|
21 *0*
尋晚 好開心 *3*
7點幾上左 KAI軒 屋企開P
不過 開頭 一直好肚痛\_/
冇心情 玩 T^T
之後 又好眼訓`
訓左 陣- -V
訓到9點幾 起身`
之後 就玩牙玩`
玩戈戈 吾知叫咩名`
轉 1個野
之後轉到咩色
D手腳果D就要 踩響上面
\_/好辛苦`
我死亡了`
D手腳一頭1尾..
唔知點算-0-
肥杰 有1次
左手腳要向前伸
右手腳要向後- -V
佢下面 又有個KAI軒-0-
一不小心
擇左落去 KAI軒果度- -V
原來 kai軒前晚整左d野食0口0
辛苦晒`KE - -v
之後 我訓果陣 佢地又整` :)
大食會 :]]
10點幾開餐xd
有呢個cheese cake - -v
war`勁呀 ...味道蠻不錯
有西米布甸0口0`
3文魚炒飯*v*
肉醬意粉`
芝士焗大蝦
仲有d唔記得左
最好味 系個芝士蝦
第1次食0v0
食完11點幾`
之後 又唱k-_-
唱左sammi隻演唱會
還有JOLIN 跟 JUSTIN的
又唱到講唔到野
之後 又飲杯蜜糖水 *V*
呵` =))
2點幾 走LU`
同蕉AND CC1齊行番屋企`
番到去 全總動員 訓晒0口0
♥2007-12-22 03:04 PM♥
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |