2007-12-15

 

9點幾起身

下晝陪軒出左屯市拎野

之後行左陣就番屋企`

 

聽日a公比賽`

+u`

唔好俾人打親就好喇-3-`

睇住佢俾人打 都吾知點算-_-!

呆`

♥2007-12-15 07:02 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 428 | »♥♥