- - ` 唱 k

同 啟豪 去左唱K-  -`

佢掛住 GEL頭 遲到吧`-_-!

唱左 都OK耐 0口0

有 酷愛 喇`

不過 有D怪雞  -  -v 哈`

對 面房有個唱 得好難聽既人

佢 好大聲-   -!

有時 聽住佢果D`

都唱 吾到 自己果D =_=!

簡 直系嗌 歌 -  -v

唱 完就 回家了 :]

跟KATHY 談了 1會兒` :)

呵-    -v

聽日 要去自修室 溫書 0口0

我的世史 會告吹嗎 ?

溫溫 下` 訓左  - 0-

♥2008-01-01 08:17 PM♥

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | ... | 428 | »♥♥