ZOE0306
暱稱: ZoE
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可憐
原來文字才是最忠實的...
2010-11-05
加油..朋友..
第38天的日記
文章分類
全部 (349)
_生活記___'' (131)
我的 學生時代 (82)
快樂.遊 (24)
社會大學 (12)
真.心__~之感 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 349
留言總數: 1059
今日人氣: 14
累積人氣: 13159
2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


2009-07-07

分類: 我的 學生時代

昨夜打俾JOYCE,得知自己好似讀文科第一班,大概係6班吧﹖
要同我9班的好朋友分開了, 不過也是預料中事,頭十名同班的機會真係小之又小。
JOYCE、艷艷,到第時有料記住講俾我知..

據報有兩個9班的同學,一個Q班的同學,還有一個以前高一18的同學跟我一班,
不過聽落四個都吾熟,睇黎我又要在6班找尋一群新朋友了,
不過我已經有經驗了..哈哈..
一年前我還是獨自走入高二9的呀﹗

 


天不從人願,或者說
天下無不散之筵席。
總有一天,我又要離開這個對於我目前為止是新的班房,
月曆上,就只有一年的時間,
一年,其實都無。
下年,要面臨的不只是分班,而是各散東西去投靠大學。
在高中的朋友,我們下年分開後都不知道還有無機會再見

親愛的Q和過得平凡的9班,還有這個未知之數的6班的朋友,
穿了14年的濠江校服,6年的分校生活,不知道我能否獨立地離開你們呢?

 


待續......

 

近來再看高二9的相,另類感覺...

 

2009.07.08
今日知道自已咩班lo   ,6班.....好多人都係吾識..而且感覺到個班主任吾係咁友善..唉 .. 
羨慕joyce lo..有個咁好ge班主任同語文miss,仲要同佢咁多好fd一班..
希望我地a sir其實吾似我睇咁啦....9月見lo...

 

 

 

發表時間:2009-07-07 10:22 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 
 
 
 
 


2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


“因為我太傻”

分類: 真.心__~之感

最近迷上了韓劇,連它的插曲都一樣的很好聽  ..

 

 

7月了,炎炎夏日,朋友們,你們都在做甚麼﹖
最近,我在努力的做一樣事,學做一個最好的暑期工。
本來想著這個假期返多啲focus,點知這個突如其來的消息又將我的念頭打消,不過,我相信,每件事,每樣工作,都是個學習的過程,我正在努力中呢﹗
focus就待8月份看看怎樣了…
還有希望H1N1快啲消失啦﹗期待著8月份的旅行…

 

發表時間:2009-07-01 10:17 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]