|
T/\t` 哭 了
/_____\
甘天天我 很不快樂`
上堂好悶好悶`
就黎悶到想死 /33\
ECON超級眼訓`
眼都 睜唔開T^t
LUNCH 原本約左CC同我食
不過唔想甘趕`
最後自己1個逛了逛
竟然行左去新墟 買饅頭
好遠AR`- -!
放學 去左搭巴士
上左a公屋企
我地嘈交了
/_\為何 要這樣想?
HIN`...救我/00\
好快就走左`
留響度 仲有咩2C?
好對吾住
我冇諗過 你會甘諗
響街度
忍住吾喊
番到過 良景
買左張卡 `
再番到屋企 畫 好張卡
好俾心機的畫
然後 寫左封信
又哭了 T^t
我不想的`
旦誰教我不哭 ..?
信 寫完了`
希望 冇白費心機`
眼睛 紅腫的 去吃飯
幸好 沒人看見
即使 看得見
幸好 亦沒有問 起來吧`
沒有 什么 是不勞而獲的
即使 你誠心許願
祈求 上帝
給你 這樣 給你那樣
但結果 還是要靠自己 把機會爭取過來`
還是 要靠自己的努力 去做`
♥2007-11-20 08:59 PM♥
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |