| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 22 日 星期一  |

|
星期六.. |
分類: 我的 學生時代 |
講返星期六,終於考完所有所有高二的試..
期待已久的暑假,我又向你邁出一大步了..
而且祈禱的慶功宴都擺係戈日完成..
聞一多..哈..
anyway ,拎到一個優異都好開心,畢竟訓練真係好辛苦..
由一開始 ,到最後 ,到表演......有苦祈禱的人才知..
最後睇到燕子真係好開心,我亦好慶幸我們有這個回憶..
吾知林miss會吾會知道呢 ? 吾知佢知道之後會吾會開心呢 ?
考完試的那天,俾其餘三隻野迫了我出大陸..
小艷是個買野好有速度的人..
嘉希買衫買到有d似自己屋企..
而joyce ,我真係發現佢非常襯戈隻藍..
哈哈,,
仲買了好多碟 ,,哈哈....可以留係屋企煲lo..
**假如上天給我一個選擇的機會,我會第一時間把你從我的記憶中拖走..
從來沒有想過自己會這樣討厭一個人,也許我不是你那個得寵的學生,那麼請你不要走過來..不要無情白故的說些有骨的說話,9班的事9班誰有資格考第一,一切似乎都與你無關..
這一年,從你身上我學到的並不是中國人的歷史,而是學會如何去"串人",如何做個奸險的人..
|
|
發表時間:2009-06-22 02:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 17 日 星期三  |

|
2009-06-17  |
分類: 我的 學生時代 |
    
今天 , 就好似終於等待到陽光一樣..
抗歷史勝利了,9班大概得到了一年以來的完全解放.(至少我是這樣認為)
謝謝今天的陽光,與我一起歡度這日子..雖然仲有3科,但考完歷史, 肩上的負擔剎時寬鬆多了..
回首過去一段的歷史,真是苦不堪言..不過,zoe還是捱過了...
雖然今次不算是十分好,但至少今次沒有對吾住自己的努力,亦都無俾洪少雄睇死..感覺實盡在不言中..
聽每個理科班的同學仔說,物理很簡單..
唉,為什麼,歷史沒有"好簡單"的一天呢!

昨天從某人的網站上尋覓了樣很好玩的東東..哈哈..


|
|
發表時間:2009-06-17 11:26 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 175 | »
|