\ _ / 可惡

-24`平安夜

去左睇 戲

驚天奪寶`

都OK既`

1路睇 覺得好肚餓

睇完 就去食野`

我叉佢

腸粉 都整甘死耐 \_/

之後 1路好吾舒服

冇胃口食飯`

好想嘔 T^T`

沖涼 都冇力

我要坐響樹 \_/

沖完之後 頂唔順喇

嘔了 T^t

我最 唔鐘意 就系嘔\0/

嗚嗚`>/\<

訓訓下

點幾兩點

我又試覺得好辛苦

1直都訓吾著 \_/

起身 ...

好暈的說 /0\

我知我系餓到 甘

搵左D餅 食

我要響個廁所食餅

\__/

平時 我絕對吾會響洗手間食野

不過 唔理得甘多了

1路飲水1路食

好左好多 /_\

2點幾 就番床再訓

 

 

-25` MERRY CHRISTMAS`

好吾開心 //\\

1早 同B公出 左銅鑼灣唱K

後尾 細蕉 佢地 都黎埋`

唱到2點到 行左陣

我又試 唔舒服

我 已經冇 亂甘放野入口

點解 又系甘`

冇耐 之後 /0\

我又 嘔 了T/\t

我吾想 架`

楊生 梨果D系咩2 CCCC?

討厭 +/\+

細軒買左個藥俾我

之後陪我 番屋企

已經 冇心情玩 喇

不過搞到 佢都冇得玩/_\

SORI`

響車度訓著左

訓醒好番D`

之後 同佢 去左黃金行左陣

5點幾番到屋企`

軒`THZ *0*

 

♥2007-12-25 06:14 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 428 | »♥♥