|
眼訓/___\
家陣好眼訓 /__\
1打完 網球就系甘`
攰死 t^T
尋晚點半先訓
今朝 搭10就起左身`
早左過到 安定
去左OK `
冇晒D 栗子- -!
ENG`有人黎睇堂
搞咩`教D野仲衰過平時- -
好無聊 囉`
MATH 做MC
/_\做到人家 好眼訓`
跟住就 PE喇`
曬到 好暈 /0\
好想嘔`
番學校 臨尾果兩分鐘仲要跑
真系 冇陰公
中文 堂好鬼悶
好攰 /_\超攰 /_\
吾去打波LU!
我要訓覺 /33\
系甘
♥2007-12-04 05:34 PM♥
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |