出MK :))

10點 幾 起左身`

過左 建生 同HIN 食野:)

之陪佢去 MK買野 `

搭車 果陣`

佢 竟然 訓左- -

影左 你睡 相! 哈哈XD

乜真系甘攰咩`?

佢 好似 好 耐冇出MK甘`

呢樣 又話新開`果樣 又話之前吾見`

- -! 呵

佢洗左好 多錢- -!

你因住 冇錢`哈

不過你吾會既-口-!

佢買 左隻史迪仔 俾我-3-!

1路 都要拎住 隻野-_-

重死左/_\

佢又 幫吾到我拎 /0\

不過多謝 梨:)

之後去左 旺中 睇3

依然買 吾到/__\

無聊 野就 買左好多`

到我 冇錢喇 T^t`

之後 去左海景 食糖水

好多人- -! 暈喇`

d野都 冇位放

跌完 又跌`

我準備 將啖野 吞落肚

點知佢 搞爛gag 0口0

咳 死我 / /\ \

差吾多 5點就 番入去`

去左佢 屋企 坐 左一會`

宜家 先發覺 佢屋企成日都冇人`

因為 成日 都去得=口=! he`

放低隻 史迪仔 響佢屋企`

遲d 先拎番去 0口0 `

因為唔知 放響邊`

佢掛 住打機 /_\呵

我恰左陣`

之後 佢話落公園 傾陣計`

我死 都吾肯去 /00\

萬一見 到某某 點算`

何況 甘凍- -

做咩 吾響屋企傾`

呵0v0

佢就範 了`

哈- -v

之後回家了 `

 

♥2007-11-25 08:10 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | ... | 428 | »♥♥