|
出MK :))
10點 幾 起左身`
過左 建生 同HIN 食野:)
之陪佢去 MK買野 `
搭車 果陣`
佢 竟然 訓左- -
影左 你睡 相! 哈哈XD
乜真系甘攰咩`?
佢 好似 好 耐冇出MK甘`
呢樣 又話新開`果樣 又話之前吾見`
- -! 呵
佢洗左好 多錢- -!
你因住 冇錢`哈
不過你吾會既-口-!
佢買 左隻史迪仔 俾我-3-!
1路 都要拎住 隻野-_-
重死左/_\
佢又 幫吾到我拎 /0\
不過多謝 梨:)
之後去左 旺中 睇3
依然買 吾到/__\
無聊 野就 買左好多`
到我 冇錢喇 T^t`
之後 去左海景 食糖水
好多人- -! 暈喇`
d野都 冇位放
跌完 又跌`
我準備 將啖野 吞落肚
點知佢 搞爛gag 0口0
咳 死我 / /\ \
差吾多 5點就 番入去`
去左佢 屋企 坐 左一會`
宜家 先發覺 佢屋企成日都冇人`
因為 成日 都去得=口=! he`
放低隻 史迪仔 響佢屋企`
遲d 先拎番去 0口0 `
因為唔知 放響邊`
佢掛 住打機 /_\呵
我恰左陣`
之後 佢話落公園 傾陣計`
我死 都吾肯去 /00\
萬一見 到某某 點算`
何況 甘凍- -
做咩 吾響屋企傾`
呵0v0
佢就範 了`
哈- -v
之後回家了 `
♥2007-11-25 08:10 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |