|
2007-11-26
甘日一 起身
有D脾氣 /__\
我都吾想 架`
頭兩 堂英文堂`
- -V 去左練 詩
哈`甘就兩堂 *3*
小息 陪KATHY 去食一下野
CHI`點解 會叫左我 出去架/_\
企左 好耐 先寫到個 口+舌舌[大概冇人明- -V]
LUNCH 之後 好吾舒服/00\
好想 嘔 `
帶住枝水周圍走`
/__\ 一覺得辛苦就飲水
放學 見到呂明才 果個男仔 出現`
唔通 黎 我地學校比賽- -V?
佢 都認得 我-_____-!
系鬼咩...成日番學 搭車都見到佢-_-!
搬報紙`T^t 好重 AR`
之後 同KATHY 去左行街0口0
佢冇 帶錢`咩都 買吾 到
嘿嘿 *V*
做左佢 形象顧問=_=!
呵`講 笑咩...=P
之後 行番 去安定 搭車
點知...
又見到 果個男仔=___=
見甘多 次 吾知點甘`
只可 以講無 奈`-口-
之後 上 埋同1架車
同1個站落車`- -
吾 知 佢住邊棟 呢
哈 =D
♥2007-11-26 07:19 PM♥
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |