|
28.12 :)
尋晚3點先上床 - -v
發瘋了`
大概 系肚餓 既緣故
訓吾 著 -__-
望 住個 天系甘諗野`
4點都未訓0口0
今朝10點 就起左身 :)
無聊左 整個上午
[我個上午得兩粒鐘`+V+]
下午 去左同人補習
很害怕 的說- -`
梯形面積梯形面積
狂計這個 0口0`
小五 都有關於中點 既數`
呆左- -v
我都 系中3先學`
番到 屋企溫HIST`'
入吾到 腦\__/
系甘發夢AND發夢`
仲有 4日 /口\

♥2007-12-28 08:00 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |