:))

早左訓 反而 仲難起身/__\

今朝 拎好多野 番去

重死 人喇 /33\

死人 黎敏儀 又吾俾人放低`

中史 勁眼訓`

唔聽算喇` /__\

橫掂我 系全級 排第80名-_-

80/80`最尾

其他 堂 都還好`

今日 有兩堂空堂

如果日日 都系甘就好喇 /33\

發覺 響學校做 功課

我系好認 真甘做

旦番到 屋企 就咩都唔想理/_\

有點兒 吾開心/_\

幹嘛 要星期 6番去小測

都低低地既` 星期1測米仲好

多幾日 時間溫`

又吾洗 倒塔甘早番去

好不洩 牙 t^T!

英文 又搞咩

甘Q多功課

想做死人 /__\

好黑 心呀D老師`死啦去- /\-

甘個禮拜好多野做`

/__\ 救命

 

LUNCH 響學校食`

排隊叮飯 都有排等 0口0

都系上 次好味 D- -V

粟米`西蘭花牙 /_\

下次又 帶番呢D先`

 

放學 買了栗子給JOLIN

佢叫左好多日喇- -V

好啦`呵XD

佢好似好開心*3*

我都 買左 番薯回家

大番薯`嘿嘿 :))

番到屋企樓下

我竟然 吾記得左個密碼 /_\

響後面入 冇保安幫我開 /0\

失憶...諗極都諗唔起

試左N次都系錯`

之後只好呆著等人出來 -/\-`

回家 吃 番薯*V*

只得我跟媽媽`:)

不用吃晚飯了`

♥2007-12-05 05:19 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | ... | 428 | »♥♥