Create a MySpace Playlist at MixPod.com
放完試過後... 我天天呆在家中... 真的是很悶...很悶...很悶... 只是食...睡...玩...循環式進行... 很頹...Shit~
學生係米犯賤的東西=3= 返學時想放假...放假時想返學... 日日返學唔想見到某d同學... 竟然會係悶果陣 想起佢d低b野=.= 就會覺得 原來佢係咁重要= =(因為佢低b!!!)
聽日終於返學喇... 那怕是1,2小時=_= 也會讓我喜悅~
做人要有堅定的心~
我覺得今次呢個考試週... 好似測驗週咁!!! 考幾日放一日... 都幾輕鬆~ 不過 有少少令人好懶散>,<
講返星期二果一日... 真係做到火都來埋= = 代數...第一次對住條題對左成10分鐘=0= 仲要改左成廿幾次...汗... 最後仲要驗証個答案 岩唔岩=....=不過最後都做對了...
今日就溫英文......(閱讀全文)
琴晚真係激死我喇 落咁大雨...就來到學校先來大雨... 搞到我對鞋同對襪 濕鬼曬... 返到班 要我 "赤腳" 被迫要整 紙拖鞋 好傻仔
最後一次英文大測...拎到81分~ Yeah~努力的成果^3^ 琴日果個電腦 又激死我... 我將st==2 打左st=2...唔識扣分囉... 本身第一個交 頂...又冇左100分T.T
琴晚去左寰宇天下會所打桌球......(閱讀全文)