|
\ _ / 可惡
-24`平安夜
去左睇 戲
驚天奪寶`
都OK既`
1路睇 覺得好肚餓
睇完 就去食野`
我叉佢
腸粉 都整甘死耐 \_/
之後 1路好吾舒服
冇胃口食飯`
好想嘔 T^T`
沖涼 都冇力
我要坐響樹 \_/
沖完之後 頂唔順喇
嘔了 T^t
我最 唔鐘意 就系嘔\0/
嗚嗚`>/\<
訓訓下
點幾兩點
我又試覺得好辛苦
1直都訓吾著 \_/
起身 ...
好暈的說 /0\
我知我系餓到 甘
搵左D餅 食
我要響個廁所食餅
\__/
平時 我絕對吾會響洗手間食野
不過 唔理得甘多了
1路飲水1路食
好左好多 /_\
2點幾 就番床再訓
-25` MERRY CHRISTMAS`
好吾開心 //\\
1早 同B公出 左銅鑼灣唱K
後尾 細蕉 佢地 都黎埋`
唱到2點到 行左陣
我又試 唔舒服
我 已經冇 亂甘放野入口
點解 又系甘`
冇耐 之後 /0\
我又 嘔 了T/\t
我吾想 架`
楊生 梨果D系咩2 CCCC?
討厭 +/\+
細軒買左個藥俾我
之後陪我 番屋企
已經 冇心情玩 喇
不過搞到 佢都冇得玩/_\
SORI`
響車度訓著左
訓醒好番D`
之後 同佢 去左黃金行左陣
5點幾番到屋企`
軒`THZ *0*
♥2007-12-25 06:14 PM♥
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |