2007-11-26

 

甘日一 起身

有D脾氣 /__\

我都吾想 架`

 頭兩 堂英文堂`

- -V 去左練 詩

哈`甘就兩堂 *3*

小息 陪KATHY 去食一下野

CHI`點解 會叫左我 出去架/_\

企左 好耐 先寫到個 口+舌舌[大概冇人明- -V]

LUNCH 之後 好吾舒服/00\

好想 嘔 `

帶住枝水周圍走`

/__\ 一覺得辛苦就飲水

放學 見到呂明才 果個男仔 出現`

唔通 黎 我地學校比賽- -V?

佢 都認得 我-_____-!

系鬼咩...成日番學 搭車都見到佢-_-!

搬報紙`T^t 好重 AR`

之後 同KATHY 去左行街0口0

佢冇 帶錢`咩都 買吾 到

嘿嘿 *V*

做左佢 形象顧問=_=!

呵`講 笑咩...=P

之後 行番 去安定 搭車

點知...

又見到 果個男仔=___=

見甘多 次 吾知點甘`

只可 以講無 奈`-口-

之後 上 埋同1架車

同1個站落車`- -

吾 知 佢住邊棟 呢

哈 =D

 

 

♥2007-11-26 07:19 PM♥

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | ... | 428 | »♥♥