Create a MySpace Playlist at MixPod.com
呢兩日我都冇出過街... 星期六就訓左教,今日就因落雨... So Boring... 而家係到度緊橋做果個Flash Game!!! 真係好繁...好大工程...
呢期真係好熱啊... 每當是夏天,每當我走過那段上學的道路... 我總是不自覺地 說 : 今日真係好x熱啊=[]= 我的汗就像由高山流到地上的水... 可說是 川流不息啊=.=!!!
熱到我好想去游水啊\[]/ 好像忘記了怎樣換氣 haha
今天語文堂做閱讀報告 邪惡的我 找了一本作文書! 抄曬佢d 主旨 評價... 哈哈...連我都感到有d羞愧!!!請不要怪我XD 這是有史以來 一堂內完成的!
今天又派了化學卷 75分! 又衰左係選擇同填充! 可惡 我的化學分又下降了! &nb......(閱讀全文)
我今次潑出去! 用盡我一生ge努力 去學好英文
眼見班上d勁人拎8,90分... 真係好羡慕... 從細到大 咩科都拎過9x and 100 除左英文...真係激死我... 唔通真係為英文而亡
所以我今次 馬死落地行! 攰都要 扒住來前進! 真係好不爽 今次英文又6......(閱讀全文)