蠻 愉快 的 <3

搭車`看不見他了 0口0

MATH /_\

冇上一堂的確吾系好掂`

PE`考TENNIS

死亡了`

我一球都打吾中T^T

平時都吾系甘既`/00\

LUNCH吃了個藍莓包`

- -怎么又加個旦撻`

飽死我喇`

明知系食唔落的//\\

KATHY跟A LEE每人買3個包-0-

吾系迷你果隻-_-

見到都食吾落-口-!

CHI`

綜合能力訓練 0口0

很害怕-___-`

因為上次 做到好爛 /_\

成篇野完全錯晒

再系甘刪系甘加`

點知排番番黎剛好PASS *3*

MISS仲話好多人唔PASS 0口0

不過今次 覺得 自己做得蠻不錯 =)

希望 會高分D *0*

放學`

JOLIN跟我說

3天沒跟我一起LUNCH了

對對0口0

我們明天會在一起的 <3

最多就只有3天不一起吧`

要努力的溫中史`

明天有小測`

+U+U =]

♥2007-12-13 05:14 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | ... | 428 | »♥♥