2008-10-18 我勁左-,- haha 今日番左學校補數 唔想再番喇 唔該調我去朝早果班啦 之後同糖去左市中心行 t700我要硬你呀-,- ♥2008-10-18 07:51 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我勁左-,- haha
今日番左學校補數 唔想再番喇 唔該調我去朝早果班啦 之後同糖去左市中心行 t700我要硬你呀-,-
♥2008-10-18 07:51 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]