/__\好辛 苦 尋晚 吾知搞咩` 3點幾醒左 成身好 似俾蟻咬甘` 成晚冇覺 好訓` 今朝同KATHY一齊番學` 上堂 系甘流鼻水`打乞痴 /_\ 我好辛苦 AR`t^t 吾想打喇` 好想嘔 /__\ 溫書好了T^T ♥2007-12-10 08:47 PM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
尋晚 吾知搞咩`
3點幾醒左
成身好 似俾蟻咬甘`
成晚冇覺 好訓`
今朝同KATHY一齊番學`
上堂 系甘流鼻水`打乞痴 /_\
我好辛苦 AR`t^t
吾想打喇`
好想嘔 /__\
溫書好了T^T
♥2007-12-10 08:47 PM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]