2007-12-03

 又 吾知醒了- -

今日 真系 低B

明明著 左裙

都要換番 PE 衫- -!

搞到 著錯 3 /_\

死笨旦!

要出門 口了

點知 成耳仔 都系耳環`- -"

1路 行1路除 -_-!`

今日 蠻好`

都冇 咩堂 訓覺 :))

LUNCH 3個食D野都吾同- -

我同JOLIN 響綠兒島呆 坐

等糖食 麵`

3個 人先得1個食-_-!

之後 買左包 阿華田`飲

暖笠笠 *3*

放學 去左 青山灣

D沙 好滑

好涼浸浸`

就是 很舒服 的 :]]

坐左近 1粒 鐘`0口0

回家了`

坐坐下 訓著左

好凍好凍`

ma子 幫我 蓋被子 *3*

 

響沙度寫左很多很多東東

/__\ 什么 都沒有

一手就抹掉了`

他的名 字 竟寫不出來`

 

今日堂堂 都發夢`

特別 掛住戈 兩個傻瓜- -v

 

 

 

 

♥2007-12-03 09:45 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 428 | »♥♥