21 :]]]

聖誕聯歡會 :))

響OK 見到JIM `0口0

佢見 我吾到LU`

SHOW`

唯獨 學生會戈戈drama先掂D`

其他 真系 爆悶 囉`

最好 睇都 系班男仔跳舞`

好鐘 意睇 人跳勁舞 *V*

因為 跳舞 的多 大多是帥哥`

- -v想 起kai 軒

番到課室...

食野`

1舊 PIZZA 已經飽到好辛苦 /_\

有好 多朱古力`

想食 死我 - -*

 

放左`

完全 吾知去邊囉

冇銀/__\

呆 左響 輕鐵站 個欄杆 樹

點知 鍾卓汶又 吾知點樣點樣

甘就1齊去左唱 k

都OK無 奈WOR`

唱到 講吾到野-___-

不過 就仲唱到`

飲 左杯蜜糖 水好番好多 :]

JOLIN 先走`

唱到5點幾`

我地都 走LU!

3個 去左 屯市行左陣

賣甩左 鍾汶- -V

其實 甘樣 蠻衰`

甘就 得番我同糖 2人世界`

好肚痛 /_\

行左 陣就搭車

 

上左kai軒屋企

大家開p

好肚痛

冇心情玩

所以黎打日記好了

 

其他的 後補*

 

 

 

♥2007-12-21 09:44 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 428 | »♥♥