無聊
無聊
a24950858
暱稱: 洛仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
童話-改篇
2008-01-14
2008-01-13
2008-01-11
2008-01-10
文章分類
全部 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 157
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


放假 分類: 未分類

今天是國慶後假期,所以我不用上學.我昨天回大陸探望外婆.我看見我的親戚,他們剛剛打麻雀,所以桌子上有很多麻雀.我看見兩個姐姐,她們同我玩,十分開心.我們很晚才回家.



2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天


無辜 分類: 未分類

今日有個國慶,令到我唔可以看電視,好悶.的同方振龍,盛中浩,田雞,陳家樂一起去打籃球,無野做,悶.我唔想上中學,無人同我玩,得自己一個.唉,比個男仔同我一班,女仔都好,起碼有人同我傾計,到了中學,我們要say   88888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888

 

 



2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


123456789 分類: 未分類

今天我take妹妹dance,我去了圖書館借book,走了很耐先到.我借了一本book.回家後,到樓下打籃球,點知下大雨,我回家down衝鋒21.看了10幾集,很累.休息了一陣又打機,今日唔知打咩好,88



2007 年 6 月 29 日  星期五   晴天


sor 分類: 未分類

我昨天打錯,應該係27日先係3:30 sleep.今天我們覺得好恐怖,門會自己反錯



2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


ya 分類: 未分類

我們去了camp,聽個人講野,好悶又煩,我們去食野,我食了5碗飯,因為太餓了,我們玩擲水彈,我們要做一個支架,我們擲6c班女仔,好笑!草地搞到我們隻鞋好dirty,晚上我們燒烤,女仔無火到我們男仔燒,低!我們午夜sir唔來see,我們玩到3:30分先sleep



2007 年 6 月 27 日  星期三   雨天


happy 分類: 未分類

今天每位同學都好興奮因為我們六年級可以去camp,我回到學校搭校車到(和興體育館)我們玩了幾個遊戲.唉我們班女仔好cheap拿第4名,好彩我們拿第三名.我們男仔6a,6b,6c,6d派5個籃球隊(我)同6e班籃球隊打比賽,我們有1個勁人,走籃好勁,常知有幾勁,慢慢看.首先第一埸,我們打3分,我們個勁人走了幾次籃,in了2次,到6ein2次,再又6d個人in了,so第一盤win了.到了女仔.個個都好肥,但是都win了,第三盤,又到男仔打,難打好多so我上前幫忙.首先6e in了2次,到我們勁人in1次,6e open球,我搶了6e最勁的人的球,in了,再6e in1次,2比2,6e open球,我跟隨一個人,他唔傳球,so我搶他的球,我再傳比勁人,他比3個人跟住,但是都一個走籃,win了,哈哈



2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


唔知 分類: 未分類

今天我們回校後,六年級同學要去禮堂,我see下份野,y唔同了(分配)唔同,老師分的.我們小息問王sir,王sir話唔得改,我想有無搞錯.我沒野好講.下午風紀員同膳長大會,games好悶好無聊,我拿了禮物後食哂



2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


英語日 分類: 未分類

我們今日是英語日又是便服日,每個同學都穿不同的衣服.我有件紅色衫,但是我唔會穿,因為好低b,我穿件外套,有紅色字.哈哈!我們唔可以玩games,要做咩ps1,好悶啊!我們去禮堂,不停地談話.



2007 年 6 月 24 日  星期日   晴天


炎熱 分類: 未分類

今天熱die,我起床後,同方振x.x中浩......一起踢球,好熱啊!我估你們在7月29日見我唔到,因為我要去香港仔打比賽,同other人打博擊,唔知win唔win到.我話下比你們知,y我會去打比賽.我昨晚學空手道,有些人要在7月1日打比賽.有個師兄叫我同打比賽的人訓練,同我訓練我的人,大我3年,他又高過我好難踢他個頭拿分,我哈哈!我首先打他頭拿1分,跟住他唔護頭,我踢他個頭,中了,拿了3分,最後踢他個腰,5比1win了

 



2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


下棋比賽 分類: 未分類

昨天,我到2a班做膳長,我派完飯後,王sir  open咪,叫6年級下棋的同學在第三小息進行比賽.我立即食飯.跑上6a班.第1盤我們同6b比賽,鄭xx輸了,可是我同周子堅win了,我們再同6e比賽,又是2比1win了,哈哈!