|
- - ` 唱 k
同 啟豪 去左唱K- -`
佢掛住 GEL頭 遲到吧`-_-!
唱左 都OK耐 0口0
有 酷愛 喇`
不過 有D怪雞 - -v 哈`
對 面房有個唱 得好難聽既人
佢 好大聲- -!
有時 聽住佢果D`
都唱 吾到 自己果D =_=!
簡 直系嗌 歌 - -v
唱 完就 回家了 :]
跟KATHY 談了 1會兒` :)
呵- -v
聽日 要去自修室 溫書 0口0
我的世史 會告吹嗎 ?
溫溫 下` 訓左 - 0-
♥2008-01-01 08:17 PM♥
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |