21 *0*

尋晚 好開心 *3*

 

7點幾上左 KAI軒 屋企開P

不過 開頭 一直好肚痛\_/

冇心情 玩 T^T

之後 又好眼訓`

訓左 陣- -V

訓到9點幾 起身`

之後 就玩牙玩`

玩戈戈 吾知叫咩名`

轉 1個野

之後轉到咩色

D手腳果D就要 踩響上面

\_/好辛苦`

我死亡了`

D手腳一頭1尾..

唔知點算-0-

肥杰 有1次

左手腳要向前伸

右手腳要向後- -V

佢下面 又有個KAI軒-0-

一不小心

擇左落去 KAI軒果度- -V

原來 kai軒前晚整左d野食0口0

辛苦晒`KE - -v

之後 我訓果陣 佢地又整` :)

大食會 :]]

10點幾開餐xd

有呢個cheese cake - -v

war`勁呀 ...味道蠻不錯

有西米布甸0口0`

3文魚炒飯*v*

肉醬意粉`

芝士焗大蝦

仲有d唔記得左

最好味 系個芝士蝦

第1次食0v0

食完11點幾`

之後 又唱k-_-

唱左sammi隻演唱會

還有JOLIN 跟 JUSTIN的

又唱到講唔到野

之後 又飲杯蜜糖水 *V*

呵` =))

2點幾 走LU`

同蕉AND CC1齊行番屋企`

番到去 全總動員 訓晒0口0 

 

 

♥2007-12-22 03:04 PM♥

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 428 | »♥♥