| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
| 泡泡龍遊戲 |
分類: 未分類 |
今天我們不用綵排,so下午1時放學.我們去圖書館借書.溫智君同田雞找書,點知書跌在地上,很嘈,我同盛中浩笑,點知連我們的書都跌.跟住我同妹妹玩泡泡龍遊戲,聽到鄰居叫,我們出去看.個啊媽出去,仔在家,仔sleep,啊媽點叫都聽唔到,有個叔叔拿槌打到鎖,仔都唔聽唔到,他姐姐番到,叫了一聲,仔起床,好笑.我們玩泡泡龍遊戲,輸了
|
2007 年 7 月 21 日 星期六  |
| 書展 |
分類: 未分類 |
今天我帶妹妹去dance,番到家,2分鐘食了一碗麵,去到青衣城買了一個漢堡x |
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
| ^ |
分類: 未分類 |
今天上適應班,上堂偷做功課 .放學後,去麥當勞買雪糕.有人話請我去看影,唔知真唔真 |
2007 年 7 月 19 日 星期四  |
| %#*(&(*#&% |
分類: 未分類 |
今日好悶,日日上適應班,又多功課,暑期作業未做完,煩,一陣去打籃球 |
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
| *)&*&)))_______ |
分類: 未分類 |
今日又要上適應班,玩了一個遊戲--大拍賣遊戲,我們要拍賣的物品來做一個假魚江,我們輸了 |
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| 分班試 |
分類: 未分類 |
今日考分班試,好難,數學唔夠時間,還有兩題未做.中文又唔識做.英文之後果個試唔知點做 |
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
| HAPPY |
分類: 未分類 |
昨天我去了挖(顯).首先我們行教育徑,我們看了很多果樹,但是沒有果子.我們又搭車去食飯,食了四碗飯,好飽!有點想 .我們終於可以去挖(顯).我們又搭車,又要行5分鐘到.我們首先過了一條小河,好滑,有幾個人跌倒,有個小朋友游過去.個海灘好,水退哂,沙下面黑色.我開頭挖唔到,但是撿到好多海星,有個海星同個頭差不多.還有30分鐘,我爸爸在很遠的地方,挖到很多x,我唔識打,但是同手板咁大,我媽媽挖到很多(帶)子,一共有一桶咁多,我都唔執輸,哈哈!但是唔夠時間洗.還有,有捉了一隻蟹,但是今日死了,於是我放了牠去馬桶,沖走了.明天考分班試 |
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
| @#$$$% |
分類: 未分類 |
今天我們去西貢挖x.我們準備了很多用具.我們搭車去西貢玩.我們要去挖x,晚上才回.明天要上適應班,好煩. |
2007 年 7 月 14 日 星期六  |
| )*)*** |
分類: 未分類 |
今日早上,我帶了我的妹妹去跳舞,我看書,好想快點走,太悶了.我要做暑期作業,好悶啊,唔知有?野打,明天我會去西貢玩,大家看我唔到,唔知我會唔會見到人,你們記住要經常留言,我要去打籃球,88 |
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 大食會 |
分類: 未分類 |
今天是六年級最後一日,我們舉行了一個大食會.我帶了香腸去食,我跟其他同學一起玩撲克牌,我們玩得十分高興.老師問我們玩不玩踏汽球,我舉手,因為我太悶了,可是每個同學都只食食物,根本沒有理會老師 |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|