|
2007-12-03
又 吾知醒了- -
今日 真系 低B
明明著 左裙
都要換番 PE 衫- -!
搞到 著錯 3 /_\
死笨旦!
要出門 口了
點知 成耳仔 都系耳環`- -"
1路 行1路除 -_-!`
今日 蠻好`
都冇 咩堂 訓覺 :))
LUNCH 3個食D野都吾同- -
我同JOLIN 響綠兒島呆 坐
等糖食 麵`
3個 人先得1個食-_-!
之後 買左包 阿華田`飲
暖笠笠 *3*
放學 去左 青山灣
D沙 好滑
好涼浸浸`
就是 很舒服 的 :]]
坐左近 1粒 鐘`0口0
回家了`
坐坐下 訓著左
好凍好凍`
ma子 幫我 蓋被子 *3*
響沙度寫左很多很多東東
/__\ 什么 都沒有
一手就抹掉了`
他的名 字 竟寫不出來`
今日堂堂 都發夢`
特別 掛住戈 兩個傻瓜- -v
♥2007-12-03 09:45 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |