|
蠻 愉快 的 <3
搭車`看不見他了 0口0
MATH /_\
冇上一堂的確吾系好掂`
PE`考TENNIS
死亡了`
我一球都打吾中T^T
平時都吾系甘既`/00\
LUNCH吃了個藍莓包`
- -怎么又加個旦撻`
飽死我喇`
明知系食唔落的//\\
KATHY跟A LEE每人買3個包-0-
吾系迷你果隻-_-
見到都食吾落-口-!
CHI`
綜合能力訓練 0口0
很害怕-___-`
因為上次 做到好爛 /_\
成篇野完全錯晒
再系甘刪系甘加`
點知排番番黎剛好PASS *3*
MISS仲話好多人唔PASS 0口0
不過今次 覺得 自己做得蠻不錯 =)
希望 會高分D *0*
放學`
JOLIN跟我說
3天沒跟我一起LUNCH了
對對0口0
我們明天會在一起的 <3
最多就只有3天不一起吧`
要努力的溫中史`
明天有小測`
+U+U =]
♥2007-12-13 05:14 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |