眼訓/___\

家陣好眼訓 /__\

1打完 網球就系甘`

攰死 t^T

 

尋晚點半先訓

今朝 搭10就起左身`

早左過到 安定

去左OK `

冇晒D 栗子- -!

ENG`有人黎睇堂

搞咩`教D野仲衰過平時- -

好無聊 囉`

MATH 做MC

/_\做到人家 好眼訓`

跟住就 PE喇`

曬到 好暈 /0\

好想嘔`

番學校 臨尾果兩分鐘仲要跑

真系 冇陰公

中文 堂好鬼悶

好攰 /_\超攰 /_\

吾去打波LU!

我要訓覺 /33\

系甘

♥2007-12-04 05:34 PM♥

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | ... | 428 | »♥♥