|
:))
早左訓 反而 仲難起身/__\
今朝 拎好多野 番去
重死 人喇 /33\
死人 黎敏儀 又吾俾人放低`
中史 勁眼訓`
唔聽算喇` /__\
橫掂我 系全級 排第80名-_-
80/80`最尾
其他 堂 都還好`
今日 有兩堂空堂
如果日日 都系甘就好喇 /33\
發覺 響學校做 功課
我系好認 真甘做
旦番到 屋企 就咩都唔想理/_\
有點兒 吾開心/_\
幹嘛 要星期 6番去小測
都低低地既` 星期1測米仲好
多幾日 時間溫`
又吾洗 倒塔甘早番去
好不洩 牙 t^T!
英文 又搞咩
甘Q多功課
想做死人 /__\
好黑 心呀D老師`死啦去- /\-
甘個禮拜好多野做`
/__\ 救命
LUNCH 響學校食`
排隊叮飯 都有排等 0口0
都系上 次好味 D- -V
粟米`西蘭花牙 /_\
下次又 帶番呢D先`
放學 買了栗子給JOLIN
佢叫左好多日喇- -V
好啦`呵XD
佢好似好開心*3*
我都 買左 番薯回家
大番薯`嘿嘿 :))
番到屋企樓下
我竟然 吾記得左個密碼 /_\
響後面入 冇保安幫我開 /0\
失憶...諗極都諗唔起
試左N次都系錯`
之後只好呆著等人出來 -/\-`
回家 吃 番薯*V*
只得我跟媽媽`:)
不用吃晚飯了`
♥2007-12-05 05:19 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |