T/\t` 哭 了

/_____\

甘天天我 很不快樂`

 

上堂好悶好悶`

就黎悶到想死 /33\

ECON超級眼訓`

眼都 睜唔開T^t

LUNCH 原本約左CC同我食

不過唔想甘趕`

最後自己1個逛了逛

竟然行左去新墟 買饅頭

好遠AR`- -!

放學 去左搭巴士

上左a公屋企

我地嘈交了

/_\為何 要這樣想?

HIN`...救我/00\

好快就走左`

留響度 仲有咩2C?

好對吾住

我冇諗過 你會甘諗

響街度

忍住吾喊

番到過 良景

買左張卡 `

再番到屋企 畫 好張卡

好俾心機的畫

然後 寫左封信

又哭了 T^t

我不想的`

旦誰教我不哭 ..?

信 寫完了`

希望 冇白費心機`

眼睛 紅腫的 去吃飯

幸好 沒人看見

即使 看得見

幸好 亦沒有問 起來吧`

 

沒有 什么 是不勞而獲的

即使 你誠心許願

祈求 上帝

給你 這樣 給你那樣

但結果 還是要靠自己 把機會爭取過來`

還是 要靠自己的努力 去做`

 

 

 

 

 

 

 

♥2007-11-20 08:59 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | ... | 428 | »♥♥