧﹖
要同我9班的好朋友分開了, 不過也是預料中事,頭十名同班的機會真係小之又小。
JOYCE、艷艷,到第時有料記住講俾我知.. 
據報有兩個9班的同學,一個Q班的同學,還有一個以前高一18的同學跟我一班,
不過聽落四個都吾熟,睇黎我又要在6班找尋一群新朋友了,
不過我已經有經驗了..哈哈.. 
一年前我還是獨自走入高二9的呀﹗
天不從人願,或者說
天下無不散之筵席。
總有一天,我又要離開這個對於我目前為止是新的班房,
月曆上,就只有一年的時間,
一年,其實都無。
下年,要面臨的不只是分班,而是各散東西去投靠大學。
在高中的朋友,我們下年分開後都不知道還有無機會再見
親愛的Q和過得平凡的9班,還有這個未知之數的6班的朋友,
穿了14年的濠江校服,6年的分校生活,不知道我能否獨立地離開你們呢?
待續......
近來再看高二9的相,另類感覺...


2009.07.08
今日知道自已咩班lo ,6班.....好多人都係吾識..而且感覺到個班主任吾係咁友善..唉 ..
羨慕joyce lo..有個咁好ge班主任同語文miss,仲要同佢咁多好fd一班..
希望我地a sir其實吾似我睇咁啦....9月見lo...
|
|
發表時間:2009-07-07 10:22 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 1 日 星期三  |

|
“因為我太傻” |
分類: 真.心__~之感 |
最近迷上了韓劇,連它的插曲都一樣的很好聽 .. 

7月了,炎炎夏日,朋友們,你們都在做甚麼﹖
最近,我在努力的做一樣事,學做一個最好的暑期工。
本來想著這個假期返多啲focus,點知這個突如其來的消息又將我的念頭打消,不過,我相信,每件事,每樣工作,都是個學習的過程,我正在努力中呢﹗
focus就待8月份看看怎樣了…
還有希望H1N1快啲消失啦﹗期待著8月份的旅行…

|
|
發表時間:2009-07-01 10:17 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 175 | »
|