2008-10-18

我勁左-,-
haha

今日番左學校補數
唔想再番喇
唔該調我去朝早果班啦
之後同糖去左市中心行
t700我要硬你呀-,-

♥2008-10-18 07:51 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 428 | »♥♥