|
21 :]]]
聖誕聯歡會 :))
響OK 見到JIM `0口0
佢見 我吾到LU`
SHOW`
唯獨 學生會戈戈drama先掂D`
其他 真系 爆悶 囉`
最好 睇都 系班男仔跳舞`
好鐘 意睇 人跳勁舞 *V*
因為 跳舞 的多 大多是帥哥`
- -v想 起kai 軒
番到課室...
食野`
1舊 PIZZA 已經飽到好辛苦 /_\
有好 多朱古力`
想食 死我 - -*
放左`
完全 吾知去邊囉
冇銀/__\
呆 左響 輕鐵站 個欄杆 樹
點知 鍾卓汶又 吾知點樣點樣
甘就1齊去左唱 k
都OK無 奈WOR`
唱到 講吾到野-___-
不過 就仲唱到`
飲 左杯蜜糖 水好番好多 :]
JOLIN 先走`
唱到5點幾`
我地都 走LU!
3個 去左 屯市行左陣
賣甩左 鍾汶- -V
其實 甘樣 蠻衰`
甘就 得番我同糖 2人世界`
好肚痛 /_\
行左 陣就搭車
上左kai軒屋企
大家開p
好肚痛
冇心情玩
所以黎打日記好了
其他的 後補*
♥2007-12-21 09:44 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |