/口\ 佢 關佢叉叉叉事 牙\ /\ / 點解 又要好似 之前甘 宜家 佢系邊位牙 大叔 點解 吾響我角度諗牙 好吾 開心` 不過佢米又系唔知 好憎 佢 吾應該有 任何 期望囉 一開始 就錯晒 好後悔T/\T 睇怕 今晚要諗完1大論野先可以訓 也許 還會鼻塞\_/ 死豬頭` 都系你害 架 T/\t ♥2007-12-29 02:19 AM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
佢 關佢叉叉叉事 牙\ /\ /
點解 又要好似 之前甘
宜家 佢系邊位牙 大叔
點解 吾響我角度諗牙
好吾 開心`
不過佢米又系唔知
好憎 佢
吾應該有 任何 期望囉
一開始 就錯晒
好後悔T/\T
睇怕 今晚要諗完1大論野先可以訓
也許 還會鼻塞\_/
死豬頭`
都系你害 架 T/\t
♥2007-12-29 02:19 AM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]